Die functionaliteit moet ik helaas gaan zoeken in harddisk recording. Daar kan het namelijk wel mee, maar ik ken nog geen TV's die deze functie ingebouwd hebben. Ik heb er wel een "Freeze Frame" knop op zitten, daar kan ik zeg maar een soort van "Screenshot" mee maken. Kan 'm helaas niet saven naar mijn pc toe.
Juist wel. Soms die je een telefoonnummer in beeld komen of een gironummer om op te storten of wat voor informatie dan ook die jij op dat moment belangrijk kan vinden en wat je op papier wilt krijgen, dan kan je op die "Freeze Frame" knop rammen zodat je rustig alles over kunt nemen van je scherm. Als je het zo bekijkt, dan heeft ie wel degelijk enig functionaliteit. Kan iemand mij een reden geven waarom mijn tv een stroboscoop functie heeft?
freeze frame rulez man!!! een vriend van mij die heeft dat ook..kijk naar een leuke serie en druk willekeurig een keer op die knop -----> lachen gegarandeerd...je ziet dan de raarste hoofden..
Ik speel me spellen op een 80 cm screen 4:3 scherm en ik vind breedbeeld niks.......ik weet niet maar ik heb liever gewoon een groot scherm , want bij breedbeeld vind ik alles zoals personen breder worden . Maar breedbeeld is niet slecht maar ik speel toch liever op een 4:3
Personen of objecten worden niet breder op een breedbeeld tv... Zodra je in het XboX menu aangeeft dat je een 'widescreen' gebruikt, worden de spellen automatisch aangepast....niet vertekent dus
Ok ik heb ook net een nieuwe 100hz breedbeeld binnen (geen supermerk "sharp") maar wel het nieuwste model. Nu ben ik niet echt supertevreden over de kwaliteit van de xbox uiteraard was mijn oude tv maar 37cm en dus scherper. Maar ik vind nu de kwaliteit echt niet mooi. Ik heb er trouwens wel een apart rgb aansluiting op zitten is het aan te raden die advanced scart kabel te kopen? En maakt dit ook wat uit met dvd's kijken? Alvast bedankt!
Cker weten!! Ik heb al lang een advcd scartkabel, en toen ik de dvd van monsters inc. keek en ik Sully (dat blauwe beest) zag....wat een detail, alle haartjes van zijn vacht zijn zeer goed te zien en ook hoe ze onafhankelijk van elkaar bewegen. (voor de noobs; dat was zeer moeilijk te programmeren). Ik zou zeggen gewoon doen. Voordeel is ook dat je je home cinema set erop kunt aansluiten middels optische kabel. Je moet wel een receiver hebben die dolby digital of dts decoders aan boord heeft. De xbox kan namelijk die signalen niet vertalen voor je cinema set, hij heeft geen decoders aan boord.
Ah ja ik speel er vrijwel nooit op, maar is meer voor dvd's denk dat ik er dan toch maar 1 ga aanschaffen, ik heb trouwens geen dolby surround set. Ga 2 goede b & w boxen kopen denk ik zo'n goede surround set kost een fortuin..
zekerz, ik heb er een van ongeveer twee jaar oud(t' was toen het duurste model) hij heeft rgb-signaal en jawel.. ntsc-playback.