1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Breedbeeld instellingen???

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Guardian, 5 mei 2002.

1. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tipex is moeilijk!! Zwaar de Gekste en ja Xenior ik wil mijn postniveau omhoog halen. Had je wat dan gek :+ ?!

Just kidding, shibby!!

2. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heuh? Ik is moeilijk? TV goed instellen is moeilijk?

3. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe, ik hoop dat je het begrijpt. Maar "moeilijk" noem ik iemand die bijv. meesterlijk/goed is. Ok? Dig me, my friend!

4. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trust me, ik bennie moeilijk :p Tis gewoon een hobby die een beetje uit de hand is gelopen :)

5. TaMMie

TaMMie Vrouw van...

Leuk Bevonden:
    0
    *fluister* een beetje moeilijk issie wel hoor....:eek:

6. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    :D
    Meer heb ik echt niet gevonden.
    De reviews melden dat gewoon nooit :mad:

ok hier komt ie:

16 : 9
    Dead or Alive 3
    RalliSport Challenge
    Testdrive (Overdrive)

4 : 3
    BloodWake
    Halo
    Mad Dash Racing
    Project Gotham Racing

Misschien kan ik er direct een nieuwe topic voor maken?
    Waarbij iedereen dan (enkel) aanvullingen doet?

7. Brembo

Brembo X-box dude

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je Breedbeeldbak op panoramic instelt, ziet het beeld er heel behoorlijk uit, helemaal niet storend. De full screen mode geeft inderdaad platte auto's bij PGR.
    Heb 't wel over de laatste generatie breedbeeldbakken, niet over die viskom modellen uit de begin tijd.

8. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe niks anders als de hele dag al jouw posts nalezen PONKX, ik vertrouw je voor geen meter.:eek: :D :9 ;) :+ :)

9. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan aan jouw lijstje nog toevoegen dat Jet Sete radio het zo te zien ook goed doet onder 16:9.
    Of is het onder Wide screen? Mijn tv op '16:9' werkt niet met d widescreen instelling van de xbox. Er valt te veel van het scherm terwijl de instelling 'breedbeeld' het prima doet dus ik weet of op een Sony het juist 16:9 is dat goed werkt maar op een Philips moet je iig 'breedbeeld' kiezen als beeld formaat op je tv ipv 16:9.

Maar als we zo een lijstje gaan bijhouden en als iedereen zijn nieuwe spellen erbij zet met ja of nee widescreen ondersteuning zouden we snel een complete lijst krijgen.

10. dRazic

dRazic Warthog Driver.

Leuk Bevonden:
    0
    Nu snap ik het waarom HALO er vanmiddag zo verrot uitzag, ik had de xbox voor de gein beneden op mijn ouders nieuwe breedbeeld aangesloten, maar toen zag het er heel slecht uit in breedbeeld, dat ze halo dan geen 16:9 support hadden gegeven vind ik wel erg vreemd!!

Deel Deze Pagina