Brothers in Arms Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door unXist, 17 mrt 2005.

  1. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had hem al een 5 dagen na de release uitgespeeld, maar wat een k*t einde zeg! ik had echt wel wat spectaculairders verwacht van een game waarvan de rest wel zo supergoed was!:confused:
     
  2. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond/vind het spel super de singleplayer was super mooi maar de multiplayer zuigt aan alle kanten.
     
  3. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en nu terug ontopic graag, dit soort dingen bespreek je maar in de gewone BIA-thread.
     
  4. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    realiteit!!
     
  5. mad94

    mad94 MP

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: Ik krijg de coopmode ook niet aan de praat op mijn Xbox. Ik weet je moet allebei een fire en assaultteam kiezen. Ik kan 1 team kiezen (bijv. fireteam allied); hoe selecteer ik vervolgens het tweede team (voor dezelfde speler)? Of gaat dat automatisch? :D

    player 1: allied assault team & allied fireteam
    player 2: german assault & fireteam



    Thanks _0/ .

    Mad
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2005
  6. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt niet bij elkaar alleen tegen elkaar (behalve als je met 4 spelers via systemlink doet) je moet gewoon je vriend bijv bij de duitsers zetten en jijzelf gaat bij de amerikanen. Het maakt niet uit in wat voor team je zit een assault team of een fire team dat is beide goed :9
     
  7. OnoTimmie

    OnoTimmie Xbox-ert

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij doet de multiplayer mode het niet... Ik kies een team .. player 2 ook .. en dan staat er : Sign-in failed ...

    Ik doe split screen ... kan iemand mij zeggen wat ik moet doen?
     
  8. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    He jij ook al dr zij er nog meer : Stannov bijv. die heb ook problemen ermee ik heb via pm met stannov geprobeert op te lossen maar t lukte niet . Dat Sign-in failed heeft er niks mee te maken dat is voor xbox live.
    En je kan NIET bij elkaar horen he je moet de een duitsers de ander amerikanen. Hebbie dat?
    EDIT: Oh en Mad94 dat gaat automatisch ja. Jij bent de leider van de amerikanen van allebei het Fire team en van het assault team. Mar in sommige levels heb je maar een team.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2005
  9. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik heb een vraag. Ik heb BIA al 3 keer uitgespeeld (op easy, normal en hard) en nu ben ik op authentic bezig. Zit nu in level 14 ofzo, purple lain geloof ik. Anyway, in het begin moet je paar Duitsers omleggen en dan moet je langs een dijk een heel stuk rennen terwijl er aan de overkant allemaal Duitsers op je staan te schieten. Normaal ging die altijd zonder veel problemen. Maar nu wordt ik elke keer doodgeschoten als ik van het eerste stukje cover naar het 2e loop. Op die Duitsers schieten met me sniper heeft niet veel zin, want zolang je de overkant nog niet bereikt hebt komt er telkens weer versterking aan als je Duitsers dooschiet. Ik snap er niets van: op die andere 3 standen verloor ik op dat stuk altijd max 2 mannen en nu worden ze vanaf het begin af aan afgeslacht. Iemand ervaring?
     
  10. -Xray-

    -Xray- Guest

    Ik ben ook op authentic bezig. Ik heb de andere moeilijkheidsgraden dus al gehad. Volgens 'extra' in het hoofdmenu heb je dan een aantal cheats unlocked, namelijk unlimited ammo en nog iets. Deze cheats moet je in-game activeren, maar hoe doe je dat? Of werken deze cheats alleen online?

    @Gunfighter: Bij elke heg zit een stukje waar je makkelijk een team achter kan zetten om te vuren op de vijand. Ik zet daar meestal mijn fire team neer en laat je ze de vijanden supressen. Ik schiet dan ondertussen met mijn sniper een paar Duitsers neer en sprint naar de volgende heg. Je moet wel snel zijn anders zitten er meteen weer 'nieuwe' Duitsers. Vervolgens schiet ik met mijn sniper weer wat mannetje neer en laat mijn fire team naar mij toe komen. Die laat ik dan weer supressen, en dan laat ik mijn assaultteam naar mij toe komen en dekking zoeken, dan sprint ik weer naar de volgende heg enz..enz.. (mss is het op authentic idd veel moeilijker, daar ben ik nog niet)
     
  11. -Xray-

    -Xray- Guest

    Laat maar, ik heb het al gevonden.
     
  12. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    @gunfighter, net als wat XRAY zei je fire-team laten supressen zelf naar de volgende cover rennen, en een aantal duisters koud maken, je assault-team bij je roepen die laten supressen. En dan laat je je fire team komen. En dan begint het weer van vooraf aan, het duurt natuurlijk wel weer wat langer maar je hebt het in iedergeval wel zonder al te veel schade overleefd (hoewel dat laatste stukje erg lastig is naar mijn mening).

    @xray, kon je ze egt niet vinden ?? gewoon bij cheats en dan eentje selecteren. (ik weet dat je ze nu heb gevonden hoor)
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2005
  13. -Xray-

    -Xray- Guest

    Nee, ik zocht me rot. Ik drukte elke keer op 'start' en ging dan naar het 'options' menu. Ik heb elke optie daar 10x doorgelopen en ik zag maar niks. Ik werd echt gek. Toen viel me opeens op dat als je op 'start' drukt er linksonder in je beeld een 'x' staat met daarboven 'cheats'. Ik kon me wel voor mijn hoofd slaan...stomme drol dat ik was :D
    Die unlimited ammo cheat is vooral fijn qua granaten, die dingen gebruik ik nu te pas en te onpas. Vroeger was ik erg zuinig op die dingen, bang dat ik er geen meer over zou hebben als het echt nodig was.
     
  14. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt mensen heb dat level nu ook uitgespeeld op authentic en ik had maar 2 mensen verloren. Nu proberen het hele spel op authentic uit te spelen. Ik vrees voor Push Into Carentan, die missie is echt zo lastig. Zelfs op normal en hard het ik het zo vaak moeten proberen voordat ik hem uitgespeeld had. Iemand ervaring met dit level op authentic?
     
  15. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Unlimited ammunition cheat gebruiken en gewoon alleen maar granaten pleuren. Kan nooit moeilijk zijn. ;)
     
  16. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe jah ok maar bij dat laatste stuk in dat pakhuis red je het denk echt niet met alleen maar beetje handgranaten gooien. En ik gebruik die cheat liever niet vind ik niet zo vet, wil het gewoon doen met de ammo die ik meekrijg. Is al die andere missies ook gelukt..
     
  17. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Er ligt bazooka ammunitie op het industrie terein. Schiet daar gewoon alles mee aan flarden.
     
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    ej mensen ,


    ik zit vast in een lvl waar je op het eind tijdens een duits mortier aanval een tank moet uitschakelen , er zijn 2 duitse nesten , 1tje heeft een kistje met granaten waar die tank ook rond rijd ,maar hoe moet je die uitschakelen ????
     
  19. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Je stopt een granaat in die tank.
     
  20. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ x-junk

    als je iets preciezer zou willen zijn dan kan ik het je uitleggen ik heb misschien wel een idee van welk level je bedoelt maar dat moet ik natuurlijk wel even cker weten :+
     

Deel Deze Pagina