Nee timezone veranderen van -12, opstarten, terug naar dashboard, timezone veranderen naar +12, opstarten, terug naar dashboard, herhaal 99 keer en klaar
En bij die achievement waarbij je 3 maanden elke week moet spelen, moet je gewoon het bovenstaande doen en dan op een zondag zodat je dus steeds switcht tussen zondag-maandag.
Op een zondag, zodat je dus ook die achievement haalt waarbij je 3 maanden elke week moet hebben gespeeld. Het principe is best simpel. Doordat je de timezone steeds wisselt van -12 naar +12 en het spel dan opstart speel je het spel dus steeds op een andere dag. (zondag-maandag-zondag-maandag enzovoorts). Snap je het?
Wat is het toch een toffe game, ik blijf het maar spelen. Het is misschien niet de mooiste, maar zeker geen lelijke game, maar gewoon goed. Maar de gameplay is zo tof en het werkt lekker. En het verhaal is goed. Ik zie hem nu steeds staan voor 15 euro bij Gamehubs ofzo. Dat is echt geen geld voor deze game.
Ik vind het ook een geweldig spel. In het begin waren sommige filmpjes echt lelijk zoals diegene waarbij je met dat vliegtuig in een weiland landt (neerstort). Maar in het spel zelf vind ik de graphics op sommige momenten weer erg mooi zoals in dat ziekenuis en overdag met de kleurige weilanden en oude gebouwen. Dat het zich in Nederland afspeelt vind ik echt een pluspunt en de sfeer is dan ook erg goed uitgewerkt, en wat ook een leuke extra is is dat er van die Nederlandse winkels inzitten. Ik vind de gameplay ook leuker dan de zoveelste run 'n gun shooter, en het tactische aspect is ook dik in orde. En dingen zoals die slowmotion camera's bij headshots en explosies zijn altijd leuke extra's. De multiplayer heb ik zelf bijna nooit gedaan, mede omdat er toen best weinig man online waren.
Niet vergeten om het op 17 september te spelen Ik moet sowieso alle Kilroy's nog, dus ga denk nog een keer doorspelen.
Heb het spel voor die 15 euro ook maar bestelt, ben wel benieuwd. Was niet heel erg onder de indruk van de demo, maar vond de eerdere delen leuk om te spelen, dus wil het voor 15 euro zeker wel eens proberen. Zit weer geen online in zeker trouwens?
Het verhaal is dik lachen en de eerste keer dat je een los been naast een dode kameraad of Duitser ziet ook wel. Die rondvliegende lichaamsdelen zijn in deze game goed uitgewerkt. Het is niet te overdreven, maar gewoon goed gedaan. Het verhaal daarentegen heeft na de laatste missie van de game een soort van climax, maar dan moet je wel je oren en ogen openhouden en goed luisteren naar het stukje.
Spoiler Ik vermoed dat we naar Bastogne gaan. Ik wil Gonoeroe wel tegenkomen in de bossen daar. Nee, maar ik hoop wel lui van Band of Brothers tegen te komen als de volgende Bia zich daar afspeelt. Jammer dat Baker dan een ondergeschikte is aan Winters. P.s. Bastogne koeken bij de hand als je de game speelt!!!
Ik ook, maar dan hoop ik wel op een veel betere game en Spoiler sneeuwlevels zoals in Medal of Honor Allied Assault, maar dan free roaming style.
Nou Free Roam hoeft van mij niet echt en zal het ook wel niet worden. Als ze de game maar niet te vroeg aankondigen. Maar ze moeten wel trouw blijven aan het BIA principe en weer een goed verhaal maken.
Ik heb de game al een tijd niet gespeeld maar wil hem binnenkort weer eens oppakken. Kan je de gemiste Killroys achteraf ook gewoon vinden door een checkpoint te laden?
Ja dat kan gewoon gewoon bij Chapters een level kiezen en dan de checkpoints. Handige guide: http://www.msxbox-world.com/forums/lofiversion/index.php/t11944.html Ik heb deze laatst ook gebruikt.
Wat ik wel jammer vond, en ook heb gelezen, is dat ze het verhaal hier en daar zelf hebben verzonnen. Ok, de meeste dingen zijn historisch correct, maar bepaalde kleine stukjes niet. Ook vind ik het jammer dat het Nederlandse landschap niet geheel in stijl is nagemaakt; vooral doelend op de weilanden en dergelijke. Eindhoven is dan wel weer erg super gedaan, maar ik had graag op een andere manier willen vechten omdat de game toch wat teleurstelde soms. Als er inderdaad een BIA zou komen die zich in de sneeuw zou afspelen, dan hoop ik dat ze die game pas op de volgende generatie consoles lanceren. Eind 2010 is vroeg genoeg, want BIA HH was overduidelijk nog in zijn ontwikkelfase toen die uitkwam. Deel I & II imponeerde echt en daarom vond ik deel III wat tegenvallen toen ik hem speelde. Deel II heb ik nooit uitgespeeld, maar die was ook redelijk buggy toen ik hem speelde. Als we kijken naar de toekomst van deze serie, dan moet er qua gameplay, graphics en multiplayer erg veel veranderen en daar kun je beter maar een paar jaar de tijd voor nemen.