1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em uitgespeeld (Op Easy:9) en heb helemaal geen behoefte meer om em op een hoger niveau uit te spelen:'-( De Replay-waarde valt mij toch wat tegen, ik ben nu missietjes aan het overnieuw spelen aangezien ik op het moment ook geen zin heb om m'n andere games te spelen:'-(

2. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://play.com/play247.asp?page=title&r=XBOX&title=572620

daar heb ik hem besteld, voor die 5 euro meer heb je echt wel een mooie Tin box met extra dvd over 'the making off' die zo'n 30 minuten duurt _O_

je krijgt ook een dagboek van een soldaat en wat postkaarten _O_ het staat allemaal op die link hierboven ;) je moet wel visa hebben om te betalen

3. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Met welk wapen spelen jullie eigenlijk??? Ik vind de M1 en de Thompson (die waarmee je meestal begint) wel fijn. Toch verwisselde ik één van de 2 meestal met een K98. Daarmee krijg je een Duitser met één schot dood8) Die Duitse mitralieurs (of hoe je het ook mag spellen:9) zijn btw ook wel fijn, al pak ik ze meestal niet op. Maar ja... iig met welk wapen spelen jullie het vaakst???? en spelen jullie met crosshair????

4. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    De duitse wapens zijn het fijnst. Ik probeer altijd zo snel mogelijk de K98 en de mp44/mp40 te krijgen. Het zijn allebei sterke wapens. Ik speel natuurlijk zonder crosshair, veel vetter en realistischer.

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Die K98 is inderdaad erg fijn, ik heb meestal een K98 en een M1 Garand. Zonder crosshair natuurlijk :9

6. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel in ieder geval altijd zonder crosshair en over die K98: het herladen duurt erg lang en daarom heb ik liever een M1. De thompson vind ik niet zo goed, omdat je er geen flikker mee raakt, je magazijn is binnen 2 seconden op en je kunt maar 5 nieuwe meenemen. Bij de MP40 kun je er iets van 8 meenemen en die zijn ook minder snel op. Mijn favourieten dus: De M1 en de MP40.

7. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Met de K98 kan je beter richten als je inzoomt. Volgens mij kan je met de M1 wat sneller achter elkaar schieten, maar ik gebruik liever de K98 voor het betere mikwerk. De MP40/44 zijn heer erg sterk en geven veel schade. Ze schieten ook lekker en maken een mooi geluid.

8. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    de thomphson geeft toch echt meer schade dan de mp44 hoor..
    alleen de thompson is dacht ik iets minder nauwkeurig van een middelverre afstand dan de mp44 en heeft natuurlijk maar 20 kogels...
    toch kies ik de thompson voor de mp44 aangezien ik veel van dichtbij aanval en dan is de thompson overduidelijk beter/krachtiger/dodelijker what ever...

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    daarom kies ik altijd voor de M1 Garand en de K98, omdat ik ze toch vaak van afstand omleg :9 De K98 is sterker dwz de tegenstander is er sneller mee dood, maar de M1 Garand is inderdaad veel sneller, maar wel minder krachtig.

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb zojuist deze game maar eens in m'n Xbox gestopt.
    Wat een game. Was even inkomen, maar ik vind 'm echt geweldig. :cool:

Kraut!

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    is het geen tijd voor deze thread deel 3? hij zit over 1000 berichten :eek:

12. flipmode182

flipmode182 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem zonet uitgespeeld in amper 10 uurtjes.. vond ut einde alleen wel een beetje abrubt en simpel.. maar de multiplay doet het om 1 of andere reden niet bij mij:mad:.. hebben meer mensen dit probleem? Een split screen game wil niet beginne:confused:

13. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je er een 2de controller indoen }:] _0/ Nee hoor;) wat doe je dan precies, leg es uit. Misschien kan één van ons hier het probleem verklaren.

14. flipmode182

Leuk Bevonden:
    0
    2de controllers.. was dat?..

Tuurlijk doe ik der een 2de controller in.. druk op multiplay.. splitscreen.. krgij ik er een beeld voor van welk team ik wil ofzoiet's.. je weet wel links boven kan ( per controller) uit 2 dingen kiezen.. die worden dan rood of groen.. maar als ik dat gedaan heb gebeurt er nix.. kan wel heel vaak op me start knop of op me (a) knop drukken.. maar der gebeurt gewoon geen fuck:mad:

15. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Dan weet ik het ook niet, ik heb al een keer met een vriend MP gedaan. De controllers erin, op MP drukken, splitscreen kiezen, 'map' kiezen, team kiezen (je moet allebei een verschillend team:'-() en op A-button klikken, want daaronder staat dan: press A to begin.

Misschien is dat het, je moet allebei een verschillend team, je kan niet allebei Duitsers of Amerikanen zijn. Anders kan ik je probleem niet oplossen? :confused:

Laatst bewerkt: 26 mrt 2005
  16. flipmode182

Leuk Bevonden:
    0
    dat wat jij zegt ode ik allemaal.. dan druk ik op a idd.. en dan gebeurt der geen fuck..
    Ik heb alle combinatie team's al geprobeert:p.. wat wel opvalt is dat mijn naam ( nickname ) onder in het beeld flikkert met "not signt in" dat vind ik wel een beetje vaag.. msichien weet iemand hoe dat kan?

17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    dat geeft aan dat je niet ingelogd bent op Xbox Live

Ik ben nu op Difficult bij Dead Man's Corner, morgen begin ik ermee, tot nu toe vind ik ook difficult nog niet zo moeilijk, maar het is wel erg gaaf hoor dit spel :9 , net weer even twee tanks besprongen en vernietigt :9

18. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag: Welk level vinden jullie het moeilijkst???

Ikke: Ik vond Dead Mans Corner, Carentan en Alernate Route en Bridge 4 wel moeilijk.

19. flipmode182

Leuk Bevonden:
    0
    dead man's corner? dan zou ik het maar op wat moelijker zetten anders ben je er zo doorheen gespeeld.. maar dat van xbox live heeft dus nix mer mijn splitscreen te maken he.. heb niet eens xbl.. :confused:

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    klopt, dat staat er maar gewoon ter informatie, dat staat overal (alle menus)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina