1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

hier zijn ze dan

2. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg even please:

Als ik heb bij www.play.com heb besteld, krijg ik hem dan op de release of wordt ie op de release verstuurd(en krijg ik hem dus 3-5 dagen later)

thx

theprof82

p.s. ziet het er net zomooi uit als in die filmpjes dan ben ik superrrr tevreden *)

en loopt het soepel *)

en is het squad besturen makkelijk? *)

en... |:-

nvm ik heb hem binnenkort:D

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Op dat onderste plaatjes kan je niet echt goed naar de graphics kijken natuurlijk. Maar wel lekker menutje.
    En @ The prof: Ik denk dat je hem gewoon op de release krijgt. Hoop ik voor je dan.

4. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus? Dat zou zwaar strak zijn, dan heb k n verjaardag en dan de dag daarna BiA spele de hele dag want t is dan weekend _O_

en maakt het nog uit wat voor tv je hebt wij hebben een tv met pixel plus ofzo dan is t scherper hopelijkziet bia hier er top uit :eek: :D :9 :p :) :+ *)

5. mars15

mars15 Guest

iemand een site waar ik dat filmpje kan uppen

6. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    mars15 hoe kom je aan BiA, gewoongekocht? Hij komt pas 17 toch :confused:

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
  8. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op de release word die verzonden mja je weet nooit wat er daar nog kan mis gaan |:-

9. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    @ mars15 Je kan op die foto niet echt goed zien of de grfx goed zijn, maar ze zien er toch niet zo slecht uit?

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
  11. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    nee hij heeft een eigen filmpje die wilt ie uploaden zodat wij hem kunnen downloaden ik weet niet waar dat kan sorry mars15

12. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net bij E-plaza schalkwijk gekocht, was trouwens enigste winkel daar die hem al had.

13. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    jonge jonge, ik ben nu al een half uur met 2 mg42's bezig, en steeds ga ik dood Sad

maar ff over graphics etc.
    sfeer is uitstekend.
    graphics zijn uitstekend, maar niet formidabel.
    ai valt me eerlijk gezegd tot nu toe tegen, maar dan moet ik zeggen dat ik van de ai ook wel torenhoge verwachtingen had.
    en misschien ben ik gewoon nog niet zo handig erin de ai te besturen.
    enfin, die valt me een beetje tegen omdat het soms voorkomt dat teamleden waaraan je de opdracht geeft supress fire dat soms simpelweg niet doen.
    je zult ze echt pal voor een tegenstander moeten neerzetten en dan pas het supress commando geven en dan doen ze het pas.
    het is dus zeer stom om wanneer er enemy ''contact'' is meteen het supress commando te geven.
    je zult echt eerst je maten de goede positie moeten geven en dan pas supressing fire.
    dat voorkomt dit soort heel kleine frustraties
    Very Happy
    ook komt het voor (maar in veel mindere mate dan met het supress commando) dat je je teamleden waar jij samen mee achter een heg staat zegt dat ze naar een punt daar 10 meter voor moeten gaan en dat ze dan ston blijven staan.
    maar nogmaals dit is me tot nu toe pas 1x overkomen en is bij een ander spel veel en veel normaler.
    verder is de ai erg goed, vooral hoe je ze waar dan ook neerzet ze zoeken altijd het dichstbijzijnde coverplekje op.
    nog een heel kleine opmerking over de ai, ze doden zelden(lees nooit) duitsers die wel beschut zitten maar toch te raken zijn.
    die zul jij moeten uitschakelen.
    de duitsers praten en schreeuwen altijd duits maar soms op een niet al te goede manier zoals wanneer je dood bent ze schreeuwen ''we worden afgesclacht''
    dit is bij de allies veel beter, daar komen dit soort dingen helemaal niet voor.
    besturing went snel alleen de crosshair, die ontbreekt, duurt langer om te wennen.
    het gebeurt me vaak wanneer ik op een duitse stelling afren en een duitser recht in de ogen kijk ik dan toch nog mis, en hij mij meestal ook wel.
    ik speel hem op normal dus bij moeilijkere modes zullen ze waarschijnlijk wel direkt raak schieten.
    wat me verder opviel was dat het super snel dood als in rs3 helemaal niet zo heel snel dood was.
    je hebt misschien geen metertje maar je kan toch behoorlijk wat kogels vangen voordat je dood bent.
    en nu ga ik weer verder spelen, topgame!

14. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je ook je crosshair aanzetten. Verder klinkt het goed, man ik krijg hem misschien pas volgende week, play.com MOET hem echt versturen voor de releasedate of anders... :mad:

15. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ja crois hair kan je aan zetten,maar is minder leuk.1 ding alleen is dat je helemaal miet zo super snel dood gaat.

16. mars15

mars15 Guest

waar is dat dan ergens en ze zijn kut te raken he omdat als je er op schiet je die gozer niet kan raken

17. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
  18. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt, dat kan, maar het is echt leuker dat niet te doen, das stukken chaotischer en realistischer want je moet constant met je wapensvizier richten.
    aan het begin was het idd net als medal of honor, maar ik ben nu nog steeds op de eerste dag (6 juni, wel savonds op 6 juni) en de vrijheid is nu al een stuk groter als in bij.v cod of moh.
    en ik merk dat de vrijheid ook steeds groter wordt.
    ook de humor die in het spel zit is echt fantastisch.
    ik had hoge verwachtingen van de game en tot nu toe ben ik niet teleurgesteld zoals met halo 2(behalve een heel klein beetje in de ai van bia dan).
    dus echt de moeite waard om te kopen.

19. mars15

mars15 Guest

20. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Jullie moeten er wel snel bij zijn want alleen de eerste 15 kunne hem downloaden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina