Kan ook... Maar daar is er speciaal een poll voor gemaakt dus ik dacht dat er wel mensen zijn die dat leuk vinden En mensen kunnen mij uiteraard ook toevoegen. redfield NL kenshin grievous nl metalfreak666
lijkt mij ook wel leuk om mee te doen, alleen weet ik nog niet helemaal wanneer ik het spel en xbox live heb.
Misschien bestel ik het ook wel bij Futurezone, die winkel...of anders Yourgamezone. Met hoeveel spelers is het eigenlijk online? [gt]713584[/gt]
Het is 8vs8 online. ------------------------------------------- Ik doe mee! redfield NL kenshin grievous nl metalfreak666 nyari DeadlyEnding
Check in die video trouwens het stukje over disguise. Het is tof bedacht, maar stel je zit in een team met je vrienden, je weet precies wie er allemaal inzitten..en ineens kom je een extra teammate tegen...dan weet je toch gelijk dat je die moet neerknallen?
Ik zie disguise meer als iets wat je de element of surprise geeft. Je gaat toch niet tien minuten lang met je vijanden meespelen? Het is in mijn ogen een vaardigheid wat je de kans verhoogd achter vijandelijke linies te komen om van achteren aan te vallen met zo min mogelijk gevaar.
Nee inderdaad,daar heb je gelijk in. Het is bedoeld voor snelle en korte handelingen, zeker wel tof bedacht.
Ik wacht eerst even de reviews af van deze game. Het ziet er tof uit maar ik weet nog niet of het helemaal mijn ding is. Bovendien twijfel ik nog tussen het aankopen van La Noire, deze en allebei kopen. Daarnaast heb ik ook nog een huis te verbouwen dus ik denk dat ik nog even moet wachten.
Ha ha ik denk dat het alle drie wordt, maar dan zit ik weer met een groot gebrek aan tijd. Verbouwen is trouwen geen keuze want daar zit ik al vollop in. Maar goed gamen in m'n eigen crib waar alles in klopt is natuurlijk ook een mooi vooruitzicht.
Ik hoop dat het zoiets is als in killzone 3, waar je ook een naam van vijand boven je krijgt, en het verwarrend misleident is! Dat je dan ineens tegen je vrienden roept! Ik d8 dat jij dat was!
jammer dat the psyco pack zo weinig te vinden is voor lager dan 59 euri. en weet iemand of er een demo van komt? of zou die er dan al geweest moeten zijn.
Dat lijkt me wel want in team fortress 2 had je ook al een dergelijk systeem. Het kan ook zijn dat je opeens iemand ziet lopen die jouw naam heeft. Dan is het gelijk knallen geblazen natuurlijk.
Ik denk uit 1 van die filmpjes te zien, dat je letterlijk looks en dus denk ik naam ook, over neemt van iemand die dood op de grond ligt. Vraag ik me alleen af, je kan geloof ik friendlies hun namen in de buurt zien etc (bijv ook of ze lage ammo hebben etc.) of je dat dan ook boven die gene in disguise ziet. Dat hij dus letterlijk ID overneemt van de gene die hij op de grond gescanned heeft. Dat zou dus wel echt tof zijn! Ben je wel makkelijk doelwit voor de gene van wie je uiterlijk hebt gestolen etc!