1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 29 mrt 2005.

  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    pfff, wat is de laatste missie lastig zeg..
     
  2. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nu ongeveer een week. Al lang uitgespeeld hoor. Maar voldeed volledig aan m'n verwachtingen. Zeker een topgame, en moet je echt kopen. Je moet het alleen wel op normal uitspelen, anders is het te makkelijk. Hoewel ik pas 13 nieuwe games had gekocht. Had ik het maar ff op easy gedaan. Anders blijft er geen tijd meer over voor een andere game.
     
  3. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien Edit knop? Maar 10 a 14 uur is best lang, ligt eraan op wat voor niveau je 'm speelt. Ik denk iets minder, maar ligt er natuurlijk ook aan hoe goed je bent :+
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    edit? wasda :eek: nee joh, ik postte gewoon 4,5 uur later, dus ik vond het een beetje vreemd te editten dan :+

    net uitgespeeld op difficult, ik denk 10 à 11 uur over gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2005
  5. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Kerel, je bent 13 en je hebt 13 games gekocht, ik snap niet hoe je aan het geld komt voor 13 nieuwe games. Ik beschuldig je nergens van, maar ik wou all1 dat ik ook zoveel geld had op mn 13de.

    Ontopic: Die missie waar je al de paaltjes moet opblazen zodat het vliegtuig kan landen is echt supermoeilijk op authentic. Want als je de Duitsers aan de ene kant neerschiet en dan naar de andere loopt komen er weer nieuwe :confused:
     
  6. jpw-xboxer

    jpw-xboxer Xbox gamer

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    8) yoowww, ben ik net klaar met d-day +7, denk ow er komt nog n vet slot einde. Is het alleen maar een filmpje :confused: beetje jammer. Maar goed dat het spel voor de rest super is. _O_
     
  7. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    tja dat was wel jammer ja...
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gericht op hoe het er tóén aan toe ging hè, dus toen vroeger de 8 dagen waren afgelopen kwam er misschien ook niks spectaculairs, alleen een soort van "ceremonie". Wat hadden jullie dan willen zien: Dat er nóg een counter-attack op Carentan kwam en waarbij via ondergrondse rioolenstelses met een M16+demper Duitsers op een stealthy manier moest neermaaien :{ ;)
     
  9. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Hebben jullie onderstaande thread gemist? Nu heb je alsnog de kans om mee te doen!

    Meld je nu aan!
     
  10. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    cool dat er een toernooi georganiseerd wordt!
    ik heb me al opgegeven en maak als 124ste van de wereld wel een kans denk ik:D
     
  11. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ik heb geen live dat is het probleem :D
     
  12. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    dan gaat het niet ja...:D
     
  13. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    B.i.A.

    Vraag: Ik heb Brothers in Arms al lang uitgespeeld. Maar als je Brothers in Arms start dan zie je je menu gewoon met als achtergrond vliegtuigen. Dit ben ik nergens tegen gekomen in het spel zelf. Is dat omdat het op de Xbox is en dat dat alleen op de PC beschikbaar is ofzo of doen ze het gewoon voor een leuke achtergrond? Ik heb ook een keer een screenshot gezien waarin ook een vliegtuig stond. En nee dat is niet de Glider van de singleplayer. En nee het was ook niet dat kapotte vliegtuig in de multiplayer.

    Oh... echt jammer dat ik geen L!ve kan hebben. Ik zou dan zeker met de B.i.A. tournooi meedoen. Ik kan dit spel eerlijkgezegd best goed en met live is het volgensmij nog super leuk ook..DAMN!
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2005
  14. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @Bonbridge die achtergrond in het menuscherm zijn de C-47's waar de airborne troops uitsprongen op D-day en aangezien jij zelf ook via het vliegtuig springt wouden ze daar op aan sluiten neem ik aan. Het is geen speciaal level in het spel ofzo maar het is meer gewoon voor de sfeer ;)
     
  15. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik me ook afgevraagd maar op de PC zit ie ook niet...Dus waarom ze dan al die moeite gedaan hebben :p Maar wel jammer leek me wel wat hebben dat je ook moest gaan instappen enzo :)
     
  16. Wilson

    Wilson Paratrooper

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond ik ook een beetje een teleurstelling....
    Na talloze trailers en filmpjes van het vliegveld, dacht ik het eindelijk het zelf te kunnen meemaken, hebben ze het geschrapt! |:-
    Hoe dom......
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Had ook iets meer verwacht van de parachute sprong. Na 10/20 sec ofzo sta je al op de grond :eek: Had gehoopt op een lange vlucht maar helaas. Voor de rest is de game echt super. Tactisch zit het allemaal leuk in elkaar. Het besturen van een eigen team bevalt me ook goed. Eindelijk weer eens wat anders dat de standaar WO2 shooters.
     
  18. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    wat jullie bedoelen zou eigenlijk wel in de game zitten, maar ze hebben besloten het er (om onbegrijpelijke reden?) uit te halen...
     
  19. A-S-C-A-R-I

    A-S-C-A-R-I Guest

    lijpe shit
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Jammer... Zou dan wel leuk zijn! Weet er iemand of er een deeltje 2 komt? Dan koop ik het zeker weer. Toen net met mijn broer even splitsscreen gedaan echt super leuk ookal doet een controller het minder goed. Dat multiplayer level met die kerk is vet dan start je als duitser zijnde met een sniper enzo.

    Ik heb eigenlijk niet echt veel fouten gezien in de game. Af en toe klinken de geluiden van het multiplayer wat raar en soms kunnen je tegenstanders door een stukje van de muur schieten. Verder is alles helemaal perfect. Ookal had ik op een leuk schadesysteem gehoopt.

    Bij de Singleplayer is het level Carentan super vet! Het eerste deel dan. Dan zit je op een kathedraal met een sniper! _O_

    Ja inderdaad wat kort. Maar de eerste keer dat je zo begint krijg je wel het WOW..gevoel. Sta je in de opening van het vliegtuig spring je eruit echt wel stoer. Maar je bent idd wel erg snel aan de grond. Ik had bij de sprong nog wel even van het uitzicht willen genieten :9
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2005

Deel Deze Pagina