Meestal wel maar soms mogen ze niet eerder dan de release vrijgegeven worden. Geen idee hoe het hier zit.
Had ergens gelezen dat het embargo pas dinsdag eraf ging, weet niet meer waar. Maar wie weet morgen al, time will tell
Wat ik aan gameplayfilpmjes zag, lijkt het mooier dan Shadowrun. En de graphics van Shadowrun zijn voor mij goed genoeg. Het zal geen Black Ops, Crysis 2 of GOW 3 kwaliteit zijn. Maar als ze hierdoor grotere levels en een goedlopende engine met vloeiende netcode en gameplay hebben ben ik tevreden. Het draait als ik het goed heb op een verbeterde versie van de Doom 3 engine. En Doom 3 kwaliteit is al netjes toch?
Brink zou een day one patch krijgen vanwege the texture popup: Nu heb ik een patch moeten downloaden, nu hoop ik maar dat het niet die day one patch is want ik zie texture popup all over de place, zie volgende filmpje dat ik ff snel filmde met mijn iphone dus let niet op kwaliteit maar op de popup http://www.youtube.com/watch?v=vwvhwecDvJk
Geen Black Ops kwaliteit? How about veel mooier? Black Ops is grafisch helemaaaaal geen pareltje en Brink ziet er echt veeeeeeel beter uit
Black Ops is toch ook niet lelijk. En het loopt als een trein. Als Brink net zo mooi is en zo soepel loopt ben ik al blij. Daarbaast zijn de gfx van BO qua functionaliteit erg sterk. Signposting is goed, HUD is goed, visuele feedback is goed etc. Dat miste ik nogal bij bijv Crysis 2
het boeit me gewoon niet echt. Wat ik in filmpjes heb gezien is mooi genoeg voor mij. Dit spel volg ik nog maar kort, had er eerst niet van gehoord, maar dat is waar ik al jaren naar uit kijk. Na Enemy Territory zoek ik al jaren een team based shooter met respawns, classes en objectives zonder voertuigen. En eindelijk is er een spel wat hieraan voldoet.Begrijp me niet verkeerd Team fortress had dit ook, maar de maps zijn mij te klein en de objectives te beperkt. Je hebt namelijk niet bepaalde klasses nodig om een objective te voltooien. En ben zo blij dat er geen voertuigen inzitten. Speel zelf graag altijd gewoon infanterie en voertuigen zijn mij te vaak overpowered. Als je geen anti-vehicle class neemt maak je vaak weinig kans tegen een voertuig als bijvoorbeeld medic ofzo. Buiten dat dit de objective gameplay heeft van Enemy Territory is het ook nog eens van de makers van dat spel!
Euh....een 30 minuten lange gameplay demonstratie op ziek groot scherm(Gamescom in Duitsland) en talloze gameplay videos op internet, dan kun je echt wel eruit opmaken of iets mooier is dan een andere bepaalde game
Ja. Sinds wanneer moet je een spel spelen om de grafische kwaliteit te kunnen beoordelen? Dat kan ook door gewoon gameplay te bekijken. Het enige wat me niet aanstaat aan dit spel is dat de snelheid van het rennen maar een héél klein beetje hoger lijkt dan wanneer je gewoon loopt. Het lijkt daardoor wat houterig.
De discussie ging over hoe mooi de game was, en toen zei iemand dat het misschien niet de kwaliteit van COD ging halen. En vooral daarop reageerde ik, want Brink is qua graphics overduidelijk mooier en gedetaileerder dan COD.
Ik vroeg het omdat voor mij persoonlijk spellen vaker minder mooi lijken, dan je ziet in gameplay shit en dergelijke. Dit had ik bijvoorbeeld bij CoD. Ik ben wel benieuwd naar de texture pop-up. Dat speelt, IMO, niet bepaald fijn...
Wil deze best wel kopen, maar nog niet echt duidelijk of dit nou wel goed loopt op de consoles, en zo ja.. op welke console loopt ie beter. En dan de netcode natuurlijk nog.. ik heb geen zin in laggy games waar je een clip in iemand ragt en hij/zij draait zich om en knalt je neer met 1 shotgun blast. Even de reviews afwachten nog dus.. de beelden die we tot dusver hebben gezien draaiden op een strakke PC, en er moet al een patch komen voor de 360 omdat hij, naar men zegt, al flink wat hapert vergeleken met de PC versie... ben benieuwd.
ps3 moet je m sowieso niet kopen, die hebben nog steeds last van offline zijn van psn... en voor dit spel is online kunnen spelen toch wel erg fijn hoor...