1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeker al je geld waard. Alleen ik vind zo jammer dat je het spel zo snel uitspeeld :mad:. Want ik kwam er zonet opeens achter dat ik nog maar 2 chapters ofzo te gaan heb!!! Die xtra's vind ik wel goed gedaan, ga je tog proberen "authentic" enzo te gaan unlocken.

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is authentic? Is dat een nog hogere moeilijkheids graad ofzo?

3. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat krijg je als je alles op divicult uitspeeld

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
  5. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zou ik ook willen weten :D Misschien meer realisme erin?

Laatst bewerkt: 20 mrt 2005
  6. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de gore niet echt indrukwekkend, ik zie amper bloed en het komt mischien 1 a 2 keer voor in het spel dat je afgehakte ledenmaten ziet liggen.
    Ook erg jammer vind ik dat je geen kogelgaten ziet op een lijk.
    Voor de rest vind ik het spel toch wel wat eentonig, ik zit nu bij dead mans corner, wat een kutmissie :mad:

Elp

7. mars15

mars15 Guest

zit nu echt lastig level na dat je de brug heb opgeblazen moet nu weer andere brug gaan blazen. aan de overkant van de rivies is het druk met moffen

8. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Idd, daar heb ik ook moeite meer

maar hoe beter je gebruik maakt van je tactiek hoe sneller je ze afmaakt en door je missie komt

9. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Dead Man's Corner is simpel(normal). Je moet steeds je tank laten supressen, behalve aan het begin, daar zit een panzerfaust enemy. Als je tank supressed ga je met je fire team op de enemy af en boom*)

10. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    ik speel op difficult, en als ik steeds de tank laat supressen dan wordt die bekogeld en gaat die tank kapoet :)

dus je moet combineren

11. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dead mans corner in een keer uitgespeeld op normal.
    ik vind dat echt geen moeilijke missie, er zit btw maar 1 anti tank gestel en als je daar met je tank op assault is die zo dood...

12. Michiel1231

Michiel1231 30 A day club

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bij Hill 30, dat is de laatste missie. Maar die is echt gruwelijk moeilijk.c Ik speel nou ook zonder suppressing icons en ik moet zeggen, dat bevalt me veel beter. Ook speel ik natuurlijk zonder crosshair :p

13. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Hill 30 vond ik niet zo moeilijk, gewoon een goede taktiek uitstippelen.

14. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Hill 30 is toch de 1-na laatste missie ??!? want daar ben ik nu ook. Hierna ga ik denk ik ff alles op difficult spelen en daarna autentiek :5

15. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Hill 30 is toch de 1-na laatste missie ??!? want daar ben ik nu ook. Hierna ga ik denk ik ff alles op difficult spelen en daarna autentiek :cool: (maar eerst dit afmaken)

16. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Het kan ook anders uitpakken en is je tank kapot. Je kan het beste bij deze situatie van de linkerkant aanvallen en je tank helemaal niet gebruiken todat je het anti tank ding kapot hebt. Het is heel eenvoudig maar je moet maar net de juiste weg inslaan (figuurlijk he)

17. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de spoiler zeg ik iets hoe je iets moet doen, als je dit niet wil weten, niet lezen;)
    Ik ging via de rechterkant ;), gewoon supressen met me team en tank, en zelf erop afrennen, afmaken }:] Vervolgens via rechts naar links toe gaan en gewoon lkkr knallen :cool:

Laatst bewerkt: 21 mrt 2005
  18. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja je kan natuurlijk ook rechts gaan maar dan neem je wel meteen risico omdat je dan geraakt kunt worden door het anti tank kanon, ging de eerste keer ook rechts en ging goed maar 2e keer werd ik geraakt door dat kanon en derde keer maar andere kant gegaan.

19. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Eerste "moeilijke deel" De tank linksom sturen dan kan dat geschut je niet raken. Tweede "moeilijke deel" de tank naar voren sturen over de linker weghelft. Kan het geschut je niet raken want er staat een vrachtwagen tussen. In beide gevallen hoef je dus niks te doen want de tank doet het werk.

Trouwens jammer dat je je mannen niet achter een machine geweer kan zetten, zou af en toe best handig zijn namelijk en realistisch!

20. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Kijk es aan nog een manier om verder te komen.. Wel leuk dat je meerdere opties hebt in die situatie..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina