1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Brothers in Arms Hell's Highway [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 okt 2008.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Bedoel je dat wanneer je sprint, je maar lastig kunt draaien net als in bijvoorbeeld Gears of War, of dat de controller layout lastig is om te sprinten en te draaien?
    Dat tweede had ik ook last van, totdat ik een andere controller layout gebruikte. Ik weet niet meer hoe die layout die ik nu gebruik heet, maar het is een layout waarmee je met A doet sprinten, en waarmee je inzoomt door de rechter joystick in te drukken geloof ik.

Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  2. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Tijdens het sprinten kan je wel draaien maar het gaat langzaam, zo gaat het in het echt ook.

3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Maar om te sprinten en te draaien moet je je vingers in hele rare posities wringen, waardoor het ook onnodig lastig is.

4. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, heb ik geen last van.

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    Ik heb de demo ook maar gedownload en ik was er alweer snel klaar mee..
    ik heb totaal niks met WOII games en dus ook deze game niet. Nja dat ligt bij iedereen anders natuurlijk. Maar bij alle filmpjes die ik had gezien vond ik ded game er goed uitzien, maar eigenlijk valt dat wel mee. De personages zijn mooi weergegeven, maar de animaties van de monden, lol. Dat is best wel crap. Of als hij orders geeft beweegt hij zn mond geneens. Het zijn kleine dingetjes, maar ik vind dat best wel jammer.
    Bediening goed? Lol? Ik vind het echt pure crap. Het systeem van GRAW en GRAW 2 is vele malen beter, waar je ook orders geeft. :+
    Ik vraag me trouwens toch ook altijd af waarom bomen met je meebewegen als je zelf ook beweegt. Ga maar eens bij een boom staan en kijk omhoog naar de bladeren. Draai rond (zodat t beeld draait), naar de bladeren gericht. t draait gewoon leuk mee.
    Heb je in zowat elke game, maar waarom eigenlijk? Dit is geen punt van kritiek, maar gewoon een vraag. :+

6. Splintertje

Splintertje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is me ook opgevallen, allemaal 2d plaatjes. Zal wel makkelijker te maken zijn, je hebt dat ook bij de rookgranaten van cod

7. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    ja, inderdaad dat is zwaar treurig. Hadden ze beter uit kunnen werken.

8. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    de animaties van de monden is idd niet om aan te zien. Vooral omdat je best veel filmpjes tussendoor hebt. Als het zo lang duurt om een spel te maken vindt ik wel dat je dit ook goed mag doen. Lijkt nergens op. Maar de rest van het spel vindt ik erg goed. Heb nu het stuk gehad dat je peter moet beschermen met je sniper. In het begin ging het sniperen bij mij erg slecht. Werd ook gekild maar daarna revanche genomen en veel achter elkaar neergeschoten. Maar in de loop schieten was echt moeilijk.

9. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Had veel van het spel verwacht, en wilde hem eigenlijk ook gewoon gaan kopen. Maar dat is veranderd nadat ik de demo heb gespeeld. Besturing is niet logisch, spel speelt niet fijn, en als laatste: het ziet er allemaal gewoon lachwekkend uit. Dat ze zo'n spel als dit met zulke grafics op de markt durven te brengen. Dat is iig mijn mening. Anderen kunnen het geweldig vinden, maar ik zal deze game nooit kopen.

10. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben iemand die deze game, ondanks de minpunten, egt geweldig vind.:D

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    De demo is gewoon ruk en de graphics zien er in de full-game veel mooier uit. In de full-game vind ik de graphics gewoon goed en de besturing kun je ook gewoon aanpassen. En ik vind hem net zoals SusPenZz ook geweldig, gewoon een dikke game. :D

12. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Nu ik de game uitgespeeld heb heeft de game voor mij totaal geen replay waarde.
    Een slechte online multiplayer en geen offline multiplayer zorgt ervoor dat ik de game niet meer speel.

Hoe klinkt t geluid als je een killroy tegen komt met de killroy code aan?

Laatst bewerkt: 17 okt 2008
  13. Venzl

Venzl Uw gastheer

Leuk Bevonden:
    0
    Had de game na 2 dagen al uitgespeeld...erg goed verhaal. Kan ook niet wachten tot deel 4, het Ardennenoffensief, maar dit deel zal ik niet meer veel gaan spelen. Speel het eigenlijk al helemaal niet meer.

14. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    online heb ik 1 keer gedaan en vond er geen zak aan. Nadat ik de sp heb uitgespeeld verkoop ik hem denk ik weer. Doe er anders toch niks meer mee.

15. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er zoal leuk in de multiplayer, en kan je ook split-screen spelen?

16. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    eigelijk viel de game wel tegen, na het utgespeeld te hebben vindt ik hem eigelijk nog slechter dan de eerste 2 delen.

17. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt niks is leuk aan de mp. Maar mischien hebben andere mensen er een andere gedachte over. Maar ik niet.
    Single player heb ik bijna uitgespeeld op laagste niveau en heb geen zin meer om de andere niveau's te spelen. Het verhaal is opzich wel goed maar om nou te zeggen dat het een goed spel is geworden nee. Daarom heb ik hem net op de bazaar gezet

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ok, game is niet perfect maar wel gewoon (erg) goed verder. Schoonheidsfoutjes zitten er wel in maar dat maakt 'm niet slecht ofzo. Verhaal is echt heel sterk!

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik speel nu op authentic en ik durf nu echt niet meer zomaar een paadje over te steken zonder covering fire. Het is gewoon scary.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Heb hem nu ook, hij heeft me positief verrast. Demo vond ik echt zwaar slecht maar de game speelt veel beter vergeleken met de demo. Net Act 2 gedaan, op het laatste stukje waren al mijn teammates dood, heb echt een half uur staan schieten van ver, was echt spannend. :)

Maar wow, de game valt grafisch wel mee, eigenlijk gewoon slecht maar die tussenfilmpjes zijn wel echt een dieptepunt hoor. Grahpics boeien me niet veel maar dit is gewoon echt zwaar triest.

Deel Deze Pagina