[XOne] Brink

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 29 mei 2009.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Auto-aim, die is bizar hoog in CoD. Daarnaast kan je ook snel kills scoren door iemand in de voeten te raken terwijl in CS je beter maar op het hoofdje kan mikken.

Daarnaast is CoD altijd een tering random n00b-ass prey 'n spray, grenade spam orgy, waar andere shooters toch wel wat tactiek van je vereisen.

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Faptastic

Bron: IGN

3. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Altijd goed om te horen, vooral als het om logistiek gaat, en niet ontwikkelingstechnisch.

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Kun je hier nou eigenlijk ook je wapens aanpassen?
    Een beetje a la COD dus, alleen dan misschien nog uitgebreider?

Ziet er steeds meer naar uit dat ik deze ga halen :)

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Uitgebreider mag ik hopen. Zitten ze anders ons ff voor niks lekker te maken met hun guns trailer. :+

6. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Hier zie je een stukje over je wapens aanpassen. Ik vind het er zeker goed uitzien! Als ik het zo bekijk kun je je wapens ook lekker veel aanpassen en niet alleen 1 aanpassing per wapen zoals bij cod.

http://www.youtube.com/watch?v=3m2b-j1Yu8M&feature=fvwrel

Van 3:05 tot 3:40 zie je wat over de wapens, dan hoef je niet het hele filmpje te kijken ;)

7. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Mooi filmpje, bedankt voor het delen! De game ziet er toch wel goed en origineel uit hoor. Ik vond Team fortress ook erg tof maar door het gebrek aan opties wat betreft customizen en de voortdurende lag (360) was ik er op een gegeven moment wel klaar mee. Als dit wel werkt dan kan het zeker een optie zijn. Ik ben alleen wat terughoudend met de mix van multiplayer en singleplayer en het leveldesign. Ik mag dan ook wel hopen dat ze met een demo van deze game gaan komen want ik denk dat er maar weinig mensen zijn die dit blind gaan kopen maar dat er velen over de streep kunnen worden getrokken als dit tof is.

8. AgentSmith

AgentSmith Guest

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb echt het gevoel dat dit awesome gaat worden :D (en dan heb ik helemaal niks met shooters)...
    Enige wat ik me nog afvraag en maar niet kan vinden is of er ook splitscreen co-op inzit?

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nope, eigenlijk moet ik de game gewoon laten liggen hiervoor. :mad:

Niks is chiller dan een avondje gamen met maten maar ik ben de enige van de groep dat voetbal digged. Uiteindelijk spelen we alleen Reach dus... Altijd :9

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Komt waarschijnlijk omdat Counter strike round based is. Dood is dood.

Ga maar eens Call of Duty search and destroy spelen. Dan zie je wel verschil tussen de goede en slechte spelers hoor.

12. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ff melden dat je bij
    -FRS er een échte Brink baseballcap bij krijgt
    -gamemania, dixons en dynabyte een échte metalen waterfles bij krijgt
    -xboxhome en futurezone een facemask/bandana bij krijgt

Allemaal natuurlijk op=op...

13. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Hier een artikel over de balans in Brink, vond het persoonlijk wel interessant om te lezen.

http://www.next-gen.biz/features/balancing-on-the-brink

Heb echt zin in de game :D Waarschijnlijk koop ik de game op releasedag, maar ik heb volgens mij geen vrienden die hem ook gaan kopen. Dus als er andere mensen zijn die in team verband willen spelen lijkt me dat erg leuk!

Laatst bewerkt: 19 apr 2011
  14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik hou deze game nog maar half in de gaten. Beetje vreemd dat een half jaar geleden overal nog laaiend enthousiaste previews te lezen waren en het nu toch wat stilletjes is.

Hoop dat de game gaat verassen en het shooter genre een schop onder zn kont gaat geven

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ga hem zeker weten op releasedag halen en wil graag in teamverband spelen (ben alleen wel niet goed :+).

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik wil deze game wel spelen aangezien het wat leuke rpg en customize elementen heeft. De vraag is echter hoe lang ik het ga spelen. Ach ja, mijn 60 euro hebben ze al binnen. Het zal ze waarschijnlijk niks schelen of ik het ook daadwerkelijk leuk ga vinden. :+

Ik hoop wel dat veel mensen dit gaan spelen en niet zoals met Homefront. Iedereen in mijn list speelt alleen maar CoD... Kut CoD :mad:

Laatst bewerkt: 19 apr 2011
  17. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe gameplay footage:

Ik heb hem al lang gepreorderd en ben trouwens zeker te vinden voor co-op spelen, voeg me gerust toe (ook voor Homefront trouwens)

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Footage ziet er zo tof uit he. Lijkt me echt cool om met een vaste cluppie iedere avond samen te werken.

19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Inderdaad! Dat klinkt echt super tof!

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Over 30 dagen weten we het zeker(release 20 mei).

Alleen stom dat er nog geen demo is verschenen om ons lekker te maken. Nu zitten ze maar een beetje te hopen dat we uit onszelf massaal deze game gaan afschaffen.

Deel Deze Pagina