1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de verhalen van metzman juist geweldig. hij is 1 van de weinigen die iets nuttigs toevoegt aan deze thread.

heb hem nu ook gehaald. voor 39 euro bij mediamarkt in rijswijk(mooi prijsje)
    ik heb nu de intro aanstaan, en ik ben nu al verslaafd. ik ga maar weer snel verder voordat ik iets mis _O_

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kopen dan hè!!! (als je porto het toe laat:9) Ik weet zeker dat je het geen miskoop zult vinden;) want ik heb 'em ook en hij's errug goed!! (weinig minpunten)

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar SC3 gaat in ieder geval voor. Maar mischien voor die 39 euro ja. Dat klinkt inderdaad goed.

4. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Net in de winkel gespeeld. Missie 3 ofzo. Ik had 1 man onder mijn hoede, en het niveau was lekker laag:)

Grafisch was het prachtig vind ik. Het supressen werkt super, het follow me, en move to that position ook. Erg handig allemaal. Heb je nog meer orders?(Denk t niet:p).

Ik vond de iron sight echt heerlijk, en het schieten went ook(best lastig nog maar t ging al beter dan gisteren(ja ook in de winkel lol))

als je geen iron sight gebruikt is t echt raggen8)

De garand is echt n heerlijk wapen en die K98 is eigenlijk niet nodig:)

De teammates luisteren meestal goed maar moet je binnen 10-15 meter staan? want soms reageerde ie niet heeft dat te maken met de afstand?

Granaten zijn tof en handig en je ziet ook dat ze goed helpen om te supressen.

Ik vind t echt zooooooooooooooo tof en visueel valt t me alles mee. Het loopt niet supervloeiend, maar wel vloeiend. En iron sight loopt het iets soepelder denk ik, heb in 20 min spelen geen framedrop gehad.

Ik kan echt NIET meer wachten o man nog 4 dagen AAAAA :D

5. mars15

mars15 Guest

valt toch tegen

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Je bedoelt Utah Beach. Net nog even voor de 2e keer dat level gespeeld op de derde moeilijkheids graad (niet moeilijk dus) voor wat meer extra's te krijgen. En dat stukje als hun proberen te vluchten vanaf de duinen voelt echt goed. REVENGE!!

7. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Zouden jullie a.u.b. spoiler tags willen plaatsen bij alles wat over de SP gaat? Want nu weet ik al weer dat bij utah beach de duitsers terugvallen.

Thx. O-)

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik ben bij dead man's corner

9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel missies zijn er eigenlijk en zijn de missies groot?

10. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    achter op de doos staat 18

11. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Wat dacht jij.. dat de duitsers de amerikanen op het strand hadden tegen gehouden. Maar ja ik zal het voortaan doen sorry :'-(

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dat klinkt goed. En... zijn er al mensen die hem hebben uitgespeeld? Of is hij wel moeilijk? Ik sta zelf eigenlijk op de drempel om hem te kopen.

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb hem uitgespeeld op normal.. Het word steeds moeilijker.. Nu verder op Difficult en daarna heb je nog Authentic dus reken maar dat het moeilijk word.

14. Michiel1231

Michiel1231 30 A day club

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nou ook bijna uitgespeelt. Ben bij DDay+6.

15. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang heb je er dus niet aan gedaan? Nu nog hopen dat de volgende 2 moeilijkheids graden echt moeilijker worden.

16. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik ben ook bij Dday +6, ik zit nu in het industriegebied van Caratan. ik neem ff een pauze.

edit/ Ik vind het alleen raar dat een team zo vaak supressive fire kan geven. De kogels raken toch een keer op. Bij zon goede game let ik toch op de kleine dingen.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2005
  17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Shit je wilt niet weten hoe lang ik heb gespeeld :).. Denk zo'n 16 uur ofzo (voor shooter best veel en dan alleen op normal dus die andere niveaus.. tel maar 10 uur bij ofzo als het niet meer is) en dan komt er nog een live optie bij die ook vet is dus

18. Michiel1231

Michiel1231 30 A day club

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben bij het warehouse met die MG42's. Best lastig, maar ik weet nu hoe het moet. Ga dit weekend toch niet gamen want ik heb volgende week toetsweek :'-(

19. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Die toetsweek heb ik net gehad, kan ik het hele weekend gamen :D Alleen maar BiA 8)

Ik heb m woensdag gehaald en ik ben nu bij D+6 zoals gezegd.

20. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Weet niet hoe jij het aanpakt maar ik heb de panzerfaust gepakt plus nog meer munitie die op het industrie terein ligt. En je kan de hele tijd daar terug om nieuw rockets te halen dus paar keer proberen en wil wel lukken. Missie hierna word echt vet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina