Brothers in Arms [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michiel1231

    Michiel1231 30 A day club

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn verdeeld in 2 squads: the fire-squad en the assault-squad. The fire squad vuurt van een afstand en geeft een soort van dekking terwijl je met je assault-squad de enemy gaat flanken.
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh dat zit wel mooi in elkaar. Wow, echt vet! 12 mannetjes.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Worden 12 man niet een beetje onoverzichtelijk:confused:
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet. Mischien valt het wel mee omdat ze in 2 groepen zijn verdeeld.
     
  5. Joostp

    Joostp Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt ook lang niet altijd 12 mannetjes in je team..
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ze wel kiezen dan? Ik vond dat zo jammer bij GR2 dat je je mannetjes niet kon kiezen. Dat kon in de vorige delen wel. Want dan heb je soms van die stomme vrouwen in je squad die alsmaar van die domme dingen zeggen. Zoals: Als je zegt dat ze moeten supressen, EAT THIS!!! Echt zo dom. Maar nu weer ontopic.
     
  7. Il_M0nc0

    Il_M0nc0 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik tel de uren af...
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was wel leuk toen dat aftel klokje voor halo 2 op de frontpage stond. Mogen ze nu ook wel doen. Maar dan bij SC3.
     
  9. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als je twaalf mannetjes onder heb, lopen ze dan niet allemaal op een kluitje of voor jezelf in de weg?
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal meevallen. Je moet ze wel commmando's geven natuurlijk zoals flanken, dan zal het wel meevallen. Ik denk juist dat het alleen maar handig is.
     
  11. Michiel1231

    Michiel1231 30 A day club

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee je kan ze niet kiezen maar dat is ook niet echt nodig. Misschien is het ook zo gedaan omdat je toen ook geen keus en een betere band met je squad te krijgen. :confused:

    Nee, integendeel, ze zoeken cover, en verspreiden zich heeeel goed!. AI is in dit spel zeer goed.
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2005
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan je ze wel herkennen of lijken ze allemaal zo op elkaar. Bij GR2 was het leuk dat iedereen iets had om hem/haar te herkennen. En namen?
     
  13. Michiel1231

    Michiel1231 30 A day club

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij options kun je de allied namen aan/uit zetten. Je zziet ook als een van je teamleden geraakt/dood is. Je kan ze wel herkennen, en iedereen heeft een 'geschiedenis' . Op brothersinarms.nl kun je ff kijken, en om het hier te posten wordt zo'n lap tekst dus kijken zelf maar ffkes
     
  14. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    De soldaten in je squad en de andere hebben echt bestaan en sommige leven nog steeds, remember het is een waargebeurd verhaal, net als in de serie Band of Brothers, daar zie je voor een aflevering ook steeds een van de soldaten die in de serie worden nagespeeld, na de laatste aflevering krijg je ook te zien wie wie was, erg leuk om te zien wie Lt. Winters is enzo. Bij BiA heb je dus ook echte characters die hebben bestaan, zoals de general die je in de E3 Demo zag in het begin, zegt die commentator ook: "Look him up on google.". Het zijn allemaal heel verschillende characters. De namen leer je na een tijdje ook. Private Legget bijvoorbeeld zal je niet snel vergeten.
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja ik heb het 2 keer gespeeld en ken Hartlock ofzo, Rez nog.. Beter gedaan want dat brengt veel meer realisme in het spel. Als ik het spel dadelijk speel zal ik missies overdoen aangezien ik niet wil dat mn teammates doodgaan.
     
  16. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Steve O zit er ook bij :)

    Elp
     
  17. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Heb ik het dus verkeerd verstaan.. Hartsock was het ipv lock.. en Rez was dus Red die Hartsock was ;)
     
  18. EMKA

    EMKA EMKA (Ubisoft NL)

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope. Je start de game in je eentje. Vervolgens krijg je 1 persoon erbij ('Red') van je fire team. En op deze manier wordt je team helemaal opgebouwd. Dus het gebeurt als het ware op een rustige en natuurlijke wijze ;)
     
  19. EMKA

    EMKA EMKA (Ubisoft NL)

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
  20. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    maar zijn er nou al mensen die hem hebben want er werd beweert dat hij gister of vadaag zou komen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina