Ook binnen die Achievement Maar niet daarvoor speciaal aangezet, was dat alweer vergeten... Is wel een erg toffe game zeg!!!
Ach ik laat het nu ook maar zitten want als ik morgen de game nog haal kan ik de achievement toch niet meer halen..
Cod en bia zijn allebei heel andere games. Maar ik sluit me wel bij aan dat bia geniaal is en cod briljant ja
BIA I was wonderbaarlijk. Deze vond ik ook de vetste van het stel, maar die tank bij die boerderij was wel erg moeilijk, net als een tank in een dorp in earned in blood.
Ja ik heb ze ook allemaal gespeeld, die tanks werd je knetter van. Vond ik in deze een stuk makkelijker. Emotioneel vond ik m ook wel iets minder.. bij de eerste twee had ik serieus soms een traantje in mn ogen zitten
Maar je kunt toch maar 12 uur terug zetten? Want als ik het om 16:00 uur speel ben ik gewoon te laat..
Thanks voor de tip. Ik dacht dat ik te laat was maar kon nog even op basis van de Hawaiaanse tijdzone die 50G scoren. Maat van me hield gisteren mooi zijn klep dicht omdat hij mij wilde inhalen met gamerpoints. Heb ik die 50G toch weer weggepoetst. \o/
Ja, maar dat kan ook een psychologisch effect zijn wat ze aan het spel wilden meegeven. Ik bedoel: De band of brothers moet er wel blijven als ze willen dat je nadenkt over het verhaal.