1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    is niet zo moeilijk:
    halo2 is zwaar overhyped
     
  2. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, ik had dat ook. Ik dacht dat Halo 2 ZO geweldig ging worden ook nadat ik de Filmpjes heb gezien, maar nu ligt ie hier alleen maar stof te happen..:{
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Op IGN is de videoreview (7.02 min) bekijk je die, en je wordt helemaal verliefd (figuurlijk:9) op BIA
     
  4. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Game journalisten moeten daar doorheen kunnen kijken ik vind het spel misschien net een 8,5 waard..
    en als brothers ina rms gehypt zou worden zou die miss wel heel veel 9,9's krijgen :+
     
  5. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja die hebik gekeken, idd geweldig.
    Maar zijn er nog meer videoreviews? kheb die van Gamespot en IGN bekeken.
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat ik weet:{
     
  7. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft er iemand al ergens kunnen vinden of er bij de multiplayer ook mogelijkheden zijn om oldschool deathmatch te spelen? zo iets als bij cod???
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik geloof dat je alleen co-op de missies kunt spelen (offline dan hè) Als je offline de multy-player doet, dan heeft wel ieder speler (mp = 2/4 players) zijn eigen squad en dat is wel cool, iets wat ik miste bij GR2:'-(
     
  9. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    kan niet :)
    in amerika is het spel al uit en dat zit er niet in XquistX
     
  10. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ah okee. opzich had dat mischien wel grappig geweest.
     
  11. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja eigenlijk is het ook wel jammer.. Niet dat ik de huidige mp modes kut vind maar hoe meer modes hoe leuker het is.. Heb het spel overigens nog steeds niet besteld :mad:.. krijg binnekort weer wat meer geld (deze week) en hoop hem nog te preorderen.
     
  12. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    denk datje hem niet hoeft te preorderen :p
    denk dat je hem gelijk in de winkel op kan gaan pikken.
     
  13. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Is wel zo'n 10 a 20 euro duurder.. Denk gewoon even gcshop helpen aan geld.. als ik wat langer moet wachten maakt me dat niks uit.
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij ook niet! Voor zo'n "Juweeltje van een game" *) maakt een paar dagen langer wachten niet uit, blijf ik 'em gewoon een paar dagen langer spelen :9
     
  15. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik nou een goede opmerking O-)
     
  16. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff een vraagje over deze game want ik ben van plan de game ook te kopen:
    kan je co-op missies spelen? Zo ja, dat lijkt mij dan echt vet!
     
  17. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ALTIJD met ELKE Game: Als ik net een Game heb gekocht heb ik helemaal niet zo heel erg de neiging om hem meteen in de Xbox te gooien en dan te spelen..ik zou nog met gemak een andere game gaan doen op Live en dan iedereen ff vertellen dan ik hem heb enzo..:D
     
  18. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    DUDE, er staat 7 posts terug een antwoord op je vraag! Ik word echt gek van de luiheid van sommige mensen. ER ZIT GEEN CO-OP in, alleen missie-based multi-player via split-screen, system link en Live. Als je even door deze thread had gebladerd had je ook een quote van mezelf tegengekomen waarin alles over de multi-player word uitgelegd. En Death match a la MOH/COD hebben al genoeg games, ben blij dat BiA dit niet heeft, houd het genre fris.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2005
  19. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel jammer dat er geen deathmatch in zit. Ik begrijp wel dat je zegt dat er al genoeg games zijn met deathmatch, maar in elke game is het toch weer anders. En blijkbaar is deathmatch toch leuk anders zou het niet overal in zitten. Ik vind het zelf wel jammer dat er niet gewoon OOK nog deathmatch in BIA zit, voor het moment dat je om 6 uur thuis komt uit school, en gewoon even zin hebt in een laagdrempelig maar adrealine pompend vuur gevecht. Ik zeg nu niet dat mission based multi-player niet leuk is ofzo, maar om nou te zeggen dat het beter is dat er geen deathmatch in BIA zit....daar ben ik het ook niet helemaal mee eens.
    Maarja je kan niet alles hebben, en ik kan nog steeds niet wachten totdat BIA in mijn xbox zit;):)
     
  20. Michiel1231

    Michiel1231 30 A day club

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    het zou nog kunnen dat dat komt met een patch of iod. Maar ik ga toch eecht 1000% voor de singleplayer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina