1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Brink

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 29 mei 2009.

1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk kun je ze niet gelijk gebruiken. Punten systeem is natuurlijk een lokkertje. Lijkt voordeling maar je kunt beter 2 keer een game goedkoper ergens anders kopen.
    Maar die punten blijven (hopelijk) wel goed en dan gebruik je ze gewoon ooit een keer in de toekomst als er nog een keer een discount code of goede actie komt.

Net ff herbesteld bij amazon. 3-7 dagen officieel maar ik verwacht hem snel genoeg.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    thx voor de tip, heb m ook besteld bij Futurezone

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    ook ff snel gecancelled bij Zavvi en hier besteld, bedankt weer!

Nu alleen nog ff snel die Gouden Lancer unlocken op gears beta voor maandag :thumbs:

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Iemand van Futurezone zei net op BudgetGaming dat er een lading bij hun was binnengekomen die er eigenlijk niet had mogen zijn. Dus waarschijnlijk dat alle mensen die nu nog bestellen de game alsnog gewoon op release krijgen. Alhoewel ie dat niet zeker wist.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maakt me niet uit, 40 euro bij een nederlandse webshop is een mooie prijs. Dat kost ie bij zavvi ook maar dan moet je wel minstens een week wachten

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dat is zeker netjes, dat waren eerst Mediaoffer prijzen maar dat is neit meer het geval. Ik zag dat L.A. Noire ook tegen de 40 a 46 gaat kosten, gewoon netjes!!!! En als je dat vergelijkt met de standaard prijzen van winkels in je stad...60 euro of zelfs hoger, tjonge..dat is nogal wat.

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Bij GH kost Noire 37 euro. En tegenwoordig verzenden ze best snel hoor ik. Maar das meer voor de online gamestore topic gedoe.

8. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt Futurezone :)

Even lekker brinken

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Jij ook al? :eek:
    Ik ben niet snel jaloers, maar nu wel! }:]

10. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Yep ik ook al, gisteren besteld, en vandaag zeiden mijn ouders : Er is een pakketje voor je, ik huh? Stond Futurezone op, ik maak het open en het is Brink _O_

11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik had vandaag een soortgelijke ervaring, maar dan met een CD :+

12. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb helaas niet veel tijd om te spelen vandaag. Heb 1 challenge missie gedaan en dat was erg wennen qua movements en vooral het richten en schieten. die missie haalde ik overigens niet eens want deed er te lang over. :p

Morgen hopelijk meer impressies.

Overigens heb ik geen pre-order bonus gehad..

13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Waar blijven die impressies? :)

14. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ja inderdaad. Ik wil weten hoe mensen het vinden spelen:

-Hoe voelt het schieten aan?
    -Zijn de hitboxes goed?
    -Hoe goed is de verbinding online?
    -Kun je snel een match vinden?
    -Zijn de bots goed?
    -Zijn de maps leuk?
    -etc.

15. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn de maps wel lang aangezien het objecctives based is omdat je dan steeds verder gaat zeg maar. Maar ik ben wel benieuwd of ze ook breed zijn? Iemand die het gespeeld heb kan dit vertellen?

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Kunnen mensen niet gebanned worden door MS, aangezien ze de game erg vroeg spelen en misschien denken ze bij MS wel dat er illegale praktijken aan de hand zijn?

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Niet als je daadwerkelijk een legale game hebt.

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nee. Je zult nooit een ban krijgen voor het 'te' vroeg spelen van een game.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Mooi zo, altijd een geruststelling. Ik was er niet zeker van namelijk. Hopelijk gauw wat impressies van de mensen hier, ben benieuwd!!!

20. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    en weer een extra pre-order promo artikel gespot!!

Bij de bart smit krijg je er nu ook een mooi blauw T-shirt bij én natuurlijk de DOOM DLC... zag t vandaag in de winkel hiero in boXtel

=====

Voor mensen die m te vroeg spelen, er is niet voor niets een streetdate. En je neemt zelf de kans om NU te spelen, terwijl t spel officieel vanaf 10mei voor t eerst verkocht gaat worden in de states, en 13 mei in EU. Dat je m vanaf de 10e speelt, daar zal MS niet zoveel mee doen. Maar bijna een week eerder... mmmm, maar goed t is jouw risico, want je hebt maar 1 antwoord gekregen, beter bel je naar de MS helpdesk en stel je daar je vraag.. dan weet je het écht zeker... ik vind t altijd dubieus

Ik weet toevallig dat vrienden van mij die met een omgebouwde console spelen altijd wachten tot de game officieel uit is om DAN pas online te gaan met een game. Dit vanwege een verhoogt risico om gebanned te worden.

Voor de rest, heb lekker veel plezier met de game alvast, de lobbies zullen vanaf 10 mei wel wat voller gaan lopen. Want er zullen niet zoveel mensen zijn die m nu al hebben, de mensen die m nu hebben zijn meestal reviewers, illegale spelers en mensen zoals jij die geluk hebben dat een game eerder in de vakken ligt..

Deel Deze Pagina