1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Brothers in Arms Hell's Highway [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 okt 2008.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    De nieuwe MOH? Man, Airborne deed me pijn in mijn hart. Echt, verkrachting van een goede licentie en een heel mooi stuk geschiedenis. EA moet zich diep schamen en had van mij na deel I al moeten stoppen. Zodra EA geld ruikt in een game, komen er 4 delen achteraan en 100 uitbreidingen ofzo, kijk maar naar Sims en al die sportspellen. Ik vond Aiborne echt teleurstellend, daarom bid ik dus niet voor een nieuwe. Niet dat bidden in dit leven zin heeft tegenwoordig. ;)O-)

2. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Games als Fifa 09 en Madden NFL 09 zijn er enorm op vooruit gegaan t.o.v. hun voorgangers.

p.s. God = HOAX.*)

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Dat neemt niet weg dat ik niet op een nieuwe MOH zit te wachten, mits van COD of BIA kwaliteit. Ik zit eerder te wachten op BIA - Bastogne. ;):)

4. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    MOH op de PS1 was goed (De eerste), Frontline en Allied Assault waren fantastisch. Na Frontline ging het bergafwaards.

Laatst bewerkt: 28 mrt 2009
  5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Helemaal mee eens. De latere MOH games op de Wii, Handhelds en nog wat op de Xbox en PS2 waren inderdaad al heel erg teleurstellend. Je kent EA: Ruiken ze geld, dan komen er vervolgen tot vervelens aan toe, dus realisme en authenciteit is ook ver te zoeken vaak in WWII games, zeker van EA. ;):)

6. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb me redelijk vermaakt met Airborne. Vooral het feit dat je met je parachute kan bepalen waar je wilt beginnen in single en in multiplayer, het was alleen jammer at er zo weinig mensen meededen met het spel.
    Wat betreft BIA: Bastogne, dat gaat misschien wel BIA: Seven Roads to Hell heten. Vaak genoemd in menig boek en de bekende tv-serie. Who knows...

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    In de 1e wereldoorlog was het in die buurt ook al een hel. In ieder geval heb ik wel zin in een nieuwe BIA game, maar aub maak hem niet zo verrotte moeilijk. Ik heb deel II, earned in blood, om die reden ook nooit uitgespeeld. Ik kwam vannacht in de kroeg ook een kennis tegen die hetzelfde erover dacht. Hij speelde wel BIA HH in minder dan een dag uit, maar ook hij vond earned in blood echt te erg. Road to Hill 30 is nog altijd de beste, behalve die kuttank bij die boerderij. In earned in blood hadden ze ook zo'n moment, in een dorpje. ;):9:mad:

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    EIB was juist tof. RTH30 was meer open landschap en EIB was meer Urban. Dat maakte het wel moeilijker maar wel toffer.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Toch wil ik een game kunnen uitspelen. Mijn beste gameprestatie zijn twee BIA games, GRAW 2 en Mass Effect op Insanity. O, ik ben Ace Combat 4 nog op alle moeilijkheidsgraden vergeten. ;)8)

10. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb vandaag voor het eerst deze game gespeeld, wat een vette game zeg :)
    had hem voor zo'n 13 euro bij play.com besteld een maandje terug, net pas gespeeld. echte aanrader voor iedereen die hem nog niet heeft. zou er zelfs nog geen spijt van hebben als ik er 50 euro voor had betaald :p

11. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem vandaag binnen gekregen, ook voor maar 14 euro ongeveer. Leuke game hoor, af en toe zit ik wat te kloten met het uit cover komen etc. maar ik vind het een leuke game. Ik heb ook al een aantal potjes op xbox live gespeeld wat ik eerlijkgezegt nog best leuk vind. Dus als je eens online wilt spelen invite me gerust!

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Deze game is niet echt voor online bedoeld IMO. Bij mij werkte het iig niet echt lekker allemaal. Lekker bij SP blijven :).

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben m nu ook aan het spelen. Heb erg genoten van deeltje 1. heb helaas deel 2 nog niet gespeeld, maar zit er nu wel sterk aan te denken nu ik zo deel 3 aan het spelen ben. Het verhaal is gewoon top. Gameplay vind ik eerlijk gezegd een beetje allemaal van hetzelfde. loop van gevecht naar gevecht. onderdruk ze en flank ze dan. maargoed, al met al een zeer goed spel.
    Zit nu in het level van het ziekenhuis. Dat vind ik dan toch wel wat minder puur omdat ik niet zo van die gameplay hou. Het past verder ook niet echt in deze game. Maar dan weer wel in het verhaal, maargoed.. ff er doorheen bijten. het zal vast geen heel lang stuk zijn.

14. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga nu de laatste missie in, tot nu toe een best aardig spel, maar het valt me toch ietswat tegen. Ik vind de missies die je in het begin krijgt (buiten en overdag) leuker dan die je later krijgt.

Het realisme is ook een gróte klap achteruitgegaan met zijn twee voorgangers. Ten eerste heb je oneindig health en kan je door heel het level 300x geraakt worden. Als je rode scherm maar niet te rood wordt. Bij andere delen kon je maar een paar kogels vangen over heel het level.

Het rennen kan je oneindig doen, en als je na het rennen wilt schieten schokt je crosshair niet eens. Je kan gewoon in een keer haarzuiver in het hoofdje mikken.

De AI van de ennemies is in mijn ogen ook achteruit gegaan. Ik zit nu nog in mijn eerste playthrough op Veteran. Ik heb nog maar een keer gehad dat hun mij flankte, de rest van de keren was het rustig prijsschieten.

Ook het hele geesten verhaaltje is in mijn ogen niet bepaald realistisch.

En dan ben ik nog gezwegen over de wapenkeuzes waar ze de leuke wapens hebben laten vervallen. Ik had graag een springfield sniper in dit spel gezien. Tevens hebben ze onss gigantisch veel wijsgemaakt in de voorgaande filmpjes. Daar kon je niet alleen bukken maar ook liggen, en kon ELK gebouwtje in je omgeving kapotgeschoten worden met een bazooka.

Dit spel wilden ze duidelijk meer richten op het mainstream volk, en niet voor de Brothers in Arms fans die graag alles zo realistisch mogelijk wilde hebben.

Laatst bewerkt: 1 jun 2009
  15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wanneer dat schermpje rood wordt wordt je nog niet geraakt. Een of een paar schoten kunnen dodelijk zijn.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Geestenverhaaltje? Heb jij een andere game gespeeld?

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Die shit met die pistool zal hij vast bedoelen. Verhaal had potentie maar het is slecht verteld. Net zoals de emotie van de personages, ze probeerden het maar het was echt een fail geworden.

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind dat verhaal met die geesten wel interessant. Het laat een beetje zien dat die soldaten echt mensen zijn, met echte emoties. Denk dat heel wat soldaten echt geesten hebben gezien hoor tijdens die oorlog. Door alle ellende die ze om zich heen zien gebeuren continu..

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Hier ben ik het ook wel mee eens, maar in Ubisoft zijn geval denk ik dat het meer gebruikt is om aan het einde te vertellen dat deel IV misschien in de sneeuw is als die komt. ;):9

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind het verhaal goed gedaan. Zeker als je 1 en 2 hebt gespeeld.
    Over de wapenkeuze kunnen ze niet veel aan doen. Ze liepen vroeger niet standaard met Snipers rond.

Deel Deze Pagina