1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat heb ik nou ook! :D

    Net als met Halo 2. 2 dagen nadat ik m had, was ik er pas mee begonnen....
     
  2. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het op zich ook wel jammer dat er geen dm in zit ja...
    ook al kies ik de objective mp boven de normale dm ect. toch had het er van mij allebei wel ingemogen...
    maar misschien wordt dit besluit straks ook wel een enorm succes doordat mensen niet zo snel het gevoel van ''dit heb ik eerder gedaan'' hebben en in tegenstelling wat jullie misschien denken was het in de echte oorlog ook nooit van ''vernietig de tegenstander''.
    het kan wel ''vernietig alle tanks'' zijn geweest of vernietig alle op de vliegveld staande vliegtuigen'' maar dat waren ook objectivs en dat heeft bia nu ook alleen maar.
    alleen wat echt in de oorlog gebeurde zit in bia en dat is op zich wel cool:)
    de opdracht in een oorlog als ''death match'' bestond niet en in bia zitten alleen dingen die in de oorlog wel bestonden.
    logische beslissing dus eigenlijk.

    vraagje: ook al ga ik het spel zowiezo toch kopen, ze hebben het er steeds over dat het gebied in bia zo echt is dat als je er nooit geweest bent en je er nu heen gaat dat je dan alles weet.
    is het echt zo verschrikkelijk goed nagemaakt of is dit gewoon een beeje overdrijverij...
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2005
  3. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44

    Meen je dat? Ik dacht dat ze in WO2 altijd DM partijtjes organiseerde.. |:-

    En je vraag.. nou.. ik weet het niet het zag er wel allemaal realistisch uit.. Maar je moet het maar vragen aan een soldaat die daar heeft rondgehuppeld.
     
  4. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, maar toch, het is een realistisch spel. En deathmatch is nou eenmaal niet realistisch. Als je goede deathmatch wil, speel je halo 2 _O_

    Maar ook ik koop hem voor de singleplayer*)*)*)*)*)*)*)*)*)*)*)
     
  5. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik standaard DM in BIA wil. BIA wil zich (terecht) onderscheiden van al die andere WWII shooters die uitgebracht zijn en als ze dan dezelfde multiplayer gaan bieden als die andere (bijv. COD), vernieuwen ze niet echt. Nu vernieuwen ze wel, en gaan ze naar mijn mening een hele aparte en verslavende multiplayer bieden, die misschien niet voor iedereen is weggelegd. En ik denk dat als ze een standaard DM erin hadden gezet, dat die alsnog niet veel gespeeld zou worden. De meeste (waaronder ik) kiezen voor het goede en simpele frag werk wel Halo 2. Dat ownt nu eenmaal op dat gebied. BIA zal op het "schieten voor gevorderde" gebied gaan ownen :)
     
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Maar het is altijd handiger meerdere functies te hebben, ook al bied Halo2 het ook.. Ik vind Halo 2 trouwens een slecht mp spel dus eigenlijk wil ik wel weer een betere DM of TDM game/.
     
  7. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    tijd voor een BIA topic in de xbox live games thread ;)
     
  8. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    nou, als je kijkt naar die screenshots, hebben ze letterlijk de luchtfoto's nagemaakt. dus ja, dat moet best wel echt zijn. :)
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Ben benieuwd of dit een feest word? Nog een paar daagjes.
     
  10. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is ook wel echt maar dan wel het landschap van 60 jaar geleden. Maar ik ben hiet groot voorstander voor want vroeger (MOH) schreeuwden ze ook het hardst van de daken dat ze heel erg gekeken hadden naar hoe het vroeger was. En dan kon je weer zo'n filmpje downen/unlocken waarin je een paar knapen van EA zag die met oude wapens aan het schieten waren. Ok leuk, maar om daarom meteen te zeggen dat het realistisch is.. Ook al weten de meesten niet hoe het er nu uitziet daar, het is gewoon vet dat je ziet wat die paratroopers daar vroeger ook gezien hebben. Het is het eerste spel wat dit biedt en daarom veel lof voor gearbox. Zo precies namaken en het dan ook nog eens zo goed uit laten zien, daar kunnen velen nog wat van leren (ga je schamen EA, onwetende!) :)
     
  11. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    nog ff over dat dagboekje bij de limited edition.

    ik las hetvolgende op een site:

    oftewel, het is het dagboek van Johny Rivas.
     
  12. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    hoop dat ik hem vandaag kan halen(15 maart)dus over 12 uurtjes.nu eerst ff wat slapen
     
  13. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    lol, jij bent gek _0/

    k doe em meteen erin, en gamen die handel tot je flauwvalt van de hoofdpijn die je krijgt van het te lang spelen .... hehe

    Anyway ... komt de limited edition gewoon in de winkel te staan???
    even duur als de normale???
     
  14. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren de preview gezien op gammo.

    Maar hij leek me niets bijzonders gewoon een WOII shooter.
     
  15. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die preview op gammo laat alleen wat beelden zien, je moet het zelf spelen. Het is de beste WOII shooter en zeker geen "gewone" WOII Shooter. Als je hem heb gespeeld, praat je wel anders denk ik. Het is ook de eerste tactische oorlog's shooter, geen rambo style als bij MOH of COD, als je die 2 als "gewone" shooter bedoeld, staat je met BiA een verassing te wachten.
     
  16. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik kom thuis speel het spel een 40 minuten,daarna ga ik op de pc en vertel ik aan iedereen dat ik hem.en ga daarna weer.
     
  17. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vermoed van niet. Denk dat hij helemaal niet verkijgbaar word in Nederland. Dat is namelijk vaak zo met Limited Editions. Geloof zelfs dat ik las dat de LE van BiA alleen in de UK komt, dus ook niet in Amerika ofzo.
     
  18. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    in het makro krantje staat dat hij NU verkrijgbaar is, weet iemand of ze hem bij de makro ook vandaag al verkopen?

    edit: ik wil gewoon even weten, als mensne hem daar hebben gekocht vandaag ga ik er ook heen, dus sorry voor de post alvast mods...
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  19. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    @ NL Eagle.

    (Houd zich heel erg in)... wil je alsjeblieft niet meer over de release praten? Als ie er is merk je het vanzelf wel, houd nou gewoon donderdag aan. ok O-) ..... (adem in...adem uit...)

    Moet thuis effe dat multi-player filmpje downloaden wat net in het nieuws is gepost van xbw. Dan heb ik ze allemaal! Moet zelf effe een Brothers in Arms Making of DVD gaan maken, kan wel met alle verzamelde footage, maak gewoon me eige Limited Edition zo :p. Wel jammer dat gcshop geen LE exemplaren kreeg/krijgt. Ben altijd zo'n LE/SE koper van dvd's en games.
     
  20. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    bel ze dannnnnnn aaarghh!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina