1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    als je schiet moet je dus "iron side" gebruiken.. dat deden ze toen ook.. en tegenwoordig ook nog :p!

2. R to the D

R to the D Guest

/Mod Graveheart

Opsokken joh.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2005
  3. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil jullie allemaal waarschuwen: wanneer je een mg42 volledig supressed (zelfs met een tank) en je rent erop of om het te assaulten zal de mg42 alsnog hard en gericht terugschieten...
    dus mg42's vereisen een zeer slim en taktische aanpak, steeds als ik een mg42 tegenkom dan poep ik echt alle kleuren...
    verder nog wat leuke momenten: ik heb al denk ik iets van 4x gehad dat mijn wapen leeg was en er nog 2 duitsers voor me stonden en er een teammaat van de andere kant aan komt rennen en ze met een machinegun dood knalt, dan wil je echt zeggen wow bedankt...

edit: er is zojuist iets vreselijks gebeurd.........ik begon ze net eindelijk een beetje te kennen....
    ik denk dat legget hier iets mee te maken heeft, mac zegt dat ik er niet meer over na moet denken, maar ik kan het niet, ik kan het gewoon niet.
    legget was altijd al laf...

Laatst bewerkt: 18 mrt 2005
  4. mars15

mars15 Guest

bedoel je dat je tank gozert dood is geschoten

5. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    graag spoilers gebruiken, anders verpest je het voor de anderen

6. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook overdrijven
    das hemaal geen spoiler |:- |:- |:-

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja ik weet wat je bedoelt NLeagle.. eerste keer dat ik je gelijk geef is wel kut ja..

8. QreZiX

QreZiX Halo 2 zuigt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij diezelde missie, ik moet een tank begleiden over een weg enzo, nog tips?
    Volgens mij hete die dead mans corner.

9. R to the D

R to the D Guest

/Mod Graveheart

Opsokken joh.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2005
  10. nanne.tolsma

nanne.tolsma Guest

XquistX: R to the D zal waarschijnlijk wel een reden hebben om op je te zeiken. Dus kappen nou met wat je deed, heb je hem een dreigpm gestuurd ofzo man. Hij lijkt echt vet boos, wat heb je dan gedaan lul?

@ Graveheart: zie hierboven en hun woordvoering tussen R to the D en XquistX, miss toch en goed idee om de irritante member draad toch bestaand te houden?

11. Gold Elite

Gold Elite Guest

R to de D vernietiging!|:-

12. mars15

mars15 Guest

goed je team gebruiken en niet op de tank gaan zitten word je snel zelf geschoten, blijf dicht bij je tank is wel zo handig. Verder is die niet zo moeilijk had hem in 2 keer

de review is wel leuk alleen de screens zijn veel mooier daar dan de winkel versie :{

13. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    R to the D heeft helemaaal geen reden hebben om te zeiken, het is een kind van 12 met hormoonproblemen die zich op dit forum afreageert, je neemt z'n posts toch niet serieus hoop ik?

14. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Wij hebben het over een missie die na die van jou plaatsvind denk ik. Maar die van jou is ook wel treurig wat er gebeurt.

15. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben nu ook ongeveer bij Dead Man's Corner, nu begint et echt tactisch te worden

K moet nu werke tot 00:00 uur ... k ga daarna denk ik nog ff online

zie jullie nog, adios

16. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die dachten dat ik in mn post dead mans corner bedoelde, nee, ik bedoelde iets daarna en daar weer na en veel erger...

17. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik heb de Game morgen en uiterlijk maandag. :D Ga ik lekker op Live..;) Bevalt het daaro ?

18. Michiel1231

Michiel1231 30 A day club

Leuk Bevonden:
    0
    Ja al een paar keer. Echt mooi, dit is wat er gebeurde: Het was op de duinen van Omaha Beach en ik zat achter zo'n MG42. Komen van de flank Krauts lopen. Ik schiet ze allemaal neer in de loop :cool: . Toen moest ik denken aan Saving Private Ryan in het begin dat de duitser in de bunkers met MG42's schieten.
    Dit is nog een paar keer gebeurd, in de weilanden van het boeren Frankrijk O-)

19. Levathian

Levathian Team XBW

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het bevalt erg goed tot nu toe _O_ _O_

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    In de revieuw lees ik toch dat de graphics goed zijn. Wil deze game toch graag een keer spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina