1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Brink

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 29 mei 2009.

1. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Hoe lang duurt de singleplayer?

2. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    4 tot 5 uur :+, maar online vind ik de replay value wel hoog als er geen lag is

3. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53

mij mag je wel toevoegen..ook ik heb een aantal toegevoegd..en hoop dit weekend goed de tijd te hebben om een potje online te gaan..

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Singleplayer kun je net zo goed niet spelen. :+ (op challenges na)

Maps en objectives doe je online ook.

5. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag 4 potjes geprobeerd, en alle 4 de potjes lag... Zo kan ik niet gamen man! Mensen die door je beeld heen teleporten enz enz enz. Ik denk dat ik voorlopig maar weer Killzone 3 ga gamen tot de Lag weg is....

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ligt echt aan de verbinding van sommige spelers.

Vandaag 7 tegen 7 gedaan met alleen mensen uit de friendslist en totaal geen lag!

7. Rnd

Rnd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister met paar lui van hier brink gespeeld. We zijn maar gestopt want die lag was weer te heavy. Als ze nou gewoon even betere servers neer plaatsen.

8. Poeles

Poeles Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem zelf net besteld, krijg hem als het goed is volgende week binnen.
    Heb zelf mijn Xbox nog niet zo lang, zal dus wel even wennen worden. Heb vroeger wel veel ET speeld op de PC, dus heb daar misschien wel een voordeel.
    Als er nog mensen zijn die willen spelen kunnen mij toevoegen, omdat ik mijn Xbox nog niet heb is mijn vriendenlijst nog klein, dus iedereen die ook Brink speelt is mooi meegenomen.

9. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ik heb met big syke en dus totaal 14 oldskoolers brink dinsdag avond gespeeld de hele avond ZONDER lag.. máár wij speelden wel in een private match...

Denk dat we daarom ook zo lekker konden spelen, en ik denk dat jullie gewoon een public match hadden aangemaakt?

Heb trouwens met coop geen lag meegemaakt, alleen framedrops als er ineens tig flashbangs en granaten neerkomen...

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wie kan ik toevoegen of wilt mij toevoegen?

11. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    je mag mij wel toevoegen.

12. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Brink patch scheduled for next week, addresses lag

If you're still having trouble keeping a smooth connection to Brink's class-based skirmishes, you may have better luck after an update launches for all three of the game's platforms next week. Bethesda's blog outlines the changes included in each version, including a few graphical glitches in the PC version of the game, and a bizarre freezing issue reported only by German players.

The blog post says Bethesda expects to launch all three patches sometime next week, so keep an eye out for the automatic update over the next few days. The post also has some helpful tips for avoiding lag until the patches go live. Let's see: "Sacrifice a small animal on your console of choice, as if said console were some kind of pagan altar." Whoa! That's ... no. Don't do that.

http://www.joystiq.com/2011/05/21/brink-patch-scheduled-for-next-week-addresses-lag/

13. Rnd

Rnd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja public match. We waren maar met zen 3en dus private is dus niks aan

14. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    gister in 1 sessie online een hele campaign doorgespeeld, geen ronde verloren... kijk, dat schiet op!

zo zit ik een hele dag te klungelen bij dat level dat je eerst de mainframe moet hacken en vervolgens met zo'n koffertje moet gaan rennen, en dan zit je ineens in een team, dat het spelletje aardig doorheeft :)

zelf speel ik altijd met een heavy soldier en een heavy gun en dan alleen maar maaien... ieder z'n vak... kicken game... omdat het kan! :b:

15. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik twijfel erg of ik deze game moet kopen. Ik heb een paar vraagjes over het spel.

1. Hoe zit het met het customizen van je wapens en characters? Wanneer kan je bijvoorbeeld een Red Dot op je wapen zetten gaat dat door middel van XP? En is alles net zo snel te halen als in bijvoorbeeld COD? Dat hoop ik niet.

2. Hoe zit het met XP, ik heb nu een aantal filmpjes gezien dat je xp krijgt als je iemand raakt/dood maar ga je hierdoor een level up of is het voor iets anders? En wat kan je er uiteindelijk mee doen?

3. Hoe werkt het spel nu online? Ik had gelezen dat er erg veel lag was en ook gehoord dat je goed samen moet spelen maar als je solo een match joint verlies je dan bijna automatisch omdat je niet met een team + headset speelt?

Gr,

MennoO

16. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    1) Je kunt al heel snel je wapens uitrusten met extra's, als dat je ding is (om die zaken te unlocken) is dit niet je game! het gaat om de objective (en class) based opdrachten...

2) je krijgt XP om te levelen (volgens mij gaat het tot level 20, anyone?) en bij elk level unlock je abillities (soort van perks) en weapons/attachments...

:cool: ik heb geen lag gehad (maar de berichten doen vermoeden dat ik daar geluk mee heb gehad), ik speel ook solo, zonder headset... je komt altijd wel peopletjes tegen die het spelletje snappen en daar vaar je gezellig op mee!

17. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Okee bedankt voor de snelle reactie. Het gaat me niet per se om de unlocks vrij te spelen meer om de fun. Maar het is toch een extra factor waardoor ik het spel langer speel als het wat langer duurt voordat je alles hebt geunlocked. ik ga hem denk ik straks kopen en vanavond spelen. Heb je misschien zin om vanavond rond een uur of half 8- 8uur samen te spelen? Mijn GT: MennoO

Ik hoor het wel.

Gr,

Menno

18. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Had er nog niet veel over gehoord, maar ziet er wel bruut uit. beetje het ET idee want daar moest je ook veel samenwerken en ik hield me toch tering veel van ET. dit is wel future maar maakt niet uit.

maar even 1 vraagje

kan je ook co-op online/offline?

en je speelt hem alleen voor online toch? heb namelijk nu tijdelijk geen LIVE maar dan is het spel het geld nog niet waard denk ik??

Laatst bewerkt: 23 mei 2011
  19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Met live kom je ook alleen maar AI bots tegen hoor ;)

Beter laat je de game liggen voor een LA Noir ofzo

20. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Je speelt online toch niet tegen de computer :eek: maar toch gewoon tegen andere?? mag ik hopen iig

Deel Deze Pagina