1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Misschien moest je gewoon heel dicht op hun gaan staan of heb je geprobeerd tegen hun op te lopen? Ik had namelijk dat ik zowat tegen Hassay moest gaan staan bij Utah Beach om zo met hem te praten. Beetje raar maar ja.. Al met al idd goed spel en idd beste wat nu op een console is te vinden.

Ik speelde eerst op Normal maar gebruikte toen nauwelijks granaten maar de paar keren dat ik gooide rende ze weg of gooide ze terug. Nu speel ik hem op Difficult maar als er zo'n kleine foutjes inzitten als dat met die duitser in dat huis dan zou ook goed kunnen dat ze nog niet helemaal goed reageren op granaten.

Die geluids problemen komen ook maar amper voor. Ik heb het spel nu al ruim over de 20 uur gespeeld en het is nog maar 2 keer gebeurt.

@ QreZiX - Dat is idd de laatste missie.

2. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Er zitten idd wel een paar bugs in het spel en ook een paar dingen die niet kloppen. Al heb ik het idee dat ik niet heel veel van die bugs ben tegen gekomen. Ik heb 1 keer gehad dat het geluid door bleef gaan, de hele tijd. Er zitten toch wel wat framedrops in en heel soms een zwart plekje op de grond. Ik heb nooit gehad dat er niks gebeurde als je met iemand moest praten om de missie te beeindigen.

Ik heb het spel eerst op normal gespeeld en dat was wel te doen, maar toen ik op difficult het hoofdstuk speelde waarbij je een brug op moet blazen was het best wel moeilijk. Dus ik blaas gewoon die brug op zonder de duitsers om te leggen. Het hoofdstuk was afgelopen terwijl er nog een duitse tank stond met niet zo heel veel duitsers. Mssn een beetje slap om het zo te doen, maar ik deed het eerst voor de grap en het lukte ook nog. Het mag niet gebeuren dat je er snel kan heenlopen en snel op x drukt en het dan nog lukt ook.

De ai vond ik in het begin ook een beetje tegenvallen, de duitsers deden wat rare dingen. Bijv idd gewoon niks doen terwijl je in de buurt bent. Verder in het spel vond ik de ai wel wat beter. Je wordt beter geflanked en ze werken best goed samen. Zeker op difficult is de ai goed.

3. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand het nou?

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    @WHAT hehe rende toen zelfs met volle vaart tegen ze op.. en schieten op ze ging helaas niet.. Maar totaal geen reactie. glitch, maar wel een vreemde.
    maar zoals ik zei de 2e keer dat ik dat level speelde had ik geen probleem daarmee.

Denk dat ik hem ook maar een leveltje hoger ga spelen. In ieder geval om te proberen of ze dan beter reageren.

@Gryphon framedrops heb ik dus weer nauwelijks last van gehad.. alleen een keer een stottering in de begin demo.
    hehe waarom slap? Waarom extra onnodig risico lopen door een tank en duitse soldaten te engagen terwijl je alleen maar een brug op hoeft te blazen? ;)
    Denk dat ze in het echt niet veel anders doen..

Ach ik ben ook idd nog niet zo ver.
    Vond de a.i. alleen een beetje teleurstellend. (vergeleken met andere spellen is ie nog goed overigens)
    Maar het is en blijft een topspel.. En een aanrader voor een ieder die een goed oorlogsspel wil.

Was het ook een keer zat om als een soort van rambo door duitse soldaten heen te denderen..:)

5. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel alleen nog maar de multiplayer . De single player heeft zo veel bugs dat ik er maar mee gestopt ben . :mad:

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Tegenover het huisje waar jij waarschijnlijk inzit staat een vrachtwagen en rechts van de vrachtwagen een aantal muurtjes. Als je nou links van de vrachtwagen loopt (eerst duitsers neermaaie) todat je tegen het voorgelegen gebouw aanloopt naar rechts kijkt zie je daar dozen liggen. In die dozen zitten Panzerfaust's. Je moet dan achter de dozen blijven zitten en alleen opstaan om te schieten.

@ Micheal T - je kunt natuurlijk ook altijd overdrijven.

7. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Nee , echt . Ik speel hem alleen nog als multiplayer op XBC . _O_

8. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    dan ben je wel snel geirriteerd :confused: of je xbox is gewoon stuk.

Ik heb de MP nu ook eens kunnen proberen (op xbox) maar op een of andere vreemde manier had ik enorm last van lag... en dat terwijl mn maatje waar ik mee speeld (en die hoste) de snelste ADSL verbinding heeft...

Wat me trouwens opvalt. Het schieten is op xbox veeeel en veeeel makkelijker dan op pc. Waar je op pc echt moeite moet doen om duitsers achter cover neer te schieten, kun je ze op xbox gewoon 1 voor 1 neer schietne zonder ook maar iets te flanken. En dat terwijl ik op pc op normal speelde en op xbox op difficult.

9. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Nee , ik vind dat een spel gewoon goed getest moet zijn voordat ze hem gaan verkopen . Net zoals Halo 2 is het spel gewoon gerushed .
    Gelukkig heb je er met de multiplayer geen last van . _O_

10. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook een keer, met dat level voordat je St. Come Mont moet clearen(ofzo:confused:)waar:
    je op het eind een huis moet 'clearen' en dan verdedigen, en in dat huis zit zo'n machine gun 42, egt lastig, je hebt ook voor de 1ste keer je fire -én assaultteam
    Op het eind komt dan "Mac" naar je toe en is het afgelopen, maar ik rende van te voren al naar hem toe, toen ik bij 'em was stopde 'ie met rennen, maar zei die niks, moest ik weer overnieuw:'-(

Laatst bewerkt: 24 mrt 2005
  11. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb in de singleplayer maar 1 bug gehad.
    in de mp heb ik een keer gehad dat ik geen wapens meer had en toen ik dood ging ik wel een wapen liet vallen..
    en in mp, ik weet niet of het een bug is, komt het regelmatig voor dat ik een wapen die ik wil oppakken niet kan oppakken, maar als ik dan van het wapen wegstap en weer terug stap hij het wel doet...
    verder had ik aan het begin ook regelmatig last van lag, maar op onverklaarbare wijze is dat na de 2de dag dat ik het online speelde, compleet verdwenen.
    sinsdien heb ik echt totaal geen lag meer gehad, zelfs hele kleinigheden van lag niet, en dat terwijl mn quality van de game maar 2 sterren is van de 4...

12. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Hm daar ben ik nog niet maar bedankt voor de tip.. lol als ik nu een rennende mac zie blijf ik wel stil staan.
    Toch zijn dit soort glitches niet echt netjes.
    Maar ach, ondanks dit blijft het een goed spel

13. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    dit soort foutjes zijn in de PC versie der al uitgehaald. Dus ik denk dat ze net iets te haastig zijn geweest met de xbox versie.

14. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook;) maar 't is wel irritant, want die 4 keer dát 'k een bug had, moest ik weer overnieuw beginnen :mad:

15. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Ja of het is iets wat er bij het overzetten ofzo in is geslopen bij de xbox versie.
    Geen idee eigenlijk hoe ze wat dat betreft te werk zijn gegaan.

Maar ach, jammer is het wel.

Hm ja als het je al 4 keer is gebeurt wordt het wel irritant. Ik heb het gelukkig maar 1 keer gehad.

16. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    YES ! Ik heb Brothers in Arms nu voor maar 37,50. :D Ik ga hem nu meteen uittesten. :p

17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Lijkt net alsof de xbox versies allemaal anders zijn want ik heb die bug van hierboven nog nooit gehad :)

18. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een domme vraag maar wat is het verschil tussen Chapter en Begin Game in het Main Menu ? :eek:

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Begin Game dan begin je het spel van voor af aan. Chapter wil zeggen hoofdstuk dus kan je kiezen welk level (hoofdstuk) je begint. Dus kan je meteen beginnen met Carentan ofzo (als je al zover bent)

20. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ik ook gehad, ik moest naar (kweet ni precies hoe ze heten) en er gebeurde niks, dus ik moest het ook overnieuw doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina