1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EMKA

    EMKA EMKA (Ubisoft NL)

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk niet! Was geintje. |:-
    Game gaat straks mee naar huis en dan gamen. Denk op normal. Andere collega's hadden hem gisteravond gespeeld.
     
  2. Chrisvr2000

    Chrisvr2000 Gamer P.S.

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    is het dan zo dat je altijd op dezelfde manier aanvalt, dat je dus zeg maar altijd de tegenstander flankt? en zo ja, lijkt mij dat het dan een beetje eenzijdig wordt..
     
  3. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    "Lijkt" inderdaad, want je weet niet hoe lekker het voelt als je een vijand goed flankt en ze van zij helemaal lek kunt schieten. En daarnaast hoef je niet te flanken, je kan ook de vijand goed vast zetten en bijvoorbeeld granaten gaan gooien als je er genoeg hebt, of je wacht inderdaad tot ze hun hoofdje laten zien, maar een kill geeft erg veel voldoening in BiA, ook het ragdoll effect ziet er gewoon erg vet uit vind ik...mooie game techniek. Na een granaat liggen er dus soms ook lijken met missende bovenarmen of onderbenen. Daarbij klinkt de explosie van een granaat zoo lekker }:] .
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2005
  4. EMKA

    EMKA EMKA (Ubisoft NL)

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed punt, maar het is niet eenzijdig. Je zou jouw stelling ook kunnen omdraaien en kunnnen zeggen: "met shooters is het altijd recht eropaf, is dat dan niet eenzijdig?"

    Enfin, het flanken is historisch correct en zeker niet saai, vooral niet omdat je je team bevelen kan geven.
     
  5. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    emka kun je niet even langs maarssen met de game gaan en dat we een leuk prijsje afspreken?bijv. 10 euro boven de winkelprijs;)
     
  6. EMKA

    EMKA EMKA (Ubisoft NL)

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Och, het is nog een paar nachtjes slapen en dan kunnen jullie aan de bak!
     
  7. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    als die maandag uit komt ja, maar ik zie het nog wel gebeuren dat hij dodnerdag pas komt...
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ga gewoon uit van donderdag, dan stelt het ook niet teleur.
    Zelf moet ik nog langer wachten aangezien ik hem besteld heb. hehe ok wel de s.e. editie dus het zeker weten dat ik die krijg is het wachten wel waard tenopzichte van het mislopen of uitverkocht zijn in de winkel.
    Kans is alleen wel groot dat ik hem zeker nog niet volgende week speel.

    @Chrisvr2000, flanken is zeker niet iets wat op een gegeven moment gaat vervelen of eenzijdig wordt.
    Nou kan ik nog niet voor BiA spreken, maar ga er maar wel vanuit dat flanken lang niet altijd b.v. de goede oplossing is. Ook kan het als de A.I. van BiA goed is (en daar ziet het er wel naar uit) het in de gaten heb en vervolgens een tegenaanval doet.
    Het is dus een tactiek, een goede tactiek, maar zeker niet 1 die altijd zal werken.
     
  9. Chrisvr2000

    Chrisvr2000 Gamer P.S.

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thx. heb de game zelf ook al n tijdje in bestelling maar vroeg me gewoon ff af of dat er dan wel genoeg afwisseling in zat. hopelijk zit het met de moeilijkheidsgraad en AI ook goed bij BiA
     
  10. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, dan ga ik Donderdag maar weer 'ns kijken. ;)
     
  11. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    maandag is ook een goede kans dat hij er ligt, aldus een ubisoft medewerker;)
     
  12. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    In die trailers zie je steeds van die rode cirkeltjes boven de vijanden lopen. Wat houden die cirkeltjes in, is het niet zo dat je dan steeds makkelijk kan zien waar de tegenstander zich verstopt??
     
  13. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de rondjes rood zijn, zijn de vijanden een gevaar, als je ze onder vuur neemt, of je laat je fireteam ze "fixen" word dat rondje steeds meer grijs, als ie helemaal grijs is is die vijand helemaal gefixed en zal hij meer dekking zoeken dan schieten waardoor je hem dus kan flanken. Je kan deze rondje ook uitzetten bij de opties als je het lelijk vind staan, maar das voor de meer diehard BiA gamers lijkt me. Want anders moet je echt heel erg zoeken naar de vijand zoals in het echt...wat wel realistischer is natuurlijk.
     
  14. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    en wat ik dus ook ga doen:)
    in zo'n realistische game hoort dat vind ik dan he:)
     
  15. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je hoe Kk vaag man. Ik ben net bij de FRS geweest en ik vroeg maar weer opnieuw, wanneer ze hem binnen krijgen en toen zei die Kerel dat ze die eigenlijk van de week binnen hadden moeten krijgen en dat hebben ze dus NIET. En toen vroeg ik dus wanneer dan WEL en toen zei die : Waarschijnlijk rond 1 April. :confused:

    Zeker een 1-April grap. :confused:
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja vast wel. Al die mensen die altijd in de FRS werken weten nooit wanneer ze games binnen hebben. Wreed irritant.
     
  17. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Feodor je kan tog een stukje trug lezen dat een medewerker van ubi heeft gezegd dat ze vandaag in hun magazijn liggen en dat ze in de aankomende week verspreid worden ( de BIA's ) dan weetje tog dat 1 april onzin is !?
     
  18. Michiel1231

    Michiel1231 30 A day club

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem :'-( :
    Ik ben nu bij de missie van dat je 'poles' op moet blazen met een soort van explosief en rondom dat veld staan allemaal gun-nests met mp42's. Nu is mijn probleem: Ik word steeds neergeschoten. Welke tactiek kan ik hier het best gebruiken ? Hoewel nog bijna niemand deze game heeft hoop ik toch hulp te krijgen }:] .

    Ik was eerst bijna klaar met die palen ben ik plotseling dood :{
    /Edit: Ff in spoiler gezet.. mn excuses
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2005
  19. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    daarvoor moetje niet hier zijn maar in de games help thread kijken..
    en t is niet de bedoeling datje hele levels hier gaat lopen beschrijven want k denk dat een hoop mensen het op prijs stellen als ze het straks zelf allemaal voor t eerst meemaken en niet dat ze weten hoe de levels allemaal in elkaar zitten door verhalen van anderen.
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Maak anders effe een helpthread aan. Of mag dat nog niet omdat hij officieel nog niet uit is?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina