1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 29 mrt 2005.

  1. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk het is geen simulator en k vin ook dat er genoeg afwisseling inzit.
    Maar het is mij ook wel opgevallen dat je eigenlijk steeds hetzelfde moet doen maar k vind dat zekr niet storend het hoort gewoon bij deze game.
     
  2. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game net uitgespeeld, ik vond het egt werkelijk een fantastisch spel. Naar mijn mening komt dat grotendeels door de meesterlijke sfeer in het spel. Weten jullie trouwens dat er een vijfde moeilijkheidsgraad te unlcoken is nl super squad
     
  3. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ja? ik heb hem op normal uitgespeeld en ben nu alleen nog maar met mp en de ranking daarbij bezig:D
    sta nu 175ste van de wereld overall;)
     
  4. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Even trouwens over de game wat vinden jullie van het level tom en jerry op de kathedraal van Carentan, ik vind dit een van de meest vette game ervaringen in jaren zo'n geweldig level is dit 8)
     
  5. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ik wist nog helemaal niet dat je spiltscreen met zn 2e dan 7 vs 7 kon doen, dat klinkt wel cool :D
     
  6. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    k vin ut alleen jammer dat als je ventjes dood gaan dat je ze gewoon weer terug heb de volgende missie. het is natuurlijk wel logisch omdat het als er in het verhaal iemand dood moet die al dood is gegaan, dr geen reet meer van klopt.
    maar dan hadden ze misschien beter kunnen doen van dat als iemand gaat checken of iemand dood is dat er dan word gezegd dat ze zwaar gewond zijn en dat die vent dus niet meer mee kan vechten, maar later weer is opgelapt zeg maar.
    dit zou het toch iets realistischer maken vin k
     
  7. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ach ja..dat is dan mischien iets voor Brothers in Arms, Road to Hill 31 ;)
     
  8. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd vond ik ook een prachtig level, je leeft helemaal mee.
     
  9. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik juist vrij matig. Want normaal is het heel erg moeilijk om te schieten op afstand en nu kan je weliswaar met een sniper vijanden op grote afstand zonder moeite om leggen. vind ik vrij raar. Ook vind ik het uitzicht vanaf de toren ook niet super, wel mooi maar door de grootte toch iets minder afgewerkt. Wel is het natuurlijk een tof stukje maar misschien iets te arcade zeg maar het is gewoon als afwisseling net zo als emplaced guns. niet dat het vervelend is maar ik vind het niet het beste wat het spel te bieden heeft :) Maar ja gelukkig verschillen smaken :D
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    waarom raar? dit is in het echt ook gewoon zo
     
  11. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja in een wereld zonder zwaartekracht misschien.. :+ Snipers schieten echt niet point blank hoor. Als je wel eens discovery kijkt en ziet US snipers aan het trainen dan zijn ze eerst mininaal 15 sec en volgens mij veel langer bezig met het instellen van het wapen (windrichting/sterke, afstand enz enz) want dat maakt allemaal uit op zo een afstand. Echt niet dat jij vanaf zo een toren ff gaat staan wapen aan je schouder zet en boem 1 kill je kijkt het andere straatje in boem weer een kill. Hij schiet natuurlijk wel scherp maar ook weer niet zo scherp :) en zeker niet iemand die niet getraind is in het gebruik van een sniperrifle
     
  12. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja tegenwoordig kun je van alles aan de snipers instellen ja ,maar kijk maar is naar de snipers uit de 2e wereldoorlog bijv: de springfield ( http://images.gunsamerica.com/upload/976491925-1.jpg ) Veel viel er toen niet in te stellen hoor alleen de scoop (of hoe dat ding dan ook heet dat richtding in ieder geval ;) ). In zo'n film saving private Ryan heb je ook een sniper die moet zo'n Duitse sniper uitschakelen dan stelt die volgens mij alleen dat richtding in. Later zit die in zo'n kerktoren en dan stelt die ook niet steeds iets in hoor.
    trouwens leuke site dit : http://www.gunsamerica.com/guns/976491925.htm
    Voor als je nog een garand of springfield wil bestellen. ;) :p
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2005
  13. Sunshine_Boy

    Sunshine_Boy Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Er viel niet veel in te stellen, dat klopt. Maar daarom moest een sniper des te meer rekening houden met windrichting en -kracht. Is natuurlijk wel in te bouwen in een spel om het realisme te bevorderen, maar zal natuurllijk ook de snelheid uit het spel halen.

    Verder ben ik nu bij het 5 level ofzo, maar ben eigenlijk erg tevreden over de AI van zowel de Duitsers als je medestrijders. Als je dichtbij Duitsers komt, zullen ze of vluchten of je direct aanvallen, volgens mij afhankelijk van of je dit alleen doet of met een groep. Ook de variatie ind e levels vind ik erg meevallen. Wat al eerder gezegd is: de opdrachten zullen in de echte situatie ook niet veel verschilt hebben.

    Weet iemand eigenlijk of er qua missies content download te verwachten/mogelijk is?
     
  14. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was dus toen nog moeilijker om te richten en te zorgen dat de kogel kwam waar jij je crosshair op had gemikt. Ik begrijp wel dat ze het gedaan hebben want het is niet leuk om 10x te moeten schieten om eindelijk eens iemand te raken. Maar naar mijn mening is het wel een vreemde balans :)
     
  15. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    die springfield op die site is wel een beetje duur...:mad:
    anders had ik hem wel even besteld:D
    wat ik niet snap van het spel (nog even over de snipers) is dat het geluid van beide snipers, duitsers en amerikanen, een geluid maakt alsof er een demper ofzo op zit...
    in saving private ryan hoor je als ze met die sniper schieten echt een gigantische knal (waar ik me met mijn 5.1 set erg op verheugde) en in bia hoor je een soort slechte scheet...
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2005
  16. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.gunsamerica.com/guns/976373169.htm dit ziet er ook wle leuk uit }:] jammer dat er geen bazooka bij zit............
    ontpic: Het is inderdaad zo over die wind enzo maar ik denk dat ze het zo het beste hebben gedaan anders werd het inderdaad zo saai, als je na 10 keer schieten iemand raakt. Die sounds zijn niet perfect inderdaad .........Ik ben trouwnes nog niet bij dat level in die toren maar ik heb met multi al aardig wat in een zo'n level met de sniper geknalt.
     
  17. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    euh lol ik vind in vrijwel alle games hetzelfde uitgewerkt en ik vind het in bia eigenlijk best wel goed gedaan met het bewegen van het hijgen e.d. ze kunnen natuurlijk ook weer niet gaan doordrijven tot het ultrarealistische 8) in ieder geval vond ik het van uit arcade oogpunt een erg vet level ;)
     
  18. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik begrijp wat je bedoelt....

    [​IMG]
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahahaha:) vette strip!!_O_
    Maar het is idd wel een beetje nep, zeg dan dat ze zwaar gewond en niet in staat te vechten zijn ofzo maar ja.......

    Hetgene wat mij het meest ergert aan de game is de ongelooflijk korte replay-waarde:'-(
    Ik dacht: Ik speel 'em eerst ff op easy uit om in te komen en ga dan verder op een hoger niveau, maar daar heb ik nu geen behoefte meer aan:'-(
     
  20. King Of The Dead

    King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een meesterlijke game. Net zoals Splintercell 3 _O_ Ubisoft _O_
     

Deel Deze Pagina