De uitgebreide customization die ik in de trailer zag zag er erg goed uit. Deze game heeft mijn aandacht zeker getrokken
Zooo , het ziet er ook nog is ingame echt heel erg goed uit zeg ,Tering ! ben alleen bang dat die ingame filmpies die je nu krijgt te zien allemaal vanaf de PC zijn. Net als die Mafia 2 filmpies , en uiteindelijk zag het er op de 360 niet zo heel denderend uit. Maar gameplay wise word dit echt een hele grote online titel denk ik volgend jaar. Ben zowiezo best wel fan van deze studio ! Dit zijn toch ook de jongens die Wolfenstein : enemy territory hebben gemaakt ? ...
Het is wel erg stil rondom Brink, terwijl het al uitkomt in twee maanden. Ik maak me zorgen over een delay...
Het is SP en MP. Echter, alles van de SP gaat mee naar de MP en vice versa. Het gaat allemaal naadloos in mekaar over. Al word de nadruk wel meer gelegd op co-op, dan SP, volgens mij.
Online co-op neem ik aan (helaas)? En is dit ook die game waar je zo uitgebreid kan aanpassen (vooral je eigen mannetje dan)?
Uhm, ik durf niets te zeggen over offline/online co-op. Ik kan wel voor 100% zeggen dat het qua customization zeer goed zit. Het wordt moeilijk om een character te vinden, die precies hetzelfde als jij eruit ziet. Dus ja, het is zeer uitgebreid.
De game ziet er echt ontzettend goed uit, niet alleen grafisch maar ook de gameplay...en toch ben ik niet zeker of ik deze wel moet halen. Ik denk dat het komt dat ik gewoon weet wat ik krijg bij games zoals Cod, Halo, Battlefield, Killzone, gears etc...bij deze game dus absoluut niet.
Inderdaad. Het enigste wat ik heb gezien is de trailer die Servantes ook al had gepost maar dat was voor mij genoeg. Is er al wat bekend over de gamemodes? co-op splitscreen? multiplayer etc? Ik heb de game nooit gevolgd. Daarvoor was brink altijd die ene game dat geen TES V was en het deed me denken aan Robert ten Brink.
Die modi zijn eigenlijk wat deze game het interessantst maken, als dat goed uitpakt lijkt het me wel relaxt.