1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm ook sinds vanmiddag! Ik vind het een heel goed spel, maar toch had ik wel wat meer van de grfx verwacht.

2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Ik noem hem geen noob, ik noem het zwak. En nee, ik speel niet op normal om hier op te scheppen. Ik speelde (heb hem uitgespeeld) op normal omdat men mij verteld had dat het een vreselijk moeilijk spel was dus difficult mij te moeilijk leek.

Ik vind easy zwak omdat dit vaak ook de spel ervaring verpest. Gewoon omdat je der vet makkelijk doorheen rent, en dus de hele ervaring die de makers voor ogen hadden weg is.

En ik zeg dat matt baker op die Johnny Rivas gebasseerd is. ik weet niet wat je verder bedoelt met soldaat die ook dood is gegaan ofzo.

3. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    dan ben je bij een huis en dan zie je bij een soldat het bloed uit zijn kop spuiten en dan gaat ie dood, en hij staat ook in het handboek (maar dan is risner er over heen geplakt)

4. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    dat was volgens mij iemand anders:

was dat niet Red? die kerel met dat rode haar. Als je in de kerk staat dat ie dan naar beneden valt.

5. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Nou even een geniale citaat van toxito over games op easy spelen:
    Ik heb de laatste zin weggelaten want die was overbodig.

Ik heb er ook aan gedacht om BiA op easy te gaan spelen omdat ik soortgelijke games moelijk vindt en een beetje saai. Gelukkig is dit bij BiA niet zo. Ik heb toch besloten om het spel toch op Normal te spelen om het toch nog een beetje moeilijker te maken.

6. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik speel meestal een spel eerst op normal om het verhaal te volgen enzo. en daarna nog een keer op een moeilijker niveau om de echt uitdaging en vreemd genoeg volg ik het verhaal dan ook gelijk beter.

7. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat doe ik ook meestal, als je het dan voor een tweede keer speelt dan kom je steeds meer over het verhaal te weten, vooral de kleine dingetjes.

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heb de game nu ook en vind het best leuk. Af en toe gaan er nog wel wat dingen fout, maar het valt gelukkig allemaal wel mee. Ben nu bij de missie dat ik de palen in het veld op moet blazen voor de vliegtuigen. Romulus Aspargus ofzow heet het.

9. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    uitgspeeld :)
    prachtig spel..
    jammer dat er af en toe wat bugs zijn maarja die zie k maar door de vingers ... heb een hoop missies op normal maar sommige op easy gedaan.
    Ik vind het egt een geweldig spel en ga hem zeker nog is op wat moeilijkere moeilijkheidsgraad uitspelen voorlopig nog even aan de slag met de multiplayer ;)
    en dn even kijken voor een ander spel (A)

10. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    nee niet hartsock, uhm.. ik zoek de missie wel even op. Maar al pak je dat boekje erbij dan heb je ook blz. met de personages, baker, mac, corrion, hartsock enz.. en dan staat op de 3e blz. dan zie je nog net staan: soldaat johnny R. En daar is danm het stukje van RiSNER overheen geplakt. Maar dan lees je nog net: soldaat johnny rivas.....dus. maar het is verder naturlijk niet zon probleem :+

11. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook 4 bugs ontdekt, 2x kwam ik vast in de ondergrond te zitten en moest ik opnieuw. Ook had ik 2x dat ik in een close-combat gevecht met Duitsers kwam en dat het schietgeluid door heel het level door bleef gaan. Lkkr man, loop je daar een kwartier met een voortdurend tatatatatatata geluid ddor je boxen:9

Ik heb 'em BTW net op Easy uitgespeeld, Normal here I come!!! _0/

12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    dat met het geluid heb ik ook gehad, en ook dat het zelfs soms wegvalt.

13. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit vast is dat level The Fall of ST Come ik gaat zo'n tank op me schieten en ik moet panzerfausts hebben maar kan ik nergens vinden....:mad:
    Ik zit vast.

14. QreZiX

QreZiX Halo 2 zuigt!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat istoch in een stadje, als het goed is sta je tegenover zon muurtje waarachter 2 zandbergen zitten met paar mofjes erachter, dat level is het toch?? igg die panzerfausts die leggen op een krat op de hoek van zon gebouwtje.. je hebt die lange muur, die voor die duitsers, als je daar recht tegenaan kijkt, dan zieje rechts zon krat staan...
    Khoop datje het begrijpt...
    Ik ben nu bij de laatste missie (denk ik) met het defenden van Hill 30, is dat de laatste?

15. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    gister eindelijk de L.E. editie binnen gekregen. Vreemd overigens dat die extra dvd in een apart doosje zit. In tegenstelling tot b.v. de Halo2 L.E.

Meteen begonnen met spelen, op normal.
    Goed spel, maar er zijn wel wat punten die me tegen vielen.
    Zo heb ik b.v. al een keer gehad dat een level niet eindigte., Moest praten met 2 soldaten om het betreffende level te finishen, maar er gebeurde niets
    (level waarin je voor het eerst 2 mede paratroopers tegen komt die met een bazooka schieten)
    Ook vind ik de a.i. van de duitsers ietwat tegenvallen, voorbeeld, gister gooi ik een granaat achter 2 soldaten die achter een muurtje zitten. Er wordt nog geroepen "ein granate" maar wegduiken/dekking zoeken ho maar.
    Ander voorbeeld (weet helaas de level naam niet) op een bepaald moment heb je 3 soldaten bij je, je moet een dorpje beschermen. In het begin van het level begin je in een straat waarin verderop een oude vrachtwagen staat. Stuk achter die vrachtwagen zitten duitsers.
    Je begint een vuurgevecht met de duitsers, naast de vrachtwagen is een gebouw met een voor en uitgang, in dat gebouw staat een duitser. Die doet helemaal niets tenzij je het gebouw in loopt of achterom probeert te gaan. Terwijl ie als ik bij de vrachtwagen zit makkelijk vanuit het raampje een headshot zou kunnen doen.
    Ook heb al een paar keer gezien dat een duitser van positie veranderd en vervolgens met zijn rug naar je toe gaat zitten..

Misschien dat dit soort nogal vreemde tactische beslissingen van de duitsers te maken heb met de moeilijkheidsgraad, heb het nog niet geprobeerd op een hogere moeilijkheid.
    Weet niet of iemand dat kan bevestigen?

Verder prima spel hoor, ik heb zeker geen spijt van de aanschaf. En kwa sfeer etc is ie top. In tegenstelling tot MoH of CoD heb je echt het gevoel dat je kwetsbaar bent.
    Ook het richten langs je wapen in plaats van een targetingcursor vind ik perfect.

16. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    dat moet echt een kwestie van moeilijkheidsgraad zijn aangezien de ai in mp van beide partijen dit soort dingen nooit doet...

17. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    jep, k zit er nog middenin .. kom maar niet langs die 2e deel met die anti tank gasten :mad:

irri shit als je geen kant op kan

18. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44

walkthrough
    Je moet je tank achter die vergelegen vrachtwagen zetten (niet helemaal erachter maar gewoon dat het kanon niet op je kan schieten) Dan schiet je met de tank recht op de duitsers die daar stellingen hebben ingenomen (mg42's enzo) dan ga je met je mannen het veldje op rechts (wel oplette dat je niet word geraakt door het anti tank kanon) en ga je verder met je mannen het veldje overlopen (als de duitsers daar dood zijn) zodat je dan oppeens links van je het anti tank kanon ziet staan die jou niet meer in zicht heeft. Flank hem en je bent er doorheen zodat je je tank kan gebruiken bij het stukje erna. (heel makkelijk maar je moet er maar opkomen)

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44

Bij mij gooien de duitsers meestal de granaten terug of rennen ze weg tenzij ik ze dan nog onder vuur neem en dat ze dan nergens heen kunnen. Bij dat stukje met die bazooka.. heb je daar alle duitsers neergemaaid zodat dan Hassay daar ook komt te staan? Als je dit hebt gedaan is het idd raar (bij mij niet gebeurt. En die gast in dat huisje dat niks doet is ook een beetje raar. Bij mij valt hij wel altijd aan als ik links ga van het gebouw. En het geluid dat soms door bleef gaan heb ik ook gehad. Wel maar 2x maar dan wel een mg42 en als je dat op dolby surround en volop hebt staan word je gek.. Maar is maar 2x gebeurd dus niet zo erg

20. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Kijk dat is tof.. ze horen ze ook terug te gooien of weg te rennen.. Waar speel jij hem dan op?

Wat betreft dat "bazooka level" yep alle duitsers waren dood en hassay (en nog 1) stonder bij de vrachtwagen een beetje stoned voor zichuit te staren.
    kreeg ook in mijn beeld "hint talk to ...... to end the level" maar niets gebeurde.
    Overigens de 2e keer dat ik hem speelde deed ie het wel goed.

Die duitser in dat gebouw valt idd aan als je links gaat. Maar niet als je rechts van het gebouw blijft. En dat is een beetje vreemd want dat zou ie wel kunnen. Zeker aangezien er op nog geen 5 meter van hem vandaan een vuurgevecht plaatsvind.

geluids problemen heb ik overigens nog niet gehad.

Ach al met al blijft het wel een tof spel. en voorlopig vind ik dit de beste WWII shooter op een console.
    Kwa sfeer en gameplay is er in deze setting geen shooter die beter is. (in ieder geval op de consoles, pc kan ik geen uitspraak over doen)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina