1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    maar je hebt online niks aan die icones omdat menselijke tegenstanders niet gebukt blijven bij een firefight maar terug schieten.

2. Michiel1231

Michiel1231 30 A day club

Leuk Bevonden:
    0

Er zijn niet alleen menselijke tegenstanders. Zo zit het volgens mij in elkaar:
    4 mensen met elk 3 soldaten onder je. 4 x 3 = 12. 12+de 4 mensen = 16.
    Dus die supressing icons zijn wel degelijk handig ;)

3. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, natuurlijk kloppen die supression icons dan niet. Want jij kan elk moment bepalen dat je team ergens anders heen loopt en dan zitten ze dus niet gefixed. En ik vind de icons neppig, speel nu de single player zonder icons, hints, torturials enz enz., veeel spannender en uitdagender. En crosshairs vind ik al helemaal belachelijk om aan te zetten, die hulpstukken maken de game minder realistisch. Ik vind de multi-player goed zo, spelen zoals de game hoort te zijn, in multi-player is geen plaats voor groentjes die wachten tot ze rode zwevende rondjes zien en richten met een crosshair die precies verteld waar je kogels geen vliegen, dat hebben soldaten ook niet, elke soldaat tot de dag van vandaag gebruik iron sight om te mikken, want er is gewoonweg geen crosshair, punt. Moet je maar oorlogsfilms als Saving Private Ryan en Band of Brothers kijken, die gasten kijken bij rifels als de Garand 90 tot 100% over de iron sight. Als ze losjes uit de arm schieten is dat voor supression of als ze heeel dichtbij de vijand staan. Ik vind dat het deel uitmaakt van de essentie van Brothers in Arms, de authentiek en het realisme. Een soldaat gaat in het echt niet wachten tot er zwevende rode rondjes in het zicht komen, die zoekt naar de vijand zelf met z'n ogen. Maar ieder zijn mening hoor, als jij het zonder crosshair en supr. icons niet leuk vind spelen moet je ze zeker aan zetten, alleen multi-player word dan erg wennen voor de meeste en minder leuk, speel de single player zonder de hulpstukken, dan speel je heel anders, let je meer op of er echt soldaten aan komen lopen en maak je van mikken een kunst. Zo zie ik de game tenminste.

4. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0

Die missie heb ik net een half uur geleden uitgespeeld, is idd een leuke missie, BAKER!!!!! B-B-BAAKERRR !!! ik wet niet of iemand dat ook gehad heeft, maar bij BUYING THE FARM moet je eerst over gras dan staat daar op een ophoging (waar de boerderij ook staat) en daar moet je zon machine geweer-gast kapot maken en dan kom je eeen hoekje om en daar staat een omgevallen wagen, en toen schoot mijn tank op die mannetjes die daar achter die zandzakken zaten, en toen liep ik daar heen, en toen had 1 zon mannetje geen benen meer en die andere had aleen nog maar 1 arm :+ was egt cool om te zien. Ik ben nu bij die missie die daarna komt. Maar toen ben ik ff een vorige missie gaan spelen (die op UTAH), ik heb nu D-Day helemaal op difficult uitgespeeld, en de rest op normal en easy.

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    kijk in je boekje :+

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik vind het toch een vrij moeilijke missie, die verhogingen zijn kut, en al die mannetjes hebben panzerfrausts :'-(

7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is idd en lastige missie, 'k ben nu bij Alternate Route (die komt daarna) en die is nóg latsiger, maar wel heel stoer _O_

8. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er hier eigenlijk bikkels die zonder crosshair spelen?

9. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    in de sp speel ik zonder crosshair, maar in mp met, want zonder in mp wordt je gewoon afgeslacht want iedereen heeft hem daar aan staan...

10. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.039
    zag net op SBS6 een reclame van BiA _O_

11. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hm lijkt mij eigenlijk ook een geweldig spel. Nu ben ik over het algemeen geen enorme fan van shooters. Al heb ik van Halo (2), Medal Of Honor; Frontline en Ghost Recon IS (geen echte shooter maar toch) erg genoten. Helaas heb ik geen live :mad: Nu is mijn vraag of BiA zonder Live wel een beetje de mooite waard is. Aangezien het spel nu €39 kost bij mediamarkt beginnen mijn handjes toch wel te jeuken :D

12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    het is het geld zeker waard, de sp van de game is erg goed.

13. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem dan nog niet (tis zondag :'-( ) maar die optie om crosshair aan of uit te zetten vind ik echt een grote minpunt. Dat ding moet gewoon altijd uit blijven, verneukt ook een groot deel van de multiplayer (zonder crosshair zou dat veel leuker zijn, maar als iedereen hem aan heeft ben je ook gedwongen dat ding aan te zetten :mad: )

14. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m bij de sp altijd uit :cool: ben nu bij dead mans corner normal wat een kutmissie ;)

Hopelijk wordt t niet de hele tijd zo :mad:

15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Duurt de SP ook een beetje lang en hoe zit het met de graphics eigenlijk? Twijfel nl nog steeds beetje;)

16. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    ik speel BiA nu op difficult en het is wel pittig hoor. Je verliest steeds meer mannen t.o.v. de normal moeilijkheidsgraad. Ik ben nu opnieuw bij Dday+1 de tweede chapter. Deze missie vond ik zoiezo al moeilijk en op hard zou hij al helemaal moeilijk worden. dat ga ik vanavond maar ff uitproberen, kheb er nou genoeg van.

Als je het spel op Normal of easy speelt dan heb je het wel binnen 20 uur uitgespeelt. Op de Difficult moeilijkheidsgraad zal het wel wat langer duren. de graphics zijn gewoon heel mooi. niet het mooiste op de xbox maar wel een dikke 9.

17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    graphics zijn goed, vooral het geweer en je hand. poppetjes zien er goed uit. alleen zijn de gezichten van je broeders wat minder, de bosjes zijn niet goed, wel oke. het is ook niet storend ofzo.

18. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Denk dat ik redelijk overtuigd ben, bedankt! Ga hem morgen denk even het huis binnen slepen. Weet iemand trouwens of er bij MediaMarkt ook iets is van "Ruilen voor ander spel als het niet bevalt?"

19. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stoppie (van XBW) Heeft BIA Vrijdag opgestuurd dus zou eigenlijk Zaterdag binnen moeten komen maarja met Post weet je het nooit dus ik hoop dat ik hem morgen heb..:mad:

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Het zal misschien dan aan mij liggen, maar vind het spel echt te makkelijk. Voor mijn gevoel heb ik dat hele team niet eens nodig. Met name het neerschieten van die moffen. gewoon goed mikken. Sterker soms vind ik het iirritant dat mijn team ze supressed, want dan moet je weer flanken. Laat ze maar naar boven komen vanuit hun schuilplaats dan schiet ik ze gelijk neer. Niet altijd direct maar toch zeker wel na 5 schoten.

Het eerste wat ik heb gedaan is gelijk alles uitzetten, anders is het wel heel makkelijk om te zien waar ze uithangen en hoe ze zich achter een bariere verplaatsen.

Vergis je niet want verder vind ik het echt een top-spel. Ik krijg echt een kick van dit spel en vind het er echt goed uitzien.

Ik ben echt niet super goed in dergelijke spellen, maar hoop dat die authentic mode een stuk lastiger is!!

Nog iemand die het hier mee eens is?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina