1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Breedbeeld tv en gamen...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Yi-Long, 21 okt 2002.

1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Maarals je hem via een adv. scart kabeltje aansluit op je breedbeeld, dan issie toch net zo scherp als wanneer je hem op ee 4;3 tv aanslaat met een adv. scart kabeltje!? Toch? i hope!? :p

2. dj_purno

dj_purno DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het voordeel niet zo van breedbeeld...

voorbeeld als een breedbeeld tv 70 cm diagonaal is en een 4kante tv diagonaal is is de 4 kante tv toch groter?

Of ligt dit nou aan mij (dat zal haast wel)

Laatst bewerkt: 22 okt 2002
  3. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.083
    Nou....by een breedbeeld is die 70cm dan breder (duh) dus als je dan films kykt die in breedbeeld zyn opgenomen (en worden uitgezonden) dan heb je geen balken of veel kleinere balken onder en boven in...
    by gewone tv uitzendingen dan is een 70CM breedbeeld kleiner beeld dan een 4;3 beeld, want die 4;3 beeld zal helemaal gevuld worden maar die breedbeeld zal dan balken aan de zykant hebben of het beeld wordt wel gevuld maar ietsjes uitgerekt.

Ik kyk zelf heel veel films op dvd enzo, dus voor my is een breedbeeld tv de beste oplossing :)

4. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Lees dan even waar het over gaat...

Inderdaad gaat een lamp van een projectie TV maar een beperkte tijd mee, meestal gemeten in brand-uren. Ik dacht dat een projectielamp ca 8000-10000 uren mee gaat.

Als je je TV dus nooit gebruikt gaat ie veel langer dan 3 jaar mee. :)

Edit: ca 1500 uren voor een Epson lamp.

Laatst bewerkt: 22 okt 2002
  5. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn breedbeeld kan ik teminste wat ZIEN!!!!!:9 :9 8)

6. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen mensen, een projectie tv is gebaseerd op crt techniek, die houdt in dat er drie "lampen" inzitten en niet 1. Is pas een hele thread over geweest lees die nog maar een keertje na.

En pixel Plus heeft ook werkelijk niets met hdtv te maken.

7. macksplack

macksplack Guest

dat zei hij ook niet hij zeg dat pixelplus iets beter is dan een normale breedbeeld dus er tussen inzit kwa technologie dus normale bb -> pixelplus bb -> hdbb

8. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu we het toch over die soorten tv's hebben...
    wat is een plasma tv precies???
    het is een platte tv maar wat maakt het verder speciaal om er 9000 euro voor neer te tellen?

9. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg toch niet dat hij dat zegt? Ik zeg alleen dat er geen (technoligsch) verband is tussen hdtv en pixel plus. Wouter heeft helemaal gelijk als hij zegt dat het plaatje van een pixel plus beter is dan een normale bb en minder is dan hdtv.

10. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen, want ik dacht dat jij zei dat hij zei dat hij dat dacht. :)

11. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt een ingewikkeld verhaal zo :)

12. macksplack

macksplack Guest

13. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    xboxen op een breedbeeld is echt geweldig, heb laatst hele avond halo zitten spelen met kameraden (om 8 uur koffie drinken en dan tot 5 uur gamen :D ) stukken beter dan op mijn klote tv.

14. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    i.d.d! is echt superstoer!
    Tip: ik heb de Philips PW8506, Dit is echt een topmodel, en ook nog in je prijsklasse! ow ja, hij is 70cm en 100hz met verder (bijna) alles erop en eraan!

15. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik ook en dat is echt een toffe bak om op te gamen en films te kijken.
    Is nu 679 uero bij modern.

16. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.083
    Ok...Inmiddels hebben jullie me overgehaald en heb ik dus een breedbeeld tv gekocht.
    82 cm, 100hz en digital scan, maar niet vlak beeld, maar dat boeit my denk ik toch niet zo heel erg.
    Het is een Sharp (geen ervaringen mee dus hoop dat het wat is)
    en ik moet hem nog binnenkrygen.
    Ik hoop dat ie morgen ofzo binnenkomt. :)
    Ik kan haast niet wachten om myn xbox via een adv. scart kabel (moet ik eerst nog kopen maar ben zaterdag jarig dus zal wel goed komen ;) ) aan te sluiten en dan DOA3 te spelen.

Allemaal bedankt voor de hulp en info etc en ik zal nog wel f laten weten hoe hy bevalt, als ik hem binnenheb en geprobeerd heb :)

17. Tha_OFFiCial

Tha_OFFiCial This My Game

Leuk Bevonden:
    0
  18. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.083
    hoeveel kost die?
    ik zie geen prysje?

19. Yi-Long