Brothers in Arms [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 29 mrt 2005.

  1. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had alleen wel een mega deja vu gevoel. Aangezien weer het vliegtuig geraakt werd en je er dan uitgeslingerd wordt... (Band of brothers) maar had dit ook al eens in medal of honor beleefd. Waarom kan men niet gewoon eens "normaal" uit een vliegtuig jumpen? waarom moet het altijd fout gaan? :+ Maar goed het was wel een vet level :D alleen beetje deja vu.
     
  2. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die het nog niet wisten: ja, er komt een tweede deel en ja; het zal zich afspelen in nederland(operation market garden)
     
  3. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron??? En anders is het misschien slim om daar ook een threadje over te openen.
     
  4. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is allang gebeurd vriend, maar door de weinige belangstelling (toen) staat die thread nu ergens op de weg naar rome...
    in die thread is ook de bron van deze informatie te bezichtigen:)
     
  5. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow dat heb ik gemist. Thanx! Kzal dr ff kijke....
     
  7. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeft niet meer; de link staat hierboven;)
     
  8. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Oww f*ck!!!!!!!! |:- |:- |:- |:- |:-
    Kzag net dat ik daar zelf ook al gepost heb (nummer 3 ofzo).
     
  9. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    YESSS... Bedankt voor de info! Nu nog hopen dat het echt is.. ;)
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    jongens, kijk nou eens op xbw! :cool: daar is het nieuws allang geweest...
     
  11. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    WAT EEN MISKOOP

    Ik heb brothers in Arms nu 3 weken en wat valt ie tegen!
    De eerste 3 uur allemaal leuk en aardig, maar hoe langer ik speelde hoe meer ik me aan de fouten ging ergeren.
    De AI is gewoon ruk ze doen vaak niet wat je wilt.
    De levels vallen mij ook tegen elke missie komt ophetzelfde neer en het lijkt allemaal opelkaar.
    De omgevigen vind ik ook maar lelijk.
    Op Live viel er nog wat te beleven maar het ie niet allemaal goed uitgewerkt.
    Bijv als je een game joined dan word er niet eens aangegeven of de server full is.
    Dan moet ie eerst laden en dan zit ie gewoon vol, erg frustrerend.

    Dit is echt mijn miskoop nummer 1!
     
  12. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, maar ik ga ervan uit dat die multiplayer probleempjes heus nog wel zullen worden geupdate hoor...
    het is immers een totaal nieuw spel op xboxlive dus dat zal zeker nog wel verbeteren.
     
  13. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet echt waarom je de AI ruk vind want ik heb er geen problemen mee. Van alle games die ik gespeeld heb is de AI van je maten hier het best. Vergelijk het is met Rainbow Six, daar proberen je teammates continue voor je loop te staan. Verder zijn de levels echt niet allemaal hetzelfde. Ze hebben een echt landschap nagemaakt dus ze moesten zich houden aan hoe het er toen uitzag. En dat je telkens hetzelfde moet doen snap ik ook niet. Het is oorlog, je moet Duitsers doodschieten. Lijkt me logisch, wat wil je anders doen? Ja je moet de hele tijd flanken, zo vochten ze toen. Volgens mij heb je je gewoon verkeken en dacht je dat het soort Halo was ofzo. Alleen met dat live gedeelte ben ik het wel eens, heb je net vet lang geladen zit de server vol. Maarja, zo erg is dat nou ook weer niet.
     
  14. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Die AI vind ik gewoon tegevallen hij is niet heel slecht maar ze hadden veel beter belooft.
    Ik heb het echt een aantal keer meegemaakt dat ze gewoon niet luisteren en op de zelfde plaats blijven staan of dat ze ergens anders heen lopen dan waar ik ze naartoe heb gestuurt.
    De omgevingen zijn mischien wel heel knap nagemaakt echt mooi is het niet en het ziet er allemaal best wel het zelfde uit.
     
  15. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet je als je een order aan je team gegeven hebt het 2x doen, dat doe ik tenminste altijd...
    dus gewoon 2 keer snel achter elkaar trigger indrukken ipv 1x, vaak doen ze wel meteen wat je zegt maar omdat ik in mp zeer goed moet presteren laat ik ze altijd 2x sturen om geen risicos te lopen.
     
  16. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij snap jij het spel niet helemaal! Stel dat jij in de oorlog zit en een leider zegt loop daarheen.. (plek zwaar onder vuur). Dan doe jij dat toch niet! De A.I. is juist groot daardoor. Ze gaan er niet heen als het niet veilig genoeg is. In de oorlog is alles heel anders als in een spel hoor. Ze willen niet dat een teamlid dood gaat. Dus B.i.A. heeft dit juist goed gedaan.
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Je kan ze wel gewoon naar elke plek laten lopen hoor? Als ik wil dat midden in de strijd gaan lopen, doen ze dat gewoon. Veilig of niet. Maar voor de rest vind ik zijn standpunten ook een beetje zwak om dit een slechte game te noemen.
     
  18. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist wel soldaten vertrouwen hun leven toe aan een Goede leider (dat wel) en als die zegt ren nu op de vijand af dan vertrouwen ze dat hij dat met een goed doordachte reden doet. Een goede soldaat gaat juist niet alle voor en tegen dingen bedenken voordat hij een bevel opvoert. Tenminste zo wordt het altijd verteld...

    Hoe het er in een echte oorlog daadwerkelijk aan toe gaat zou ik natuurlijk niet durven zeggen.
     
  19. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0

    je moet af en toe wel risico nemen he :cool:

    Maar ik vind de AI gewoon tegevallen ik heb echt vaak meegemaakt dat ze pas je orders volgen na 3 keer drukken of dat ze gewon ergens anders heen lopen.
    Ik had alles gewoon beter verwacht klaar punt .
     
  20. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt nu ten minste een team dat je zelf kan besturen, in Call of Duty en MoH ben je vaak alleen of lopen ze automatisch met je mee en heel erg in de weg.
     

Deel Deze Pagina