1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Brothers in Arms Hell's Highway [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 okt 2008.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee niet meer, was even leuk maar het werkte gewoon niet goed.

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    oke, zonde. Ik vond hem in EiB wel aardig

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heerlijke game, ondanks dat ik laatst COD:WAW gekocht heb, en je zou denken dat ik die zou spelen heb ik BIA helemaal opgepakt. Het hele squad gebeuren vind ik echt supertof en de levels waar ik nu zit zijn echt heel gaaf, grafisch zeer netjes ook en heel sfeervol.

Anyway....ik vroeg me af, zit er helemaal geen mes in de game? Zou zo handig zijn om dit eenzame nazi soldaatje mee van zijn leven te beroven hier. Heb alleen maar een pistool en meer niet....ik zou hem graag stilletjes mollen.

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Grafisch netjes zeg je? Sorry hoor maar het ziet eruit als een game uit 2006...
    En nee je heb geen mes :mad:

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Baptism of fire? Die missie...in het pikdonker, allemaal vuur om je heen...vind ik er echt zeer mooi uitzien en zeer sfeervol. Dan de missie Black Friday, stromende regen en donker...vind ik er absoluut prachtig uitzien ja. Of de intro naar die missie toe..heel mooi.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
  8. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk snap ik niet dat mensen een spel afkraken, omdat er geen replay waarde is. In mijn ogen moet een spel waarde hebben als je het voor het eerst speelt. BIA-HH heeft dat zeker. Het spel is niet super, maar ook niet slecht. Ik heb me er prima mee vermaakt. Daarna de kast in en op naar het volgende spel.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Qua extras schijnt het heel schaars te zijn, terwijl de vorige games dat genoeg hadden, kon je genoeg unlocken. Maar toch zie ik mij de campaign wel een tweede keer spelen, en dan op authentic , want die is nu bijna beschikbaar straks.

Maar niet alleen qua extras...als je die twee filmpjes kijkt zie je hoeveel realistischer alles was, baker loopt veel realistischer, moet je zien hoe gaaf die gun heen en weer zwaait....of hoe de First person actor werkt...dat allemaal is uit de game gehaald..maar waarom? Zo raar.

Maar goed....toen tijdens E3 nieuwe gameplay videos uitkwamen zag ik allang dat dat allemaal weg was...en dus bereidde ik me voor op een duidelijk mindere game. Toen ik de game eenmaal kocht bleek ie toch erg cool te zijn, ondanks de hype en beloftes. Maar hoe tof ie ook is..er had meer in kunnen en moeten zitten....vooral na zoveel delays...maar ja wie ben ikom dat te zeggen?

10. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Het is wel sfeervol ja, maar het is allemaal zo wazig. De textures zijn gewoon niet scherp; iets wat je met FC2/GoW2 bijv. wel hebt.

Heb wel genoten hoor van de SP. Alleen moet ik nu wachten tot 17 sept voordat ik het spel 1000GS kan halen :mad:

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik vond het ook een leuk spel, tactische zooi was erg gaaf. Levels waren sfeervol en cool dat het zich in NL afspeelde. Maar het had inderdaad zoveel meer kunnen zijn. Echt raar dat ze een aantal dingen eruit hebben gelaten, die er in de trailers van E3 echt geweldig uitzagen.
    Maar nu inderdaad maar wachten op 17 september. :9

12. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het spel sinds enige week in huis en ik moet nog even wennen aan de gameplay. Waar ik aan stoor is dat ik soms mijn mannetjes niet zie. Ik zie vaak alleen de schaduw en ik hoor ze bewegen en praten. Iemand anders last van dit probleem?
    Los van dit, een zeer vermakelijke single player (tot nu toe)...

13. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Nee ik heb mijn teams altijd wel gezien, maar ik heb het spel dan ook altijd op de HDD geïnstalleerd gehad. Ik weet niet of dat wat uitmaakt, maar je kan het altijd proberen! ;)

14. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de standaard van 20gb. Ik doe maar "reload last checkpoint", maar het is vervelend als je net flink bent opgeschoten en opnieuw moet beginnen.

15. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Op de standaard van 20GB past toch wel een spelletje tenzij je hem vol hebt gepropt met demo's ;)

16. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Check, ik ga dat eens proberen. Ik neem aan dat de savegames wel blijven, of niet?

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja, maar voor die ene keer campaign heb ik destijds 60 euro betaald. Goed, het verhaal is erg super en BIA IV word wellicht Bastogne, maar het mag toch allemaal wel beter in het volgende deel hoor. Trouwens: Als die jongens in BIA van de 101ste zijn, dan wil ik in het volgende deel wel een praatje met Captain Winter uit Band of Brothers. Heel simpel omdat in die serie ook vaak genoeg een keer Baker, hoofdpersoon BIA, word genoemd. Ik meende zelfs een keer in Bastogne door Col. Sink in gesprek met Winters toen. Damn, dat zou vet zijn als die verhaallijnen elkaar kruisen. ;):)

18. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Beetje jammer van die achievement dat je het op 17sept moet spelen. Nu heb ik 950/1000, het spel geruild voor GoW2 en zal ik die laatste 50 nooit halen 8)

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Deze game heeft het helemaal veranderd voor mij. Vond de game echt waanzinnig tof, je moet nadenken om verder te komen, tegenstanders komen niet als kippen zonder kop aanrennen. Het geeft me allemaal een betere sfeer, pas geleden CoD 5 gespeeld en vond hem echt totaal niks meer aan, die game is zo ongelofelijk arcade vergeleken met BIA.

Hopelijk wordt de volgende BIA wel gewoon weer heel erg tof, kan niet wachten. :D

20. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Huh hoe heb je die achievement gehaald van 100 dagen spelen. Toch niet 100 dagen gespeeld he?

Deel Deze Pagina