Nou sorry dan... Ik heb die site niet gemaakt, ik lees ook alleen maar wat er staat Als hy wel ntsc afspeelt dan heb ik niks gezegd uiteraard. Is wel een belangryk punt om mee te nemen als je een tv aanschaft en als je het dan toevallig over het hoofd ziet ofzo, dan is het vervelend, lykt me.
Het zal niet de eerste keer zyn dat die site het fout heeft By de samsung breedbeeld tv staat er ; BREEDBEELD?; NEE , terwyl daarnaast een foto van een breedbeeld tv staat en het model nr begint met WS (Wide Screen) staat ergens onderaan in het lystje van samsung tv's.
Wow...zo goedkoop? Van een crack-junkie om 3 uur snachts ofzo!?!? Holy shit ; GOOD DEAL! Gefeliciteerd
het heeft iets van 16,7 miljoen pixels..dat beeld is gewoon zo scherp dat je je vingers eraan opensnijd..
Ok ik zal het ff uitleggen ik heb m tweede hands gekocht bij expert. De beeldbuis was niet helemaal goed dus hebben die mensen m terug gebracht. Toen hebben ze ut gerepareerd en toen mocht ik m hebben voor 50euro alleen geen garantie en moet nog ff een afstandbediening bestellen maar die kost maar 7,50euro