[XOne] Brink

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 29 mei 2009.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Heb je online gespeeld? Zo ja...hoe zit het met de lag? En spelen mensen voor hunzelf of werken ze samen? Ik had de negatieve reviews niet verwacht, maar het zal me niet stoppen om de game te halen.

2. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er nog niet heel veel mee gespeeld maar vond het opzich wel leuk ermee.
    De damage die ze doen is goed.

Heb zelf nog niet online gespeeld, moet over 10mins gaan naar voetbal daarna kan ik wel ff kijken en me mening geven;

3. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    GiantBomb heeft een quicklook van 50 minuten online, ook niet erg positief.. Vooral de bots schijnen niet bijster slim te zijn

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    De game is erg tof en vooral S.M.A.R.T. is geweldig :D
    Alleen de hit-detection is IMO een dramaaa.... Ik snap dat het geen one shot kills zijn, maar als je twee magazijnen moet leeg schieten en ze dan vaak nog niet dood zijn is iets teveel van het goede. En nee het kan geen lag zijn want heb alleen nog offline gedaan :)

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 10 mei 2011
  6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Vooralsnog wordt ik daar ook niet blij van. Één potje online gedaan en daar was de lag zo erg dat ik soms opeens 20 meter verder stond 8)

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    En framerate? Ook zo vreselijk slecht als in het artikel of dat niet?

8. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Niet netjes, maar dit is makkelijk op te lossen met een patch

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar het is best triest dat ze gewoon niet een klare game afleveren. Waarom is er ingodsnaam een day one patch nodig om een texture probleem op te lossen? Hoe de fuck checken ze die shit niet voordat de game echt af is? En dan WEER een patch om framerate te fixen en lags? Come on....nee ik wacht wel eventjes nog met kopen.

10. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Wachten met kopen heeft ook geen nut natuurlijk he :9 Het is niet zo dat als je de game over een maand koopt, ze de foutjes op de disc zelf opgelost hebben... Dan moet je alsnog patches downloaden...

Ik denk dat het wel goedkomt. Het is niet zomaar een bedrijf dat het uitgebracht heeft he, we hebben het wel over Bethesda...

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Die kunnen prima patchen idd. :p

12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    De framerate is IMO meer dan prima. Ook de pop-in valt reuze mee :)

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat snap ik, maar misschien is die tweede patch er over een maandje wel :). Maar ik weet nog niet, ik wacht nog even wat meer user-reacties af. Ik wil gewoon niet een game kopen en dan niemand kunnen vinden online, of dat er hardstikke veel lag is. De reviews boeien me verder echt geen donder hoor, de enige site waar ik een beetje waarde aan hecht is CVG en die zegt gewoon dat het een verdomd leuke game kan zijn als er goed teamwork is en ga zo maar door.

Had je gelijk een patch toen je de game startte?

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Jep

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.483
    Ik krijg de indruk uit de vele reviews dat Brink helemaal niet zo goed is, eerder gemiddeld. Alleen de grafische stijl springt voor mij uit het hoog. Dit lijkt op TF2, inclusief parcours.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    En de texture-loading is goners dus? :)

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Misschien til ik er minder zwaar aan dan andere mensen, maar ik zie het zo goed als niet :)

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga deze zaterdag naar Beverwijk, naar de zwarte markt. Ik ben er nog nooit geweest dus heb geen idee wat ik er kan verwachten. Maar wie weet scoor ik Brink er voor een leuk prijsje? :)

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vette game hoor, helaas enkel wat challenges kunnen spelen en 1 missie (Die ik faalde op hard 8)) maar het werkt soepel en netjes.

Grafisch is het idd teveel van het goede en je merkt gewoon dat de ze teveel uit de xbox hebben willen halen en je daarom af en toe wat blur ziet maar het stoorde me niet erg ofzo.

Smart systeem was wel ff wennen, sprong toch nog vaak over dingen terwijl ik erop wilde blijven staan./

Het is wel aan te raden om eerst de challenges te doen en dan pas de missies, die zijn een beetje de tutorial zeg maar + je unlocked er veel van.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    En online?

Deel Deze Pagina