[brommer]examen iemand ervaring mee?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Da BjOrN, 6 apr 2003.

1. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik moet woensdag voor mijn certificaat maar heeft iemand een programma waar hele examens of staan of een site voor even te oefenen als ik mijn certificaat woensdag haal dan heb ik donderdag of vrijdag deze scooter dus ik hoop dat ik hem haal.

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb je al gekeken op de CBR site.
    Daar kan je de theorie ook oefenen.

3. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Theorie?
    Huh?
    Ik koop 'm gewoon, bij het postkantoor toch?

4. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon theorie examen afleggen in zo'n zaaltje toch? Ik heb allen die voor mijn autorijbewijs pas gehaald, maar het komt volgens mij op hetzelfde neer. In een zaaltje zitten en 50 vragen invullen; A B C vragen, Ja Nee vragen en een enkele getal-invul vraag...Check de CBR site maar eens, daar kan je oefenexamens doen. En ff het theorieboek doorlezen...dan haal je 0 fouten, net als moi! :D (Sorry, ik moest het effe kwijt.)

5. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    huh ik had voor me auto en scooter alleen maar ja, nee vragen en dat is een jaar geleden (auto dan he, dat is dus niet zolang geleden) hebben ze het veranderd??

6. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw systeempje tegenwoordig (met auto dan), je hebt dan niet meer zo'n simpel kastje maar meer een soort Grafische Rekenmachine, waarop de A B C Ja Nee 0 t/m 9 OK en Correctie toets ophebt, iets ingewikkelder dus. zaak om de getallen nu dus echt uit je hoofd te kennen en te te HERkennen.

7. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar die oefenexamens hebben maar 10 vragen en ik wilde graag een examen van 50 vragen hebben

8. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Doe je 5 verschillende....:+

Zal wel lekker wezen als dat ook allemaal online kon, dan verdienen ze er toch geen reet meer aan. Kunnen ze net zo goed de boekjes en cd-roms weggooien.

EDIT/ Koop je die scooter splinternieuw?? zoja waarom koop je niet een aprillia Ditech.....

Laatst bewerkt: 6 apr 2003
  9. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de boeken ook wel maar dan mag ik toch nog wel een proefexamen doen

10. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg ook niet dat dat niet mag, maar er staan toch al verschillende proefexamens achter in.........

Ik zeg altijd maar zo niet te veel gaan oefenen want dan draai je echt alles door elkaar, tenminste ikke wel.

11. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee er staan geen proefexamen achterin maar alleen vragen maar dus geen examen.

12. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ff wat voor je opgezocht en gevonden omdat ik er weer eens helemaal naast zat, moment....

13. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik ben benieuwd :D:D:D
    En alvast bedankt

14. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Ga naar http://www.driversonly.nl/

Klik op "Proefexamens" (links bovenaan).

Ga dan op die pagina naar beneden en je ziet dan :

Je ziet 2 mogelijkheden en kies daar uit.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, ik hoor 't wel.

15. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zou je de link willen geven van de klik hier voor een volledig examen omdat mijn internet browser raar doet kan ik die link niet openen.
    Alvast bedankt

16. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Fuck dit ziet ik nu pas....... ik klikte er zelf even op. (Ik had zelf alleen voor de gein ff de 10 vragen geprobeerd).

Doe nu het proefexamen!
    Om dit proefexamen af te leggen op DriversOnly moet u nu eerst een toegangscode opgeven. Doorloop de volgende stappen:

LET OP: HET EXAMEN ZAL EEN KLEINE 20 MINUTEN IN BESLAG NEMEN!

Stap 1: Bel met een vaste of mobiele telefoon, het volgende nummer en verbreek de Internetverbinding niet : 0900 BELONLY (0900 2356659). Als u in Belgiƫ woont en dit examen wilt doen, moet u hier klikken voor een verdere uitleg.

Stap 2: Luister goed! U krijgt een toegangscode welke u hieronder moet invullen. Typ hieronder de door u verkregen toegangscode. Klik 1 keer op de knop "INLOGGEN!" terwijl de telefoonlijn nog openstaat en het examen zal binnen 10 seconden starten.

DUS JE MOET APART INBELLEN :mad: :mad:

17. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is wel irritant :mad::mad::mad:

18. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
  19. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow oke en bedankt ik zal woensdag zeggen of ik ben geslaagt of gezakt maar ik hoop dat ik ga slagen.:D:D:D

20. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Als je alles goed leest stelt het geen reet voor (tenminste vroeger).

Ik was net 1 jaar en 1 maand te jong dus ik moest er ook voor, de 1ste keer ben ik gewoon op goed geluk er heen gegaan zonder ook maar iets door te lezen (gezakt). Boekie gefixt 2 keer gelezen proefexamens gemaakt altijd meer fout als 5, maar kwam voor de 2de keer er wel goed door en had m'n certificaat :)

Deel Deze Pagina