1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 29 mrt 2005.

  1. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dan moet k em maar es gaan hale als k geld heb
    ik wil alleen nog ff wete hoe de multi player is
     
  2. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem tot nu toe alleen nog maar via splitscreen gespeelt en ik kan je vertellen die multiplayer is heel stoer, het is echter niet run en gun style je moet er wel wat meer bij nadenken dan bij bijv halo2 ;)
     
  3. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    o vet
    dat moet ik hebben, nadenken is iets wat ik niet vaak heb gedaan tijdens ut gamen
    misschien wel een leuke afwisseling
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    wacht tot er komt te staan : ''Press X to climb on tank'' oid. Dan X drukken en klaar is kees :p ik doe het zelfs als ik niet een covering fire heb oid. Dan ren ik gewoon naar die tank met een boog (hij raakt dan toch niet, je rent veels te snel) en dan gooi ik er een granaat in, echt heerlijk :+
     
  5. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij het stukje dat je in de mist moet rennen. weet iemand hoe ver ik al ben dus hoeveel uur ik nog te gaan heb
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent in chapter 14 en er zijn er 18. Het level wat hierna komt is een makkie;) maar de levels daarna zijn wel pittig dus je bent zeker nog wel 2 uurtjes bezig.
     
  7. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs in de SP moet je meer nadenken dan waar dan ook in Halo 2, niet echt een goede vergelijking naar mijn mening.

    In Halo 2 heb ik namelijk geen seconde nagedacht. Gewoon rennen en in het wilde weg schieten, bij de co-op van Halo 2 werd dat alleen nog maar erger O-).

    Bij BiA moet je wel nadenken. De eerste keer dat ik bij zo'n automatische gun aankwam dacht ik; hoe moet ik verder. Dus ik probeerde mijn Halo 2 stijl en ik was nog geen 5 meter verder of ik was alweer dood 8)
     
  8. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Indd! Ik had dat vandaag nog. Ik kwam ergens en moest een MG42 uitschakelen die aan het einde van de weg stond. Dus ik druk op de tactical view en zoek naar de flanking optie... Maar ik zag hem niet! Ik zag alleen een weg recht op de MG42 af... Bleek je uiteindelijk toch ergens naar de omheining van het level te moeten lopen (waar je normaal nooit doorheen kan) en dan was er opeens nog wel een gebiedje naast.. ja en toen was het simpel natuurlijk :D
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    Ik ga het nu weer even proberen zat even vast bij push into carentan

    en heb het sindsdien niet meer gespeeld
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik heb het inmiddels al 2 dagen niet gespeeld :'-( Tentamenweek :{
     
  11. NickLess°1

    NickLess°1 Moonwalk !

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat Brothers in Arms het vooral moet hebben van z'n graphics. (Heb de PS2-versie gespeeld) Ik vind het eigenlijk maar een saai spelletje, het is eigenlijk 100X hetzelfde doen. Straatje inlopen en elkaar dekken tot het einde. De AI is op de PS2-versie redelijk slecht te noemen, ik sta tegen een Duitser aan en hij doet me nog niks :confused:. De multiplayer vind ik wel goed gevonden, maar om het 1vs1 te spelen op een console is het niks, wel online ! Het is een grafisch mooie shooter, maar het is te eentonig en heeft te kampen met wat foutjes.
     
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    op de ps2 misschien
    op Xbox zijn die foutjes weg en als je verderspeelt verdwijnt die eentonigheid toch wel (IMO). Ik vind trouwens de graphics het slechtste punt van BiA, het geluid is voor mij het mooiste aspect van de game _O_
     
  13. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, dit is de game met het mooiste geluid vind ik. Ik hoor de kogels echt om mijn oren fluiten. Super mooi gewoon!
     
  14. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil tussen de ps2 versie en die van de xbox is echt groot, dus trek daaruit vooral geen conclusies over de kwaliteit van het spel! Toen ik mijn spel had binnengekregen vond een vriend van mij het vet tof en heeft hem toen voor zijn ps2 gekocht. En daar begint ie nu wel beetje spijt van te krijgen. Wat is er dan aan de hand? Bij mij op de xbox speelde we splitscreen heel tof tegen elkaar. In sommige levels heeft ieder 6 AI gestuurde mannetjes bij zich, dus spel je tegen elkaar maar dan wel met 14 (2 van onzelf, 12 ai) mannetjes. Dit is echt supertof, omdat je niet precies weet wie nou je echte tegenstander is. Toen we een dag daarna bij hem op de ps2 splitscreen gingen spelen was het een ander verhaal. Maximaal 2 ai gestuurde mannetjes per persoon |:- . Dit maakt het meteen veel minder leuk. Maar ten compensatie krijg je wel 5 handgranaten mee tegen 1 in de xbox versie :p. Ook kan je geen team kiezen. Ja serieus controller 1 is altijd duitsers en controller 2 altijd amerikanen |:- . Je kan ook geen fire of assault team kiezen. En het ziet er ook nog is helemaal niet uit. Voor een ps2 is het misschien wel mooi, maar als je de xbox versie gewent bent! De singleplayer speelt ook anders, de levels zijn iets kleiner dan in de xbox versie. Het is ook meer arcade, ipv je aantal magazijnen zoals op de xbox zie je precies hoeveel kogels je nog hebt. Zelfs op een tank heb je beperkt aantal kogels. Ook zie je niet als je mannetjes geraakt worden. Alleen als ze dood zijn zie je dat op je beeld verschijnen, maar dan is het al te laat. Er zullen nog wel meer verschillen zijn maar ik wilde toen liever wat anders doen dan naar deze pauper versie van dit mooie spel te kijken. Schande dat ubisoft in zijn advertenties de ps2 versie het meest promoot, dus zeg maar de kutste versie. Maar money rules..

    En nog een pluspunt van multiplayer op de xbox: 2 mensen kunnen per xbox inloggen op live of systemlink! Dat is echt supertof _O_ !
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij GR2 was de PS2versie ook al k*t.
    Thank God I have a X-Box:9
     
  16. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap zowiezo niet waarom ze niet op de reclames enzo de xbox versie aanprijzen, want daar is het spel toch voor ontwikkeld???
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    vanmiddag heb ik de twee levels voor Buying the Farm gespeeld, het spel vind ik inmiddels vrij makkelijk, zelfs op difficult.... Mja ik hoop snel de MP te doen :9
     
  18. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist de PC versie op Easy ( :eek: ) uitgespeeld. Ik ben niet super tevreden over het einde te spreken maar de credits zijn wel weer heel mooi gedaan! Nu nog op difficult en authentic :D Wil natuurlijk wel alles unlocken...

    Het is echt een super vet spel maar ging er op het laatst wel iets te snel doorheen... Want als je het een beetje redelijk speelt lukt het je ook nog wel op een vrij arcade manier door gewoon te blijven rennen en af en toe je teams als dekkingsvuur te gebruiken. Maar goed daar hebben we de hogere moeilijkheidsgraden voor. :D
     
  19. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht jij hoe het in de 2e werledoorlog in het echt was. Dan hadden ze ook heus geen afwisseling in de gevechten hoor!! Daar moesten ze ook elk stadje met allemaal dezelfde straatjes een voor een uitkammen
     
  20. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar dit is natuurlijk wel een game en geen wo2 simulator ;) niet dat ik er problemen mee heb dat het voornamelijk op het begin veel hetzelfde is maar de game moet natuurlijk wel fun blijven. Overigens vond ik dat er genoeg afwisseling inzat dat flanken gaat niet vervelen en als het een beetje gaat doen krijg je opeens weer een missie met een tank en dan weer ene missie waarbij je meer in je eentje moet doen etc
     

Deel Deze Pagina