Dit, en: Heb nooit het laatste spel gespeeld, gewoon niet aan toegekomen, maar de spellen op de Xbox zijn echt heel gaaf! Dit zijn er echt heel dom uit...
Het feit dat dit niks met Brothers in arms te maken heeft is wel heel erg lastig te vergeten vind ik. Eerst maken ze een authentieke game die gezichten bevat van echte veteranen en originele gameplay en nu hangen ze dezelfde naam doodleuk aan een schijtlollige game. Wellicht dat het voor sommige mensen leuke gameplay oplevert maar Gearbox is nou niet echt koning gameplay de laatste jaren. Ik vrees het ergste, zelfs als ze brothers in arms naam weghalen.
Zwarte dag in de geschiedenis van Brothers in Arms. Zijn ze helemaal gek geworden daar bij Gearbox. Die gasten daar snappen er helemaal niks van. Hoe kunnen ze dit nou doen. Brothers is Arms fans willen realisme en een authentieke oorlog's game. En dit is compleet het tegenovergestelde. Wat een stelletje !@@#@$%$%^#$#@@@#$$%%^&:"}{- lijers.
Op het Gearbox forum stond Furious 4 eerst onder BIA. Nu hebben ze het aangepast en heeft het een aparte forum, die alleen Furious 4 heet. Dus hopelijk begrijpen ze het zelf ook nu. Hoe ik dit allemaal erg vind met de naam etc. Vind ik het erger dat het betekend dat we geen vervolg krijgen op HH.
Brother in Arms had zo'n openeinde, hoopte dat ik nog met Matt kon spelen in de Ardenne, maar helaas ik ga deze kruising tussen the saboteur seriueus sam maar laten paseren
Gearbox steld zwaar teleur. Met iedere BIA titel werd het minder en nu dit. Ik hoop dat er snel een ontwikkelaar komt die deze franchise overneemt , maar dat zal wel niet gebeuren.
Ik hoop dat ubi en Gearbox overal dit soort reacties krijgen, dat lezen en dan toch echt gaan nadenken.. Ik vind het trouwens ook echt lullig voor de veteranen die hun naam in vorige BiAs hebben laten gebruiken, en dat zon game als dit ondervde naam BiA uit gaat komen!
Denk niet dat de hoge piefen van Ubi en Gearbox lekker hebben geslapen de afgelopen dagen Het "probleem" is makkelijk op te lossen door de BIA in de naam weg te halen.
Snap überhaupt niet hoe ze op de gedachten zijn gekomen om BiA ervoor te plakken? Iedereen kan toch wel begrijpen dat je niet zomaar een spinoff van een serie kan maken zonder daar goed over na te denken? De enige link met BiA en deze game is het feit dat het zich beide tijdens WOII afspeelt. Maar kom op, wat voor marketing mongool heeft dit bedacht? Als ik daar de baas was dan was het afgelopen voor degene die dit heeft bedacht.
Ik denk steeds meer dat Ubi erachter zit. Heb de announcement nog eens gekeken. En Randy heeft het ook over de oude BIA. "Games we intend to make again. But Ubisoft challenged us to take a entirely new approach of the WW2 shooter". Klink meer als we wilde een nieuwe BIA maken, maar Ubi zette ons onder druk om Furious 4 te maken en BIA ervoor te gooien voor naamsbekendheid.
Wow wat een teleurstelling is dit. Vind de BiA games echt geweldig, speel ze nog regelmatig. En nu durven ze met zoiets te komen. Opzich ziet het er wel grappig uit, maar ik zie totaal de link niet met de Brothers in Arms series.
Dat ziet niemand. BiA hoort gewoon niet in de titel, buiten dat kan het gewoon een toffe game worden. Maarja marketing he.