1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michiel1231

Michiel1231 30 A day club

Leuk Bevonden:
    0
    ja heb ik ook gehad ja. maar alleen maar bij de eerste paar chapters met je team. De rest had ik het wel nodig en het is ook handig als er een gunnest is. *) Want soms gooit je assault team een frag. "

2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Kan iemand misschien even kort uitleggen hoe het commado's geven gaat? Gaat het lekker eenvoudig via een menutje of moet je echt zoals in bv. Ghost Recon hele routes uitstippelen?

Nog even een tip: Wil je BiA nog hebben? Voor €39 kun je hem dus nieuw kopen bij mediamarkt, voor de prijs die je op xbazaar tegenkomt voor tweedehands! Weet iemand trouwens of er bij MediaMarkt ook iets is van "Ruilen voor ander spel als het niet bevalt?" Sorry voor het off-topic.

3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    heel simpel :

linker trekker ingedrukt houden, ergens heen kijken (='mikken' waar je ze naar toe wil sturen) en loslaten. Zodra je op die manier op een tegenstander 'mikt', doen ze automatisch surpressing fire.

4. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb een vraag, ik en mijn broer hebben net via systemlink gespeelt alleen we konden niet bij elkaar:confused:
    Weet iemand hoe dat moet of kan dat niet?

5. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0

Dat blauwe rondje is je command Icon. Als je je linker trigger ingedrukt houd verschijnt die. Als je icon ergens in de omgeving plaatst en dan loslaat beweegt het huidige geselecteerde team naar die positie en zoekt dichtbijzijnde cover. Als je die icon op een groepje vijanden richt zal dat team richting die vijand schieten. Als je D-PAD down drukt volgt het team je weer (zie plaatje voor verdere uitleg). Je kan van verschillende teams wisselen met de witte knop.

@ ghost14

Je kan niet co-op tegen alleen maar AI soldaten. Als je samen in 1 team wilt zul je minstens met 3 spelers moeten spelen.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2005
  6. Michiel1231

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem met de multiplayer met split screen. Ik kan alles doen totdat ik aan kom bij het scherm waar ik teams moet kiezen. Ik heb dus 2 controllers en dus 2 teams. Ik doe 1 axis en 1 allied. Druk ik op A om te starten. Dan gebeurt er niks, maar hij blijft ook niet hangen. Of heb ik persee 4 controllers nodig ?

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Bij mij werkt het wel met 2 controllers. Je moet eerst selecteren wat je word (assault of suppres) en dan nog Allied en Axis.

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Cross hair? bedoel je inzoomen? of stat de crosshair in normaal kijken uit bij default?
    en ik had echt zoiets van Yes, laatste missie, zal wel vet zijn, Victory in canterne ( of zo) Is het gewoon een filmpje :mad: iig heb em nu uitgespeeld op difficult. Was wel een leuk spel, maar langer dan een week ga ik em niet spelen :D hij word weer met de post ingeleverd :p

Laatst bewerkt: 20 mrt 2005
  9. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is neem ik aan de PC versie? Voor de XBOX versie is dat wel heel goedkoop....

10. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    Wat houdt het gele rondje in die zichzelf opvult in een bepaalde periode.
    Bij die rode streep.

Elp

11. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie geen geel rondje :confused:

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel, boven die radar linksonder.

13. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij D-Day+7 op hill 30. En chapter 2 bij missie 6 is egt een stoere chapter. Alleen nu kom ik niet verder op D-Day +7, maar dat vraag ik wel in de help thread.

14. Michiel1231

Leuk Bevonden:
    0
    ja weet ik maar dat lukt nog steeds niet. Zal morgen nog wel ff proberen...

15. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Als je gele rondje in het kompas bedoelt dan is dat de status van je supress team. Het is geel dus ze hebben verwondingen.

16. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nee, is zowel voor de PC als de Xbox en PS2 €39,-. Voor dat geld kan ik hem natuurlijk niet laten liggen. Het is een krantje van Media Markt Rijswijk. Misschien dat dat de enige is. Dus het spel maakt zijn verwachtingen waar en is het geld dubbel en dwars waard (zonder live)?

17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja het spel is 59 euro waard dus voor 39 euro moet je hem zeker halen. Ook zonder live is het een leuk spel waar je over de 20 uur aan kan blijven zitten.

18. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel hem zelfs voor een tweede keer en dat zegt genoeg.

19. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Danke schön. Morgen toch maar even langs gaan;)

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar die 39 euro was toch alleen maar bij MM? Als dat zo is is het spijtig want die heb ik hier nergens. Dan moet ik weer 30 km gaan rijden. Of is het die 60 km (heen/terug) ook wel waard? :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina