1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is ie dan vetter als ie uit is ? Ik heb ook gehoord dat als je die uitzet dat je dan meer punten ofzo krijgt of iets nieuws ofzo unlocked..:confused:

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
  3. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ja lijkt me wel he, ik heb nog niet met dat ding aan gespeeld. Een beetje slap om m aan te zetten, alleen als je het spel op hard speelt is het wel te begrijpen.

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien maak je het met het aanzetten het dan weer zo makkelijk dat je weer op normal niveau speelt. Ach, het is wel vet.

5. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    wie speelt er hier ZONDER croshair??????? :confused: :confused: ik heb tot nu toe het hele spel zonder croshair gespeeld omdat dat gewoon een EGT oorlogsgevoel geeft }:] Ik snap alleen niet waarom dat intro level erin zit wie wel ?? voor de rest (kom ff terug op mijn vroige post) ik ben nou verder en het is voor mij nu ook het beste en meest realistische WWII spel ooit :)

6. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je met de crooshair aan speelt, (ik heb het nog nie gedaanO-)) en als je dan inzoomt (rechterpookje indrukken) heb je dan nog steeds een mikpunt (zo'n crosshair) of alleen als je uitzoomt?

7. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap niet waarom je bij zon realistische shooter wel met die crosshair aan zal spelen. Het is gewoon zo leuk zonder crosshair. :D

8. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    idd het maakt het veel realistischer omdat je hier ook zon richtpuntje op je gun hebt. Bij WWII games vindt ik het zoiezo zonder crosshair veel realistischer omdat je dan veel meer het gevoeld heb dat jij ook daatwerkelijk meevecht.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!200e post!!!!!!!!!!!!!!!! (volgens de teller, maar eigenlijk heb ik er al 283 )

Laatst bewerkt: 18 mrt 2005
  9. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar is dat niet een beetje moeilijk mikken dan ? :p Ik ben echt alleen met Mik-Vizier gewend. ;)

10. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    nee niet egt, maar je moet wel altijd insoomen anders zie je geen mikpuntje, maar het is een hele grote aanrader om het zonder crosshair te spelen (lees vorige post) als ik jou was zou ik het ook zonder spelen;)

11. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ga allemaal zonder spelen geeft een veel meer machtig gevoe!!!

Edit: Dit is mijn 270ste post ofzo. In het echt zijn dat er bijna 700!!! :)

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Wow! Da's cool. *)
    Maar ik wil het best wel eens proberen zonder crosshair. Het lijkt me best moeilijk maar volgens mij krijg je op een gegeven moment goed in de gaten waar op het beeld nou precies je crosshair zit. Zit ie eigenlijk ook echt in het midden of niet?

13. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ongeveer wel ja, bij 'close-combat' is het handig om te weten, aangezien je dan geen tijd hebt om in te zoomen :)

14. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk als je iets wilt Unlocked wat je alleen kan doen als je zonder Crosshair speelt moet je gewoon een rood stikkertje (Or Whatever) in het midden van je Beeld van je TV plakken..heb je ook een mikkertje, en krijg je ook nog 'ns extra punten..;) :p

15. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Bij close combat bash je ze gewoon neer :) , naja niet als er te veel zijn. Dan kan je beter dekking zoeken. Of met een MP 40 er lekker op los schieten.....damn machtig :D ook al ga je dood.

16. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ongeveer iedereen weet tog wel dat dat mikpuntje in het midden van de gun zit ??? Maar goed bij close-combat moet je gewoon het uiterste puntje van je gun op zon mof richten, maar bij mij deed ik het automatisch, het is ook wel vet om dat bloed op je beeldscherm te zien als je geraakt wordt :9 en ik ben nu op mijn weg naar st. comme-du-mont ofzo en dan als die laad zie je zo 2 duitsertjes zonder armen en benen door de lucht vliegen door die tank 8) :D En op die weg maak ik steeds lekker veel 'close-combats' 8) en dan knal ik ze allemaal af dat is zo supergaaaf!!!!!!!!! }:] :+

17. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    K speel gewoon met crosshair ... anyway

K snap ook waarom ze maximaal 4 spelers hebben ingesteld op LIVE, zodat ze de tactiek kunnen behouden, als je 8 tegen 8 had in een veld, dan ging iedereen op zn eigen houtje rondrennen ... dan was et zoiets van Unreal Tournament ofzo

Dit is veel vetter, 2 tegen 2 :D

18. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het via Live Max. 2 vs. 2 ? :confused: :{

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan zit dat stikkertje weer voor die vijand en weet je niet meer precies of dat je hem nog in je vizier hebt. Ach, dat zou nogal zwak zijn. Maar inderdaad wel handig om meer punten te verdienen.

20. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ja je hebt dus 4 menselijke spelers maar die hebben elk hun eigen team onder hun hoede waar je goed mee moet omgaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina