1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 29 mrt 2005.

  1. Quarke

    Quarke mja erm sjur

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    1
    Leek me wel toepaselijk om het hier te poste .. blup ..


    Zondag ist weer zover voor mij :) second time 2 normandiƫ ik kan niet w88 om de auto in de springen en er nu al heen te crosse maarja ach .. ik ga ff zoeke of ik wa uit BiA kan vinde bv een muur ofzo ;] zoals je op die foto zag van hun site :x
     
  2. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    hoelang speel je ongeveer over de singleplayer?
     
  3. Michiel1231

    Michiel1231 30 A day club

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    ongeveer zo'n 12-15 uur als je hem op hard zet. Vrij normaal voor een FPS
     
  4. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    als je hem op authentiek zet wel een stuk langer, ik doe ongeveer 1,5 uur over een missie (vanaf de missie van action at vierville).
     
  5. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje jongens ie ik uit 1 van de 10000000 post wel zou kunnen halen maar daar heb ik de tijd niet voor ;) Worden de missies na d-day wat langer want ik heb ze zo uitgespeeld op hard. Voor de rest een heel tof spel. En ie geluiden, ZOOOOo meesterlijk met Dolby digital _O_ _O_ _O_ _O_
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    De missies zijn allemaal niet echt lang. Je hebt het spel dan ook vrij snel uitgespeeld. Maar de meeste spelen het toch meerdere keren uit.
     
  7. Quarke

    Quarke mja erm sjur

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou I'm back ik zal paar foto's uploade over een tijdje kep nie echt wat van BiA gevonden ;] maar wel genoeg andere dingen so als je foto's wil zien stay tuned ;)
     
  8. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    opzich vind ik het jammer dat er mensen zijn die over deze game zeuren dat het er niet echt mooi uit ziet, maar deze game brengt potverdikkie :D wel de meest realistische omgevingen over die bomen en lucht gebouwen zelfs gras naar mijn mening ( ik speel em dan wel op pc met een ati X800) maar het ziet er allemaal toppie uit.
     
  9. Quarke

    Quarke mja erm sjur

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    1
    Als jullie wa foto's willen zien moet je maar ff prive berigje ofzo sturen want Image shack zijn ze een beetje te groot voor je mag max 1024 kb en das te weinig en ut zijn al allemaal jpg's ;p en tsja heb ff geen ftp die ik kan gebruike
     
  10. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    wat voor fotos bedoel je ik wil wel 1 zien !
     
  11. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    foto's van normandie
     
  12. Quarke

    Quarke mja erm sjur

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoals hij al zei .. :p foto's van mijn vakantie in normandiƫ
    kep wat tanks en erm bunkers :p en nog wel wat dingetjes :)
    greets
     
  13. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    hej ik kwam er net achter dat een van de begin tunes bij de levels die muziek uit een liedje komt namelijk: AEROSMITH met DON'T WANT TO MIS A THING. daar het begin van :)
     
  14. King Of The Dead

    King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag : Ik moet nu de armoured troops halen. Ben bij dat stukje waar de game eigenlijk begint zeg maar in die kuil terwijl de Duitsers massaal aanvallen. Maar nu is mijn vraag; hoe kom ik langs al die tanks ? Ze schieten allemaal op me !! Ik ren voor me leven maar haal het telkens toch niet. Help !!
     
  15. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    je moet naar de rechterkant rennen van die greppel niet voor je het grasveld op rennen
     
  16. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik ben nu bij de hill en moet dus ook die tanks halen die eersten twee grendaiertruppen schakel ik met gemak uit. Maar dan komen er tanks en nog meer moffen en word ik van alle kanten beschoten
     
  17. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bleef gewoon laag en rechts aanhouden... dan moet je het redden volgens mij, en dan op de terugweg die tanks uitschakelen met de twee tanks die je tot je beschikking krijgt.
     
  18. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    geprobeerd en.... gestorven :mad:
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    om maar even een topic van 2 maanden oud omhoog te schoppen, ik heb eergister BiA gekocht, en hij is meesterlijk :cool:

    net had ik een vet bruut stukje en dat wilde ik even met jullie delen:

    Ik was samen met 1 mannetje (ik ben nog niet zo heel ver) en ik was bijna bij mijn target.
    Ik was bijna dood, oranje/rood ongeveer, en ik liep richting een groot huis, wat er verlaten uit zag.
    we gingen naar binnen, en ik zag op een dressoir bij de ingang twee wapens van Duitsers liggen. Ik kon niet de link leggen dat er dan een kans bestond dat ze in dat huis zaten.. dus ik loop een eetkamer binnen, zitten er een stuk of 6 duitsers gezellig aan een tafel te praten.
    Ik zag dat ze me allemaal aankeken, en ik dacht eerst nog dat het Amerikanen oid waren, omdat ze me niet aanvielen. Toen stonden er een paar op, en er verschenen van die rode rondjes boven hun hoofden, ik schrok heel ff, maar ik hervond mezelf snel, en ik schoot (met een duits wapen 8) ) iedereen neer, dat zag er echt bruut uit :cool:
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha... ja leuk stukje.. ik gooi er altijd twee granaten naar binnen. Met de Full ammo cheat aan. Dan staan ze op gaan ze roepen en proberen ze te schieten. Later liggen ze dood met een arm en twee benen eraf :9
     

Deel Deze Pagina