1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door unXist, 17 mrt 2005.

  1. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanx :) ik leit ze alleen nooit naast elkaar rijden dus dat zal het probleem wel zijn :) ga het nou weer ga proberen *)
     
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in chapter 6:'-( (Carentine)
    Je moet het industruële gebied van die stad van de Duisters vrijmaken, op zich lukt het allereerst begin me wel, maar op-den-duur komen er dan 2 tanks aan, bij 'Tips' staat dan dat 'k een Panzerfaust (ofzo:{) moet pakken om die tanks te laten ontploffen. Weet iemand wáár die panzerfaust ligt. Ik ken die omgeving redelijk uit m'n hoofd dus probeer het maar uit te leggen, (ik snap je vast wel;)) want nu moet ik telkens die tanks laten ontploffen d.m.v. een granaat in de cabine te gooien, maar daarbij gaan telkens m'n mannetjes dood omdat ik die tank m.b.v. hun ergens naat toe laat lokken???
     
  3. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk sta jij nu achter een muurtje, dan zie je lenks schuin voor je twee nazi-teams die je net niet kunt raken, kijk dan naar voren naar een klein soort van stroomkastje daar ligt ie :)
     
  4. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een slechte peent van de situatie waar je waarschijnlijk zit:
    [​IMG]
    (bovenaanzicht he :+ )

    Oranje: gebouwen
    donkergrijs: lage muurtjes
    zwarte vlekken: dekking voor duitsers
    rode stipjes: duitsers
    groene vlekken: hier komen duitse tanks
    blauwe rechthoek: doos met panzerfausts


    Zo pak je het aan: zet je team ff op een afstandje zodat die niet kapot worden geschoten, loop naar die doos met panzerfausts en schakel de twee tanks uit, dan pas met je team de duitse infanterie
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
  5. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Tha BomB en FR@, Bedankt, vooral die tekening was handig;)
    Toch vind ik het wel listig, want telkens als ik die tank wil verotknallen8) wordt ík ook geraakt, maar toch bedankt;)
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alwééééér hulp nodig:'-(
    Ik zit nu in chapter 17 ofzo, als ik de kerk moet beschermen. In het begin sta je aan de top en moet je die Duitsers elimineren met een sniper, da's wel te doen;) Dan moet je naar beneden en komen er op-den-duur tanks aan, je moet dan naar rechts lopen om die bazooka te krijgen en vervolgens schiet ik die tank kaduuk, maar dan komt er van rechts nog een tank aan en ik weet niet hoe ik in hemelsnaams die kapot moet krijgen met nog maar 1 à 2 bazooka-raketten. Weet iemand het wel en zo ja, duurt de missie dan nog lang, want ik vind hem niet zo leuk:9
     
  7. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is juist super cool!! min antw. staat in de BIA thread ;):)
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je hebt toch maar 5 raketten in totaal, en een tank gaat na 3 à 4 raketten kapot??? You do the math;) dat kan toch nie, ik kom zonder raketten te zitten???:confused:
     
  9. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje creatief zijn he jongen :+ Die bazooka staat bij een krat waar xtra ammo ligt en als je rondom de kerk loopt op die verdieping staat er aan de andere kant ook nog een krat met ammo ;)
     
  10. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0

    ik kan bij die ene krat zoveel herlaaden als ik zelf wil, dus ik kan gwn op een plek staan.
    @game4ever je zag die kraan tog wel staan :eek: :+
     
  11. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog zoiets, probeer in de korte tijd die je hebt om te mikken te mikken op de achterkant, daar zijn de tanks het zwakst en daar heb je dus minder raketten nodig
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik besef nu ook dat het een beetje dom was ja, ik zag het zo snel niet en toen heb ik meteen hier om hulp gevraagd, maar inmiddels heb'k em al uitgespeeld dus ik zal voortaan niks meer vragen (alleen nog maar helpen;))
     
  13. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij Missie 4 bij de Kerk en daar moet je die German Morters Killen, maar hoe krijg ik ze dood ? en hoe ?
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie m'n antwoordt in de Brothers in Arms Topic;)
     
  15. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik zag het. Dankje. :)
     
  16. larzzz

    larzzz Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    ej, ik zit nu vast in het laatste level. als ik wakker wordt, moet ik de amerikaansae tanks gaan halen maar ik kon niet voorbij die 2 duitse tanks. kan iemand me helpen?
    alvast bedank
     
  17. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn advies: ren zo hard dat je benen kunnen rennen, aan het begin probeerde ik me te verbergen maar dan leg je hoe dan ook toch wel het loodje.
    probeer als de missie begint direkt te rennen in de richting van het gele pijltje op je kompas.
    de tanks moeten dan nog de bocht om voor ze je zien.
    als je beschoten wordt(wat gaat gebeuren) probeer dan dicht langs de heggen te komen maar blijf doorrennen.
    als je dan bij de us tanks bent duurt het nog even voor ze gaan schieten en is onder de brug een goede verstopplaats om het een tijdje uit te houden(voor die mg42 etc.)
     
  18. larzzz

    larzzz Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks, maar t was al niet meer nodig... |:- ik had m al gehaald _O_
    toch bedankt!!
     
  19. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet vervelend doen ofzo maar vergeten jullie niet bepaalde dingen tussen quote balkjes te zetten ;)
     
  20. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet toch zelf ook wel op welke vraag iemand iets beantwoordt _0/
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2005

Deel Deze Pagina