1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    51,50 incl idd
    hij is 49.50 exclusief (de prijs op de site) maar er is altijd 2 euro verzendkosten.

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind jij die leuk?:confused: Ikke niet, omdat ik er moervast zit (als ik die tank moet neer knallen, ik heb te weinig bazooka-raketten)

3. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    moet je waar je die bazooka gehaald hebt herlaaden ;)

4. RINO

RINO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He, hoe kan ik de Sniper op xbox live krijgen?

5. mars15

mars15 Guest

ben weer verder

zit net na dat stukje dat je die mist in ging of die rookbommen wat het ook was. Erg lastig in het begin liep tegen paar kogels op. Door tactisch blunderen van mij kant geen teamleden meer. Maar was bij de farm gekomen en moet nu verder maar dat was me dood. Erg veel moffen daar

6. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yes ik heb de Game (waarschijnlijk) Donderdag. :D Ik kan niet wachten. 8)

7. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    die zit gewoon standaard in een paa levels(a shot in the dark en dan allied dan heb je een sniper)

8. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat als je 'em donderdag hebt, je 'em voor de volgende week al op easy heb uitgespeeld:9 Op de moeilijkere moeilijkheidsgraden doe je er wat langer over, maar toch... Ik vind 'em bes wel kort ('k ben zelf in 't laatste level, waar ik vast zit:'-()

9. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb dan eindelijk de Limitid Edition mogen ontvangen vandaag. (nadat ik de PC versie al heb uitgespeeld :+ )
    Als mensne intresse hebben kan ik wel een paar foto's hier plaatsen.

Ik heb er trouwens 2 ontvangen. Ik gaat ff kijken hoe het terugsturen werkt bij play.com, maar misschien is het makkelijker als iemand hier er intresse in heeft om hem van me over te nemen.

10. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er anders bij de LE dan?

11. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    Bij de limited edition zit een blikken dvd doosje met daarin een nagemaakt dagboekje van johnny rivas (de persoon waar baker op gebasseerd is), foto's uit de 2e WO en combi foto's van de game en hoe het echt was en een making off DVD.

12. mars15

mars15 Guest

Ben nu ook in carentan mooi stadje

13. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    als je op difficult speelt is Dead Man's Corner echt fokking moeilijk :mad:

14. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb gisteren naar die Le dvd bekeken, echt geweldig hoe die gearbox mensen alles ter plaatse hebben bestudeerd en zelfs met enkele wapens uit de game
    kunnen schieten :9

tis een mooie tinbox met een leuke cover erop _O_

15. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'em net een uur geleden op Easy uitgespeeld en toen vond ik het soms al lastig :eek: :9
    Dead Man's Corner is toch:
    Dat je samen met die tank langs de Duisters moeten via zo'n crossroad en dat op het laatst je tankbestuurder (George) dood wordt gemaakt :'-(

16. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    klopt, daarom hebben ze het ook zo genoemnt ;)

wel slecht dat je op easy speeld btw, ik vond normal al te makkelijk.

17. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg toch niet dat ik niet verder ga op Normal :mad: BTW Wat zou het eigenlijk boeien, als bijv. ik daar genoeg plezier aan beleef, je hoeft jezelf niet omhoog te praten ten koste van iemand anders hóóóóór. :mad: _0/ :mad:

18. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    lol, ik vind het gewoon zwak. was niet de bedoeling om mezelf omhoog te praten, sorry.

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Heb vanmiddag dead man's corner op difficult uitgespeeld. Had er geen enkele moeite mee.

20. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    [off topic] waarvoor is het zwak :confused: je hebt een spel om jezelf te VERMAKEN. En jij speelt alleen op normal om hier op te scheppen :mad: |:- En ik heb hem ook eerst op easy gespeeld ben nu al bijna klaar met difficult. Maar met easy heb je gewoon heel veel lol. En op difficult is het gewoon serieus. Dus je hoeft mensen die op easy spelen niet gelijk n00bs te noemen, omdat ze op easy spelen. Maar ze spelen (waarschijnlijk) of op easy, om jezelf te entertainen, of omdat je gewoon geen zin hebt om steeds vast te zitten omdat het moeilijk is. dus jij hoeft hem nog niet gelijk zwak te noemen. :mad:

[ontopic] @ Urty, net zei jij dat matt isd gebaseerd op johnny rivas, maar dat is tog ook gewoon een soldaat die dan dood gaat. :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina