1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms: Earned In Blood

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 28 mei 2005.

  1. Smurf

    Smurf Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel is beregoed, fantastische gameplay, niet zomaar knallen, zowel kleine ruimtes als open gebieden, als earned in blood hetzelfde is als dell 1 maar dan met 42 missies in de singleplayer en coop ben ik een tevreden gamer. Ik heb me erg verdiept in tactisch en strategisch oorlog voeren in WO II en jarenlang bordspellen over WO II veldslagen gespeeld (Matanikau, Gazala, Slag om Rotterdam 1940, de duitse luchtlanding op Kreta enz.) en ik moet echt bekennen dat het tactische van surpressen, mobiliteit en flanken de manier van oorlog voeren was in die tijd, zelfs de hollanders in 1940 flankten de duitse parachutisten via slootjes, ik ben echt heel blij met deze game (wel balen dat ik nu nog niet kan sparen voor de xbox360 maar eerst dus earned in blood moet kopen)
     
  2. Pim@UBI

    Pim@UBI Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe vinden jullie de nieuwe urban omgevingen en intensiteit van de gevechten in vergelijking tot RH 30?
     
  3. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    mwa, beetje saai :{ , het lijkt zo groot maar dat is et niet, en ik vind het er een beeje eentonig uitzien :'-( . En echte intense vuurgevechten ben ik niet tegengekomen (ik speel dan ook op normal).

    Iets anders, de duitsers hebben te veel tanks, ik bedoel.. er zijn missies waar je 2 of meer tanks op moet blazen (en dat zijn er veel, vind ik(veel missie's bedoel ik dan))


    En de grootste fout die ubi gemaakt heeft, het weghalen van de cross-hair op xbox live. Vooral op blood on the causeway had je er als duitser veel profijt mee. Als de americanen achterlangs kwamen dook je op en schoot je ze allemaal neer, nu gaat de helft van de kogels de grond in :'-(
    Natuurlijk knal je ze ook 1 voor 1 af met je k98 _O_ (maar die is niet zo fijn in het "urban" stukje.


    Maar verder blijft het een uber game :)
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2005
  4. Halo_Freaky

    Halo_Freaky Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    De games worden al goedkoper. Ik heb BIA 2 voor 45 euro in de winkel gekocht. Ik vind het trouwens geen add-on. De AI van de moffen is nu der mate goed dat het gewoon best moeilijk is. De graphics zijn in vele opzichten beter dat BIA 1. De vele twists in de game zijn echt super. Ik vind het zlef ook jammer dat er geen Market Garden is, maar ja, de BIA reeks is na mijn idee nog lang niet voorbij!:) Kortom: BIA 2 overtreft 1
     
  5. EarnedinBlood

    EarnedinBlood Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een mega tof spel!! vooral de co-op lijkt me echt gaaf om te doen met een maat
     
  6. dutch-mercenary

    dutch-mercenary Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zelf ben niet zo weg van ww2 spellen maar ik moet toegeven dit is een erg mooi spel
     
  7. EarnedinBlood

    EarnedinBlood Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is echt de meest realistische shizzle die er is man,, niet die gestoorde auto aim van halo2 maar echt met realistische wapens realistisch schieten!! dit oowwwnd,, maar ik heb 1 vraagke: is de multiplayer via live een beetje ownend???
     
  8. EvilBoris

    EvilBoris Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Schande

    Als groot fan van het eerste deel moet ik zeggen dat Ubisoft zich nu echt moet schamen. De graphics en de maps zijn precies even mooi(lelijk), en het stotteren en haperen wanneer je schiet,beschoten word is echt van de zotte.

    Als er een Mof twee meter voor je tevoorschijn springt en hij schiet op je bevriest het hele scherm.
    Laadtijden zijn verschrikelijk lang(nog steeds) en als je een missie niet haal voor je eerste checkpoint moet je telkens maar weer naar dat geleuter luisteren. Waarom kan je dat niet even skippen?

    Sorry Ubi, alle minpunten die ik in het eerste deel wel over het hoofd zag omdat het een vet spel was, hebben jullie er gewoon in laten zitten.

    En waarom niet gewoon een multiplayer mode zonder opdrachten, alleen team deathmatch?
     
  9. xboxgamer21

    xboxgamer21 Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel gisteren gekocht en vind het net zo vet dan deel 1 nu nog wachten op deel 3 ofzo als er een deel 3 zou komen dan he
     
  10. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk na deze vele positieve reacties (en de coop) dat ik hem toch maar ga halen
     
  11. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Multyplayer is zeer vet. Zoek een goede vriend die net zo gek is op het spel als jij en ga dan egen twee anderen spelen. Bruut! Je moet wel met iemand in het team zitten die het een beetje kan en goede tactiek bezit. Dan word het pas leuk. Het is wel jammer dat er niet zo heel veel mensen het spel spelen dus als je een server opzet kan het zijn dat je een tijdje moet wachten voordat er mensen in komen.
     
  12. Random

    Random Smart Ass

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is jou gamertag:9 ?
     
  13. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Komt deze versie nou ook op de 360?

    Kun je de xbox versie ook op de 360 spelen?
     
  14. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    weet niemand het antwoord?
     
  15. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komt alleen een nieuwe versie op de 360 . :eek:
    En de oude versie kan je helaas niet spelen . =(
     
  16. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Earned In Blood is echt veel moeilijker dan Road To Hill 30. Ik heb RTH30 met redelijk gemak op Normal uitgespeeld en Difficult lukte op een paar levels na ook nog wel.
    Met EiB is het spel op Normal zelfs erg moeilijk, de levels zijn een stuk langer, de AI is een stuk slimmer. Op Normal raak ik soms nog wel eens een mannetje kwijt, terwijl dat in RTH30 nooit gebeurde. Er zijn ook veel meer Nazi's die je moet neerknallen om te overleven.
    Ik dacht in het begin nog wel dat ik EiB wel op difficult zou kunnen uitspelen, in het derde level (zonder dat filmpje) wist ik niet wat me overkwam. Toen ging ik de moeilijkheidsgraad maar bijstellen naar Normal en nog is het best moeilijk.
    Ik ben nu bij het punt dat Red een beetje loopt te jokken =( . Ik weet hoe het zit bij Hill 30 want ik heb het zelf gespeeld in BiA: RTH30. Ik zal zien hoe het verder gaat in EIB.
     
  17. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    grrr, al die slechte spellen maakt MS wel compatible maar de betere recentere spellen laten ze liggen. Nou dan moet ik me xbox 1 maar weer uit de kast halen.
     
  18. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er nog steeds over te denken om Earned in Blood te kopen.
    Ik heb RTH30 wel, maar ik vond hem niet lekker spelen, omdat de framerate vaak zo ontiegelijk laag was dat het gewoon niet lekker speelde.
    Ook vond ik de levels veel te kort, je was het langst bezig met het laden van de levels zo ongeveer :p
    Is die bij EiB wel gewoon constant hoog en gaat het laden een stuk sneller en beter? Dat je niet elke keer als je dood gaat weet ik hoe lang moet wachten op het laden?
     
  19. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Laadtijden zijn hetzelfde, lang dus.

    Framerate is hetzelfde, crappy maar ik erger me er niet aan.

    De levels zijn wel een stuk groter en doen een stuk langer, wat het spel ook weer een stuk moeilijker maakt.
     
  20. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm jammer. Ik had gehoopt dat ze dat verbeterd hadden.
    Ik vind de game dus egt niet lekker spelen door die lage framerate.
    Vind ik erg jammer van die games, want op zich zijn het wel leuke spellen.
     

Deel Deze Pagina