1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 29 mrt 2005.

  1. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat level op difficult uitgespeeld (ik neem aan dat je dat bedoeld met hard ;) ) en het is eigenlijk niet eens zo heel moeilijk hier even mini walktrough: roep je team met je mee ga dat zandpad in en loop het weiland in nu zie je 2 mg42 nesten ga eerst op de rechtse af laat je team een surpressive fire leggen op die bunker en jij moet eropaf lopen en ze flanken positioneer nu je team in de bunker terwijl het team naar jou toekomt leg jij surpressive fire op de over liggende bunker (ernaast zitten ook nog 2 mannetjes schiet daar ook op) als je mannetjes er zijn laat je ze surpressive fire leggen op de bunker(omdat die het grootste gevaar vormt) ga nu als een gek palen opblazen die voor je liggen als je alle palen hebt gehad die daar in de buurt zijn ga je terug naar de bunker waar je mannetjes staan laat ze even opnieuw een (surpressive kort ik even af als s ;) ) s fire leggen op de bunker en ga nou via het pad dat je gekomen bent op die andere bunker af flank ze en roep nu je mannetjes naar je toe en zet ze in de bunker neer die je zojuist hebt veroverd, nu komen er tegenover je in de bunker weer mannetjes staan maar die vormen niet echt gevaar dus laat die maar zitten er komen echter wel links van je 2 rode cirkels laat je mannen nu daar een s fire opleggen en ga nu de rest van de palen onschadelijk maken, als je alle palen op het veld hebt gehad krijg je een savepunt en gaan automatisch alle duitsers van westernfield af, nu moet je het eastern field gaan doen, ga door het hek heen waar de glider is neergestord naast de glider ligt z'on zandheggetje waar je je mannen achter kun positioneren schiet zo snel mogelijk de duitsters neer die daar gaan zitten (2 stuks) laat nu je mannen een s fire leggen op de overliggende mg bunker en pak je pistool ren nu de rechterkant van het veld in en ga daar de palen onschadelijk maken naast de mg bunker komt nu nog een rode cirkel te staan schiet hier op met je pistool om ze in ieder geval een beetje af te weren zodat jij vrij op de palen kunt afgaan als je alle palen hebt ga je weer terug naar je mannen >(ga niks met de bunker flikken daar ga je alleen maar dood van) en laat ze je volgen en zet ze nu bij de muur neer (waar die net een beetje ombuigt) en laat ze een s fire leggen op de enige bunker die nog over is. Ren nu de andere kant van het veld in terwijl je zelf ook nog op het mg nest schiet (ga eventueel granaten gooien die zijn op dit stuk erg handig) dit is een rot stukje maar ren voor de mg langs en blaas alle palen op dat stuk op wanneer je ze allemaal hebt ren je als een gek naar je mannetjes toe en ga je daar tussen de muurtjes liggen (dus in dat stuk dat naar beneden gaat als het ware) blijf hier nu gewoon liggen (het zou lullig zijn als je op dat laatste stukje word neergeschoten) en wacht tot er staat investigate the glider ga ernaartoe en tadaa mission accomplished...

    hopelijk heb je hier wat aan :9
     
  2. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het vanavond nog us ff kes proberen.. i.i.g bedankt:)
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Hey, Eerste post op dit forum!

    Ik heb BiA ook. Echt een vette game.
    Het spel heb uitgespeeld op easy. Ik ben nu bezig met Difficult.
    Alleen het laatste level vind ik vrij saai. Voor de rest is de game
    dik in orde. Soms een paar bugs; Kogels die door de bosjes
    (zandhopen) komen. Of door een een randje van de muur heen
    schieten. Maar dat zijn een paar kleine dingetjes. Verder is toch
    echt alles wel in orde, Graphics goed Geluid goed, Gameplay goed
    enz. Ik heb helaas geen Xbox Live dus ik kan deze game niet
    met jullie delen! :'-(
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Omg dit is een van de makkelijkste missies! Echt simpel ook op Difficult. Je moet gewoon goed de zijwegen gebruiken deze wegen leidt je altijd naar de achterkant van de duitsers toe. Je team kan je cover geven dus dit is makkelijk opgelost. BTW je kan ook zeer makkelijk je rifle pakken en de Duitsers van een afstandje neerknallen. Ook niet moeilijk. Maar als je last hebt van steeds spawnende Duitsers is dat makkelijk te verhelpen. Zet gewoon je team op die plek! Klaar..simpel toch!
     
  5. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    heel simpel uitelegd, maar elke x als ik een team ergens neerzeg kom ik in een crosfire situatie.. want dan respawnen de duitsers ook weer in de andere mg42 bunker
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Er is op elk veld maar 1 respawn plek! Op het veld voordat de eerste glider komt en eentje op het laatste veld. Meer niet hoor! Je moet gewoon achter hun sluipen via de rand van het spel. Prikkeldraad of bosjes volgesmij.
     
  7. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet nie twat jij last hebt van dat respawnen hoor bij mij was dat eigenlijk helemaal niet zo erg. :9
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    bij mij kwamen er niet zoveel duitsers, op difficult, ik had dat level in 10 minuten klaar :9
     
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik heb hem bijna uitgespeeld, ik ben nu bij 'Push into Carentan'
     
  10. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd het is helemaal geen moeilijk level je moet gewoon eve tactisch kijke meer niet en nadenken (ook al is dat erg moeilijk :p )
     
  11. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit zo fucking vaag.. de duitsters blijven maar komen.. heb zo'n 10 tot 15 doodgeschoten.. en toen werd ik zelf getroffen
     
  12. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer ze vanachter de rug te pakken. Werkt meestal goed. En laat je team op ze schieten terwijl jij de Palen opblaast. En loop meteen van paal naar paal !
     
  13. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de game vanmiddag op difficult uitgespeelds en zo moeilijk vond ik het eigenlijk niet eens ik ben in totaal maar 9 keer doodgegaan. Ik wil nu nog proberen om hem op authentic uit te gaan spelen (ik heb de eerste 3 missies al gehaald) maar dat is nog best wel moeilijk zonder savepoints :p
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het bij Authentic ook: One shot - One kill:confused:
     
  15. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    dacht het niet...
     
  16. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een game kopen SplinterCell 3 of Brothers in Arms maar ik vind het verschrikkelijk moeilijk om een keuze te maken want zo,n game kost toch veel geld.
    Ik heb de reviews en previews van alle twee gelezen en ze zijn alle twee heel erg goed te noemen.
    Wat voor keuze zou jij maken als je maar € 55,00 hebt ????
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    egh dude, dat blijft een persoonlijk keuze. Zeker omdat beide spellen eigenlijk geen overeenkomsten hebben. De 1 is een 3rd person stealth spel, de ander een tactische WWII fps.
    Ik persoonlijk zou b.v. eerder voor BiA gaan, maar iemand anders gaat weer voor splinter cell.
    Een dergelijke keuze is dus alleen door jou te maken.
    Kies gewoon degene die je momenteel het meeste aanspreekt, die ander kan je altijd nog op een later tijdstip aanschaffen of b.v. ruilen.
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik blijf het zeggen, wat een heerrlijk spel is het toch!!
    Ik heb net 'Tom and Jerry' (mooie titel trouwens) gespeeld. Echt heerrlijk gewoon :)
    Dus nu ben ik bij de laatste missie (Hill 30), is die moeilijk?
     
  19. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem seffes halen denk ik
    maar hoelang doe je over de game (tot je hem uit speelt???)
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    10 à 14 uur, ligt eraan hoe je het aanpakt, en of het lukt :p
     

Deel Deze Pagina