1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook uitgespeeld op Easy:9 (was idd een makkie;)) Ik heb eigenlijk geen behoefte meer om een op normal of diffucult uit te spelen:'-(
    Nee, ik heb ook geen L!VE, maar daarom knippert er linksonder nog wel dat je niet ingelogd bent. Dat is gewoon voor áls je L!VE zou hebben;)

    PS: Waarneer komt er een Deel 3???
     
  2. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    dan wee tik dat ook weer:D
     
  3. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    [schaam] Het lukt mij maar niet om een multiplayer game te starten, ik heb het net voor het eerst geprobeerd, maar ik loop vast in het 'choose team' scherm. Dan selecteren we allebei een team en als ik dan op a druk gebeurt er niks. Weet iemand wat het probleem kan zijn?[/schaam]
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    mm, na dit meer gehoord te hebben ga ik het nu ook maar even controleren :{
     
  5. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus niet de enige. Ik heb niet steeds geen manier gevonden om een MP game te starten. Er staat: A Begin, als ik op A druk hoor ik alleen een geluid maar er gebeurt niks.
     
  6. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Mmm, bij mij doet ie het gewoon, ik zou teruggaan naar waar je hem gekocht heb :{
     
  7. Michiel1231

    Michiel1231 30 A day club

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik dus ook, heel vreemd en best irritant. :'-( Maar denk niet dat het een fabricatie fout is. K weet het niet hoor..
     
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb er geen problemen mee. Misschien even mailtje sturen voor te vragen naar een patch ofzo.
     
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het een tijdje geleden ook uitgeprobeerd en gister weer en hij deed het gewoon, ik weet niet wat het is.
     
  10. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien de xboxdisc er ff uithalen schoonmaken en weer in doen?
     
  11. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet dat ie vastloopt, maar gebeurt gewoon niks. Kan iemand dan precies uitleggen hoe je een MP game start?
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Het begint toch iets-wat eentonig te worden.
    Laat je teamgenoten op de vijand schieten, loop er zelf omheen en knal de Krauts neer.

    Maar goed, toch proberen om de game uit te spelen. :)
     
  13. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je 'm op authentic uitspelen, dat is tenminste een uitdaging. Als je op easy speelt heb je geen taktiek nodig. Bij authentic moet je toch eerst ff nadenke voor je er op af rent. :D
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel uitgespeeld zonder crosshair. Nu deed ik een paar levels mét crosshair (eerst om te proberen:p) en nu doe ik het niet meer zonder. Zonder crosshair kan je nauwlijks schieten zonder te zoomen (kan wel, maar je raakt niks:cool:) Mét crosshair kan je wel gewoon schieten zonder te zoomen en daardoor wordt het spel veel sneller vind ik. Nu hoef je niet meer eerst dekking te zoeken, mikken en schieten. Je kan nu ook gewoon ff snel Krauts neer maaien8)
     
  15. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    speel zonder croshair en dat werkt perfect vind ik.. als je zonder te zoomen schiet moet je gewoon ff oefenen.. en anders schiet 1x, je ziet waar de kogel neerkomt en richt op die manier..

    edit: multiplay doet het ngo steeds neit:confused:.. heeft al iemand een emailtje gestuurd ofzo? :+
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2005
  16. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de Multiplayer van BIA eigenlijk niks aan.
     
  17. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    nog niet geprobeerd, heb gister gekocht, heb nu eindelijk de tank :p

    ik vind er eik nie zo veel aan op dit moment... misschien omdat ik nog maar 1 team heb en de tactische mogelijkheden dus nog niet echt groot zijn...
     
  18. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    wen eraan:p..
    je hebt nu 1 team en 1 tank, je krijgt hooguit 2team's.. en in het laatste level 2 tanks
     
  19. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat je deels gelijk heb, het tactische komt er niet echt tot uiting als je met ze vieren speelt, maar de modes vind ik wel leuk :9
     
  20. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    boeit me nix.. als het er op zit wil ik het spelen:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina