1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dankjewel. Ik ben al met het hele verhaal begonnen (Begin Game) en ben net dat stukje voorbij met die Franse Vrouw. :p

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Da's nog allemaal makkelijk (inleidende levels;)) zo meteen wordt het wat moeilijker/tactischer (ligt er ook aan op welk niveau je speelt :9

3. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm..ik ben al best ver (Huhm..;)) Ik ben ergens op zo'n strand met kei veel mannetjes bijmekaar. Maargoed ik speel met Crosshair want als ik zonder speel dan zie ik geen ene Fuck. :confused:

4. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Misschien dat je moet inzoomen om te schieten :) Klik en hij gaat richten. Je bent bij Utah Beach.. nog steeds niet ver :) Ben vanmiddag voor de 2e keer bij Carentan aangekomen maar dit keer op Difficult. Easy is het als je weet hoe het moet

5. jpw-xboxer

jpw-xboxer Xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    zonder crosshair is ten eerste veel vetter en ten tweede veel realistischer.
    Beetje slecht feodor ;)

6. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja. Ik ga straks maar 's verder met de Game en DAN kom ik wel ver..;) Maargoed ik probeer straks nog wel ff ZONDER Crosshair. Heeft het verder invloed op de Game als je MET of ZONDER Crosshair doet ? :eek:

7. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    tja, dat het makkelijker is met crosshair?
    btw ik ben weer gestegen met mp ranking:D
    ik sta nu 125ste met de map crossroads at pellerin en ik sta overall op een mooie 500ste plaats:)

8. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah kijk. Weer 's iemand die BIA via Live speelt. :) Voeg me toe Eagle. ;)

Gamertag: Feodor

9. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt me sterk, omdat de game echt speciaal voor de xbox gemaakt is.
    Komt eerder denk ik omdat ze al zo vaak uitgesteld is en mensen ongeduldig werden, dat ze de game maar snel afgemaakt hebben. Daarna nog verder gewerkt hebben aan de PC versie (die in de US 2 weken later uitkwam.)

10. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik heb het voorlopig wel weer genoeg gespeeld. Ik heb hem op Normal uitgespeeld en op difficult heb ik hem bijna uitgespeeld een paar hoofdstukken zijn wel heel moeilijk. Ik ben er nou wel zat van. Ik ga het af en toe wel eens spelen, maar niet zo heel vaak meer :)

11. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij Missie 3. :cool:

12. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben bij een missie wat later in het spel dat er twee tanks komen en die moet ik met panzerfausts doden maar de eerste lukt wel maaar dan koimt er een tweede die komt van een heel andere kant en door die ga ik steeds dood heeft iemand een tip?

vraagje.

13. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Schiet wel op zeg:9!!! Ik was na m'n eerste speelsessie in level 6:cool:
    Ik wil mezelf niet omhoog praten ofzo, want ik speelde op Easy en ik zat zelfs daarop een paar keer vast:'-(
    Ontopic: Nu ik 'em eenmaal uitgespeeld heb op Easy heb ik geen behoefte meer om hem veel vaker te spelen eigenlijk. De Replay-waarde valt mij tegen, aangezien ik geen L!VE heb. De Graphics krijgen van mij een 8, Sound een 10, gameplay een 10 en Replay een 7. In totaal zou ik dit spel dus een 8,75 geven;) niet slecht, maar ik heb het over-gehypt voor mezelf:'-(

14. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Het zeker het level Carentan (16): Zo ja: Je vindt die panzerfaust achter zo'n schuur, vanachter die schuur knal je de 1ste tank neer. Dan laat je je mannetjes een eind naar achter gaan achter een muurtje en laat je ze van daaraf schieten op de 2e tank.. Die tank kan jouw mannetjes vanaf waar 'ie komt niet raken dus gaat ie naar ze toe rijden. Jij verstopt je ergens achter en zodra de tank voorbij is gereden.... Knal je em van achter neer óf ren je van achter naar de tank toe en gooi je een granaat naar binnen. Vergeet niet je mannetjes goed te verstoppen, anders gaan ze dood en daarna moet je nog een lastig stukje doen;)

Laatst bewerkt: 24 mrt 2005
  15. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ik gebruikt nooit granaten, maar daar had ik dus mn granaten een keer gebruikt tegen een aantal groepen soldaten, kom je net in die missie 2 tanks tegen :mad:

16. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Heb het spel nu ook op Difficult uitgespeeld. Vind de replay waarde best hoog want het spel nog een keer uitspelen maakt mij niks uit.

17. mars15

mars15 Guest

ja inderdaad zit daar nu niet echt vast maar voor laatst daar gespeeld was ik in me 1tje

kut schuren

18. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    beter is(dat deed ik tenminste) naar dat stukje met die dozen rennen(waar de 2de tank vandaan komt) want hij kan alleen over de weg...
    de ligt daar nog een panzerfaust en daar kun je hem vanuit die dozen ook kapot knallen.
    pas wel op, als je dat doet en je speelt op normal of hoger dan komen de moffen met een counterattack in jou richting, je teamleden zijn als je het doet zoals ik zei dus essentieel;)
    daarna moet je trouwens nog infanterie uitschakelen en in een warehouse 2 mg42's, en wat ik echt leuk vond was steeds daarvoor een panzerfaust te gebruiken, dan is die mg42 zo dood en die infanterie(die emestal in groepjes staan) ook.
    je moet wel steeds een eindje teruglopen naar de 2de panzerfaustmaar als je het doet is het leuker en makkelijekr;)

19. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij Missie 4 en daar ben je bij een kerk en dan moet je de German Mortars Killen, maar waar staan die Mortars precies en hoe krijg ik ze dood ? :confused:

20. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Daarvoor moest je als het goed is met een MG42 schieten (de Duitsers van je af houden) Als die Duitsers dood zijn, dan komen die mortieren, Blijf bij de de MG42 staan en wacht totdat één van de mortieren dat hekje kapot blaast. Je rent dan door dat kapotte hekje gewoon het weiland in (wel blijven rennen i.v.m. de mortieren) en dan zie je ze vanzelf. In totaal iets van 4 ventjes. Dan heb je de missie klaar;)

PS: Je kan ook gewoon met de Back-button dat 'kaartje' (situational awareness) oproepen en dan doorklikken met het rechterpookje naar de mortieren (dat gele sterretje) dan zie je vanzelf waar ze zitten

Laatst bewerkt: 25 mrt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina