1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Heb hem net gekocht bij dixons. Ze maakte net de doos waar ze inzaten open dus net op tijd.

2. mars15

mars15 Guest

ik zit al paar dagen vast in dat open level word er ziek van

ik heb die flak kannonen uitgeschakeld die op onze vliegtuigen schieten maar nu ik kan nergens heen

3. mars15

mars15 Guest

rommel's asparagus heet de missie
    en ben al stukje verder

4. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij de eerste en de laatste keer dat ik een game pre-order...koop hem wel lekker wanneer ik hier ergens lees dat die in de winkel ligt. Maar is het niet bij GCshop zo dat je ze een mailtje kan sturen wanneer de prijs ergens anders lager is? Volgens mij zijn ze namelijk een non-profit organisatie en zouden ze hun prijs dus juist naar beneden moeten gooien, en al helemaal niet zonder mij te informeren te verhogen. Anders neem ik aan dat ik mn bestelling af kan blazen en zometeen rustig naar de Media Markt loop..... O-)

EDIT: aangezien ik al betaald heb zal je wel weer profiteren van die 2 euro extra korting die je krijgt :{ ...nu nog een beetje snelle levering.

Laatst bewerkt: 16 mrt 2005
  5. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    stel je niet aan..

6. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Non-profit, hallo het is geen vrijwilligerscentrale hoor!

7. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben alweer verder en ik moet zeggen het was goed, maar het wordt alleen maar beter!
    ik ben verslaafd,ikbenverslaafd,ik ben verlsaafd....

8. mars15

mars15 Guest

inderdaad zit nu bij die tank missie alleen jammer dat ik zo veel huiswerk heb te doen

9. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3

Ik heb ze net gebeld in amsterdam en daar kost ie gewoon 59,99. Dus ik weet niet welke folder je hebt lat het even weten.

10. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ja, voor de pc versie :{

11. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Denk het haast ook; is die folder online?

12. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Er zou wel gestana hebben: Vanaf 39,99. Veel mensen lezen daar overheen.

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik hoop ook dat ik hem morgen binnen heb van gcshop..

en Band of Brothers is voor mij nog steeds de beste oorlogs-serie/film ooit _O_

14. Michiel1231

Michiel1231 30 A day club

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij Carentan en begin echt een band te krjijgen met je mede-soldaten. Ik merk ook wel dat ieder een eigen karakter heeft. En over de framedrops een paar paginas terug heb ik totaal nog geen last van _O_

15. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Echt superleuk dat je echt een band krijgt en iedereen een beetje leert kennen. Dat zouden ze in meer spellen moeten stoppen.

16. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Eeh even een vraag hoe zijn de graphics op de XBox vergeleken met die van de PS 2 en PC. Welke versie doet het echt goed?

Laat het mij weten voor ik een verkeerde versie koop aub.

17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Heb net de glider missie gehaald.. nog één missie en alles is nieuw voor me.. Maar dit spel nog een keer overspelen is geen probleem.

18. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    X-Box is het mooiste van wat ik tot nu toe heb gehoord.

Ik heb ook een vraag voor degene die 'em al hebben, hoe zit het met het savesyteem, kan je net als met GR2 altijd saven, zoals met R63 alleen in een missie saven óf heb je checkpionts?

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Pc is de mooiste.. daarna xbox daarna ps2.. Vind BiA mooier dan waar ik hem eerst speelde omdat ik daar te dicht op de tv zat.. Met dolby surround is het spel ook echt geweldig!!

20. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een snelle pc, koop hem dan op de pc. Het is een feit dat je op de pc het lekkerst First Person Shooters(FPS) speelt, maar lekker vanaf de bank gamen is er dan ook niet bij;).

Heb je niet zo'n snelle pc, kan je hem het best kopen voor de xbox. Geen gezeur met grafische instellingen, of installeren.

Het grafische gat tussen de pc en xbox versies schijnt goed merkbaar te zijn, toch geven vele sites voor graphics(xbox) nog een 9. Dit betekent dus dat het er erg mooi uitziet, maar soms een framedrop, en de textures zijn low res. Maar dat maakt mij niet zoveel uit.

Het gaat vooral om de sfeer vind ik. En daarmee zit het goed in Brothers in Arms.

Als het er net zo uitziet als in de trailers die ik heb bekeken, en ik neem aan van wel, dan ben ik zeer tevreden :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina