1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Zoals metzman ook al zegt het is zeker geen typische WWII shooter.
    Het tactische/team element speelt daar een veel te grote rol voor, ook zullen (wederom zoals metzman zegt) rambo praktijken je weinig goeds brengen.
    Daarbij komt ook dat het veel persoonlijker is doordat het gebaseerd is op waargebeurde feiten.
    Dit in tegenstelling tot CoD en MoH. Die kwa setting (WWII, normandie, stalingrad, etc) wel correct zijn maar kwa verhaallijn, gameplay fictief zijn.
    Hoewel de characters in BiA fictief zijn zijn de dingen die ze meemaken dat niet. Het verhaal (tuurlijk zullen er fictieve stukken inzitten) is grotendeels gebaseerd op waarheid. En de gameplay (wat ik er tenminste van gelezen/gezien heb) benaderd het vanuit een veel realistischer oogpunt dan eerder genoemde WWII shooters

Hm dat zou wel verklaren waarom ik de L.E. niet bij dvdcrave kon bestellen en wel bij Play.
    Voor degene zonder CC hoop ik in ieder geval dat ie wel in de winkel komt hier net als de L.E. van Halo2.
    Mocht ie hier niet officieel uitkomen denk ik wel dat een paar import zaken hem wel zullen hebben/krijgen. Maar waarschijnlijk hangt daar dan ook een flink prijskaartje aan.

Hou het idd maar op de release datum. Die krantjes worden natuurlijk ook een paar dagen van te voren gemaakt. Misschien wel dat dat krantje te vroeg is uitgebracht of dat ze de datum verkeerd hebben ;)
    Hij zou misschien ook maandag al in de winkel liggen en uiteindelijk bleek dat ook niet zo te zijn.
    Dus laten we het gewoon op de release datum houden en het verder laten rusten. ;)
    Voor degene die geen L.E. konden bestellen is dat wel een goede oplossing, grootste gedeelte wat vaak als extra's op zo'n editie staan zijn toch al vaak lang en breed te zien geweest op internet.
    Mij gaat het eigenlijk ook voornamelijk om het doosje :)

2. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Brothers in Arms: Road to Holl 30, een van de meest geliefde Xbox games van dit jaar. Ik vindt het wel weer geod dan de Xbox er weer een shooter van hoog niceau bij krijgt. Zowel grafisch als speelbaarheid wordt dit toch echt wel een diamantje. Maar niet te vergeten is dat dit spel grotendeels gebasseerd is op waargebeurde feiten en dat maakt dit spel vooral zo bijzonder. Ik ga zo ff de special edition bestellen.

3. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb hem gister bestelt bij gcshop, hoelang duurt het meestal dat je een game binnen krijgt?
    Zou ik hem dus al met de release binnen kunnen hebben?

4. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal heb je de game dan op de releasedatum of een dag erna, ligt eraan of de status voor donderdag al "Betaald; In behandeling" is en of ze hem genoeg op voorraad hebben. En in dit geval zou het heel misschien nog uit kunnen lopen tot volgende week maandag/dinsdag ivm TGP post. Maar je kan er zo'n 90% vanuit gaan dat je Brothers in Arms aankomend weekend aan het spelen bent ja.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  5. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gister bij play.com besteld. Krijg ik hem dan de 18e al(play.com heeft als releasedate 18)

6. JD1980

JD1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mensen hij wordt momenteel gehaald bij de bartsmit door een collega van mij

ciao ciao

7. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    wat?dus dat betekent dat bart smit bia al heeft??
    ik ga nu bellen, jullie horen het hier.

8. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Net Bart Smit Gebeld, Bia Is Te Koop Bij Bart Smit, Ik Herhaal Bia Is Te Koop Bij Bart Smit!!!!!

9. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, net even een mailtje gestuurd naar Gcshop dat ze Brothers in Arms nu ook wel kunnen verzenden omdat een groot winkelketen dit ook al doet. :)

Elp

10. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop dat GCshop hem al heeft.

11. NLBassie

NLBassie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vanavond naar de makro, daar ligt ie ook al, voor 50 eurie

*edit*
    had 10 eurie te weinig gerekend
    zal verkeer te kijken ;)

Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  12. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    makro is toch tax-free? dan kost ie 52 euro hoor.

13. NLBassie

NLBassie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aanbieding ;)

14. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    :mad: ik heb hem pas de 25e ofzo want play.com verstuurt hem denk ik pas de 18e :'-( :confused: :eek: :{ :mad:

15. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ligt ie nou ook bij de makro ofniet? anders haal ik em daar wel.

16. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb hem,ben nu aan het spelen(eigelijk al een uurtje) bij bart smit: rotterdam gehaald.

vertel straks wel meer als ik nog iets veder ben

17. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook....jammer

misschien versturen ze hem wat eerder en hebben we hem in de loop van de week :)

18. NLBassie

NLBassie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij staat in de aanbiedingen folder
    en die aanbiedingen starten vanaf vandaag

19. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem net gehaald bij e-plaza 8)

20. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Bij FRS hebben ze hem nog niet

Bart Smit heb k niet gekeken, dus pak ik hem dit weekend wel als ik mn geld binnenkrijg :D

w00t ...

vertel ff jullie 1e ervaringen met het spel straks

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina