1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Brothers in Arms Hell's Highway [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 okt 2008.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik heb hem op de middelste moeilijkheidsgraad gecompleted. De game was echt supervet, heb me erg vermaakt. Heb tussendoor nog even wat MP gespeeld, maar dat is ruk. Echt een SP spel. Daardoor heeft de game echter totaal geen replay meer voor mij.. Jammer, misschien als ik echt zin heb dat ik dan ga ik de game op Authentic spelen.. En de Kilroy's zoeken.
    Maar het spel was echt top, ik hou van dit soort games. Ga deel 4 ook echt spelen, Ardennenoffensief is een toffe setting.

2. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat houd dit in?

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan krijg je een berichtje op je scherm als je dichtbij een Killroy bent. :)

4. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je dat elke keer invoeren? Of is één keer genoeg?

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    1 keer is genoeg. In de startpost staat ook een code voor Recon Points, maar deze staan al op je map dus zijn niet moeilijk te vinden.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    En daar krijg ik wel gewoon achievements mee he ?

Speel op Casual maar de game is toch nog best pittig. Vind hem echt sterk, geeft me tenminste een echte Tweede Wereld Oorlog gevoel in plaats van die Hollywoord WO2 CoD en MoH. Enigste zijn de grahpics voor de rest heel leuk! :)

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja daar kan je gewoon achievements mee halen.

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat een game _O_, met je sniper op het gebouw van Philips duitsers snipen op het Centraal Station van Eindhoven _O_

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mooi dat je het een kans hebt gegeven, moeten eigenlijk meer mensen doen. Maar dat is de schuld van Gearbox zelf om een demo uit tegeven die helemaal niet op het spel lijkt.

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Haha meesterlijk stukje inderdaad _O_ En dat je daarna die winkel ingaat en daar boven Pieter aantreft en die dan tegen jou in het Nederlands begint te praten. _O_

Demo geeft de Full-game inderdaad niet goed weer, en in het normale spel vind ik de graphics best aardig (op sommige stukken om te huilen, maar soms zoals in dat ziekenhuis level zijn de graphics erg mooi) maar in de demo zijn ze echt lelijk...

11. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje: Omdat ik de laatste tijd vaak hoor over dit spel, denk ik erover na om dit spel te gaan ruilen in de Bazaar :)

Maar een paar vraagjes:

- Is het de moeite waard als je niet van Tactical Shooters houdt? (Althans, niet gespeeld ;) )
    - Is dit het waard tegenover BF: Bad Company?

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nou, hij is wel tactisch je rent niet als bij CoD een lange weg af en maar mannetjes neerknallen als of je Rambo bent. Je hebt meerdere paden, en zonder tactiek te gebruiken kom je echt niet ver.

13. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je hebt ook echt een Squad menu waarin je opdrachten moet geven en dat soort dingen?

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je hebt verschillende squads, meestal 2 verschillende tot wat ik nu heb gespeeld. Een Assault en die andere met RPG. Heel simpel kan je ze besturen, je kan zeggen waar ze moeten staan en waar ze moeten schieten. Vind het heel handig, zonder hen is het echt zwaar pittig. Ze kunnen dood, en dat blijven ze ook tot je een stuk verder bent.

15. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Is het voor een persoon dat nooit Tactical shooters heeft gespeeld, ook lastig om te begrijpen of niet? Want ik ken dat systeem niet echt,

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom speel je de demo even niet? Dan kan je wel de controls even testen.

17. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de demo, maar de intro was zó lang, ik heb hem maar gelijk verwijderd 8)

Maargoed, ik zal het maar gaan proberen :)

Dank je, Fiasco (baas :cool: ) en HybridTheory :)

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Speel ook nooit tactical shooters, maar is makkelijk om te kennen. :)

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nee is niet echt moeilijk. Want in de game kun je er ook voor kiezen om een tutorial te volgen en daar word alles duidelijk uitgelegd.
    En anders maar ff de demo spelen.

20. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    En nog de laatste vraag, wat hier eigenlijk niet eens hoort: Is deze game beter dan Bad Company? (En dus ook waard om te gaan ruilen? )

Deel Deze Pagina