1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms: Earned In Blood

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 28 mei 2005.

  1. .:Fire:.

    .:Fire:. Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit echt een super spel, cant wait for BIA HH!
     
  2. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    De game leert je ook nog eens wat. ;)

    Deze game en de vorige zijn zeker geweldige games. Er zitten wel een paar schoonheidsfoutjes in, maar zoals ik zei erger ik me er niet aan.
     
  3. asonto

    asonto halo2!!!!

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    EIB is echt een super gaaf spel. Ik heb het sinds 2 weken weer uit de kast gehaalt. Ik was ermee gestopt omdat ik het "story" gedeelte toch wel tegen vond vallen. Die was naar mijn mening veel te kort. Ik vind het ook nogsteeds raar dat je nu met "red" speelt i.p.v. Baker, zo kom je er ook achter dat "red" het Baker heel erg kwalijk neemt dat hij mannen heeft verloren. Maar zelf lukt het hem ook niet om zijn mannen er levend doorheen te leiden.
    Het mooiste ervan vind ik wel de omgeving, alles klopt precies. Ik ben zelf bij de death man's corner geweest en in Carentan.(op die kerk) En alles klopt. Ook het landschap in Normandie klopt met zijn hoge heggen en vele greppels.

    Waarom ik EIB beter vind is de skirmisch mode. Hier kan je ook als Duitsers de amerikanen te slim af zijn. Met zo mweinig levels die er beschikbaar zijn kan je zoveel moois doen. Je kan elk level weer anders spelen door een andere tactiek en/of je mannen ergends anders heen te sturen.
    Het geeft gewoon een goed gevoel als je ziet dat je assault team een groepje duiters heel mooi flankeert en zo snel mogelijk ze weer door te sturen naar de volgende.

    Ik vind dit zo een mooi spel omdat het mogelijk is je teams precies te laten doen wat je wilt en niet alleen maar 4 vage opties zoals in ghost recon2 bijv. Daardoor dit naar mijn mening zijn beste spel in zijn soort maakt.
     
  4. asonto

    asonto halo2!!!!

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    EDIT: Sorry bubbelpost
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2006
  5. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind hem ook goed, deel 1 heeft wel iets meer indruk gemaakt, maar deze is wat uigebreider qua opties.
    Had deel 1 nooit moeten verkopen eigenlijk, maar daar was niet veel aan als je de singleplayer 2x had uitgespeeld aangezien er geen skirmish in zat.
    Leuke coop en skirmish is ook lachen.
    Wel iets lastiger op sommige punten, maar een uitdaging is leuker dan iets waar je je zonder moeite doorheen knalt.
    Erg goeie serie, Ubisoft kennende komen er vast nog wel enkele deeltjes bij. :+
    Gelukkig is dat bij hun series niet erg. _O_
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2006
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem ook een dag. En ben nu bij chapter 2 geloof ik. Ik moest de kerk beschermen. Erg vet allemaal. Ik snap niet echt waarom dit zo'n klein topic is. Het is toch echt een van de betere spellen denk ik zo. Oke niet iedereen vind de 2e wereldoorlog leuk. Damn de AI is echt goed trouwens. Ze proberen je echt te vermijden en je in de rug aan te vallen. Dit heb ik in de next-gen games niet eens gezien (GoW bijv.)
     

Deel Deze Pagina