MM rotterdam centraal post op BG, 55 euro http://www.budgetgaming.nl/game-profile/Brink_Xbox360.html Verder deel ik de mening van deze post van iemand op het officiële brink forum: http://www.splashdamage.com/forums/showthread.php?t=24695
damn hier ook, heeft iemand die hem zaterdag bij futurezone besteld heeft al binnen? EDIT: Leest net in de reacties van de Brink actie op BG "Alle Brinks worden vandaag verstuurd." Morgen dus ff mee aan de slag
Als je die get SMART videos bekijkt van de game, daar zie je echt behoorlijk indrukwekkende graphics. Zijn deze dan van de PC versie genomen? Zou best wel fucked up zijn. En dat texture loading, die patch komt pas op releasedag dan of is die er al?
vandaag besteld bij futurezone. weet alleen niet meer hoelaat. maar laat futurezone ook een status verandering zien? na..hij zal morgen of overmorgen wel binnen komen..
Het lijkt zo veel op Borderlands maar dan veel meer team based, hoop echt dat het eenzelfde onverwachts succes wordt als die game!
Je kunt met 1 gast gewoon alle classes zijn maar als je een light/mid/heavy gast maakt moet je die nog afhankelijk van elkaar levelen om alle upgrades te halen of zo?
Je maakt een character. Per match kun je beslissen of deze character light/medium of heavy is. De match erna kun je je bodytype veranderen. Tijdens de match kun je bij een control panel je klasse veranderen. Wanneer je levelt kun je kiezen uit 4 type aardigheden om te upgraden: Algemeen voor alle klasses (health buff bijvoorbeeld), soldier, medic, spec ops of engineer specifiek. Je kunt 20 levels worden, dus 20 abilities unlocken. Welke abilities je ook unlocked je kunt alle klasses spelen in het spel. Alleen als je alle punten in soldier vaardigheden steekt heb je minder medic vaardigheden bijvoorbeeld. Daarom kun je kiezen om meerdere poppetjes met andere abilities te levelen. En wie zei dit is Borderlands maar dan anders heeft het totaal mis. Borderlands is een co-op shooter/rpg waarbij het net als Diablo draait om de loot. Dit spel lijkt nog het meeste op Wolfenstein: Enemy Territory. Alleen de graphics zijn cellshaded zoals Borderlands.
Je kan verschillende characters maken, vast staat: Het type gezicht, scars en tattoos van wat ik nu zag. Die kan je niet meer veranderen. Classes kan je wel gewoon switchen en heeft verder geen invloed op upgrades halen. De xp en upgrades gaan ook per character
Borderlands? Ik zie die vergelijking heel vaak voorbij komen nu maar ik zie het er echt niet in. Qua level design niet, qua hoe het speelt niet, characters niet, sfeer niet . In wat voor opzicht lijkt het op Borderlands vind je?
Nee joh gek, 1,95! Net gechecked Edit: Ik kwam bij Borderlands door de cell shaded graphics en het gestoorde sfeertje ja, heb Brink nog niet gespeeld maar van wat ik er totnutoe van gezien heb vind ik het er wel wat op lijken
Ok duidelijker en vager. 52 Abilities totaal maar er zitten ook level restricties aan. Dus dan moet je 2 characters maken en per char 2 classes oplevelen om alles max te hebben?
Je hoeft niet klasses max te levelen. Als je Spec ops bent kun je als ability 2 soorten explosieven kiezen, wellicht vindt je 1 type waardeloos en wil je die helemaal niet. En sommige vaardigheden kun je inderdaad pas vanaf een bepaald level unlocken