Brothers in Arms [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    nogmaals, hij is sinds 1 maart al uit in de VS. daar heeft zijn oom hem vandaan. Dat kon je een tijd terug al lezen...

    en ik vind het zien van een tank geen spoiler :p
    die mag je toch wel verwachten in een 2e wereldoorlog spel :confused:
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    @ IvoX: Hij heeft net als ik de US versie van het spel, dies al vanaf 1 Maart uit.[/QUOTE]



    Het is al meerdere malen gezegd.

    Wat ik me eigenlijk afvroeg, hoe ziet het live gebeuren eruit??? Moet je missies doen ofzo of is het gewoon normaal slayer ofzo???

    Zit er namelijk aan te denken om hem te halen maar dan alleen voor live.
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    gewoon illegaal lijkt me

    heb hem hier ook liggen alleen me xbox is niet -jeweetwel-

    en hier mag je toch niet over praten ? dus ik zeg niets :9
     
  4. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Zucht |:- Mr komt ook eens een keer in de Brothers in Arms thread kijken |:-..

    Heeft iemand al het live gebeuren meegemaakt?
     
  5. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor verschillende geruchten dat de game 10 maart dus vandaag al zal verschijnen, wie
    kan mij uit de onzekerheid helpen??!
     
  6. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat denk je zelf, alle sites zeggen nog 18 maart, ook play.com en dat is toch wel zo ongeveer de grootste gamesretailer van de UK.

    Kan eigenlijk helemaal niet meer wachten. Heb hem gepre-orderd bij play.com (de special edition) en zit nu al te balen dat ie een paar dagen later komt dan de release i.v.m. de verzending. Als ik alles zo lees op verschillende internet fora wordt dit een super game.
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ben net bij de frs in utreg geweest en daar lag hij niet hoor!!!!
     
  8. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2


    Het is al meerdere malen gezegd.

    Wat ik me eigenlijk afvroeg, hoe ziet het live gebeuren eruit??? Moet je missies doen ofzo of is het gewoon normaal slayer ofzo???

    Zit er namelijk aan te denken om hem te halen maar dan alleen voor live.[/QUOTE]

    Je hoeft maar een review na te slaan over BiA, Of alleen maar de deel thread van BiA te lezen op dit forum, OF een van de dagboek filmpjes te bekijken die op xbw of gametrailers.com staan en je weet je antwoord al 20 keer :{

    ook is al 100 keer gezegt dat de oom van WHAT hem uit amerika heeft gehaald ens peel op een amerikaanse xbox. Mensen moeten eens leren lezen.

    Bij elk spel word wel gezegt dat ie eerder komt. 9 van de 10 keer is dit niet het geval. Dit kan ook niet, want als winkel ketens de spellen voor de release verkopen hangt hun een boete boven het hoofd. Intertoys heeft dit bij Halo2 ook geprobeerd en die krijgen zelfs geen levering meer van toptitels van Microsoft.

    Dus ga maar gewoon van de 17e maart uit.
     
  9. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Dames en heren. Ik ben net even Hilversum in geweest. En als ik de eigenaar van de Next level daar mag geloven en ik ken em al een paar jaar dus ik geloof hem wel, ligt Brothers in Arms morgen of overmorgen in de winkel. En omdat ik zooo aardig ben tegenwoordig en omdat het opzich wel een nieuwe thread is (al is het deel 2), quote ik mezelf wel over de multi-player:

    Alsjeblieft. DUS NIET MEER ZEUREN!
    Maar waarschijnlijk kunnen de mensen die hem van plan waren in de winkel te kopen morgen of overmorgen terrecht in het winkel centrum....ALS het goed is natuurlijk. (info onder voorbehoud ;) ). Ik heb net bij de Bart Smit nog zo'n Brothers in Arms promotie DVD gehaald, wel leuk om te hebben als je fan bent. Dus als je nog tijd heb, effe naar de Bart Smit of E-Plaza, in Hilversum hadden ze ze nog.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2005
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik wacht toch nog wel ff af wat de reacties zijn van mensen die hem daadwerkelijk over live gespeeld hebben. Wat ik zo lees moet hij echt gruwlijk zijn. Denk dat ik hem voor live toch sowieso verkies boven Starwars republic commando. Zoek gewoon een n ieuwe goede shooter voor live. Halo komt ff mijn neus uit.
     
  11. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch vind ik het jammer dat sommige mensen deze titel alleen voor het Live gedeelte zouden kopen, vooral omdat er zoveel tijd en research in de single player is gestoken, meer aandacht dan bij de meeste shooters. En bedenk wel dat het geen Rondrennen en knallen is met multi-player, als je Snelle MOH of COD achtige gameplay verwacht, zal de game je tegenvallen. Het gaat echt om tactiek en goede beslissingen, vooral als het om het commanderen van je squad gaat. En een soldaat is in 2/3 rake schoten dood, het is absoluut geen Halo 1/2. De game moet je echt leren spelen, in het begin zal het commanderen van je squad nog een beetje tijd kosten, vooral als je meteen multi-player gaat doen, ik raad daarom echt aan de game eerst single player te spelen, omdat je stapsgewijs leert met alles om te gaan, eerst schieten, dan 1 man onder je hoede, dan een squad, de "situational awareness view", dan 2 squads enz enz. Maar als je het allemaal door hebt is het echt heel leuk en zorgt het ongetwijfeld voor spannende matches online.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2005
  12. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hoeveel uur doe je over de singleplayer campaign??
     
  13. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    10-15 uur dag ik.
     
  14. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop m juist voor de singleplayer. Dat lijkt me echt genieten. Ik weet niet zeker of ik m wel op live ga spelen
     
  15. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat toch wel vrij lang is voor een realistische WO II shooter.

    Maar ik heb Gcshop even een mailtje gestuurd dus als winkelketens het spel eerder zouden verkopen dat Gcshop dit ook gaat doen.

    Elp
     
  16. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een live account hebt verwacht ik toch wel dat je hem ook daadwerkelijk op live gaat spelen :p

    Elp
     
  17. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb op het Gamecom forum ook een threadje geplaatst ivm de mogelijk eerdere winkel release van BiA. Nog geen reacties.... :{ . Effe afwachten.
     
  18. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    dan nog, ik heb hem bij play.com besteld :mad:
     
  19. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    nu wordt ik helemaal gek, kan ik hem als ik het goed begrijp morgen bij eplaza ophalen?of zaterdag??
     
  20. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag je moet wel snel zijn anders zijn ze op.

    Elp
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina